וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה–הפועל ת"א: סטנוייביץ' יעקוב אחר ורמוט

המאמן הסרבי יגיע גם למשחק מול האדומים (שבת, 16:00, ספ' 1). ראיוס יחזור להרכב לראשונה מאז הורחק. טשיירה קרוב לסיכום בליאז'. גבאי: "הפועל במגמת שיפור, אבל אנחנו מכבי חיפה"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 131. מכבי חיפה מובילה 40:54 במאזן הניצחונות ועוד 37 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי חיפה מארחת זה 12:35 לטובתה בניצחונות ויש עוד 20 תוצאות תיקו.

* אם מכבי חיפה תכבוש פעמיים היא תגיע ל-100 שערי בית מול הפועל ת"א.

* הפועל ת"א בששת המשחקים האחרונים עם רצף של תיקו בחוץ וניצחון בבית. מסתמן תיקו?

* הפסד החוץ האחרון של הפועל תל אביב הייתה לפני חודשיים וקצת, ב-24.2.14 – בחוץ מול מכבי חיפה.

* מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב ב-3 משחקי הבית האחרונים שלה מול האדומים ובכל אחד מהמשחקים הללו כבשה שלוש פעמים.


לאתר דריבליסט

עאהד הזאם שחקן הפועל חיפה (משמאל) מול סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפוי לפתוח, למרות המתיחות. פלאח/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

לעיני המאמן החדש אלכסנדר סטנוייביץ', מכבי חיפה תתמודד מול הפועל תל אביב בקרב הישיר על כרטיס לאירופה. המאמן יעקוב אחר גילי ורמוט אותו היה רוצה לראות בקבוצה (נכון לעכשיו, ורמוט לא הביע הסכמתו למהלך) ואחר אוראל דגני.

במועדון לא כולם בטוחים שעדיף להשתתף למפעל אירופי בעונה הבאה, אבל ניצחון על האדומים עשוי לסלול את הדרך לשם. אריק בנאדו המשיך להכין את השחקנים כרגיל, ועל פי האסיפות לא ניכר עליו שהוא מושפע מהנחיתה של הסרבי בישראל. במועדון היה מי שאמר אתמול שהעובדה שהסרבי נמצא ביציע עשויה להפריע, אבל בנאדו מעדיף שלא לדבר על כך. סארי פלאח תורגל בהרכב על חשבון אדין צוצאליץ' ולמרות המתיחות עמו הוא צפוי לפתוח. שמואל שיימן חזר להתאמן ויפתח בעמדת המגן השמאלי. רובן ראיוס יחזור ל-11 על חשבון ערן ביטון, כשטאלב טואטחה ימשיך לפתוח באגף. הסגל של בנאדו קצר מאוד בעקבות פציעות של לא מעט שחקנים כמו דקל קינן, רן אבוקרט וחן עזרא.

"השחקנים נתנו את הכול על המגרש. עשינו הכנה טובה ובאנו מרוכזים אבל המשחק התפתח בצורה שונה ממה שתכננו וחבל. אנחנו מחכים כבר למשחק הבא על-מנת לתקן", אמר אלעד גבאי על ההפסד האחרון לקריית שמונה. "אין ספק שהפועל תל אביב במגמת שיפור בפלייאוף העליון. אבל אנחנו מכבי חיפה ואצלנו בבית נבוא לתת את הטון מן הפתיחה. הצוות המקצועי מכין אותנו מצוין ואני בטוח שאם נעבוד קשה ונרצה יותר, ניקח את הנקודות". המגן התייחס גם למעמדו בקבוצה ואמר: "קודם כל, אני רוצה לאחל החלמה מהירה לאייל משומר. באופן אישי רוצה לשחק בצורה הטובה ביותר במשחקים שנותרו ולעזור לקבוצה ככל שאוכל. מבחינתי, סיכומים עושים בסוף. יש לנו על מה לשחק. אנחנו מייצגים מועדון גדול בכדורגל הישראלי. ננסה לצבור כמה שיותר נקודות עד סוף העונה ואז נעשה סיכומים".

אוהדי הקבוצה הציפו בחודשים האחרונים את הפורומים בשאלה האם הבלם ז'ורז'ה טשיירה יגיע לקבוצה. חלק מהם אפילו קראו להנהלה להחתימו, אבל על פי פרסומים בשוויץ השחקן קרוב לסיכום לשלוש עונות בסטנדרט ליאז'. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מחפש בלם זר. שמותיהם של בלם פרטיזן בלגרד מילוש אוסטוייץ' (22) ובלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ' (23) עלו. גם בלם היידוק ספליט, הקרואטי מריו מלוצ'ה (24) עשוי להגיע אם ישוחרר מקבוצתו. חיפה תגביר בקרוב את המגעים עם קני סייף.

גילי ורמוט הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סטנוייביץ' עוקב. ורמוט/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב הגדירו את המשחק נגד מכבי חיפה כ"משחק מוזר" גם בשל השעה שלו (16:00) וגם בשל העניין המועט יחסי שהוא מעורר. בהפועל אמרו כי "מפגש של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה תמיד היה משהו, הפעם באמת שהמשחק הזה נדחק הצידה וכל העניין באליפות של מכבי או בהכרעה בתחתית".

מאמן הקבוצה רן בן שמעון הראה לשחקניו קטעים ממשחקיה של חיפה ואמר להם: "אנחנו צריכים להמשיך ולשמור על היכולת שלנו ודברים טובים ימשיכו לקרות. אנחנו צריכים להיות מפוקסים כדי לברוח מהם סופית ולא לתת לחיפה להתקרב אלינו". המאמן מתלבט בנוגע לעמדה אחת בקישור בין באסרט עבדורחימי לעומר פדידה.

שחקן הפועל תל אביב בסארט עבדורחימי. ברני ארדוב
הוא או פדידה יפתחו בקישור. עבדורחימי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: רובן ראיוס

פגיעה, שבעה משחקים בחוץ, אינספור ידיעות בתקשורת, התנצלות, חזרה למגרשים. אחרי כל מה שעבר על הספרדי של מכבי חיפה בשבועות האחרונים את הלקח הוא בטח כבר למד. עכשיו יהיה מעניין לראות איך הוא מתפקד בשני היבטים: הראשון, מקצועי. השני, האם הוא מסוגל לרדת לגליצ'ים. יהיה מעניין.

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

בצל העניין של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה , עם סטויינוביץ' ביציע והרצון לחזור ולקבל את ההכרה כשחקן מוביל, זה עוד אחד מהמשחקים שוורמוט יכול להחזיר לעצמו את השם וההערכה, במיוחד לקראת הקיץ והמצב הכלכלי של הפועל תל אביב.

רובן ראיוס שחקנה המורחק של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקאמבק. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, אנדריי פיליאבסקי, סארי פלאח, שמואל שיימן; רובן ראיוס, גוסטבו בוקולי, טאלב טואטחה, יניב קטן, אלון תורג'מן; שובל גוזלן.

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', אוראל דגני, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, בסארט עבדורחימי (עומר פדידה), ישראל זגורי, עומר דמארי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully