וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: וינס יאנג חתם בקליבלנד

הקוורטרבק, שלא שיחק מאז 2011, צפוי לשמש כגיבוי להוייר. ה-GM של יוסטון: "יודעים את מי נבחר במקום הראשון בדראפט"

וינס יאנג שחקן פילדלפיה איגלס. AP
עוד צ'אנס. יאנג/AP

הפעם האחרונה בה וינס יאנג שיחק משחק ב-NFL הייתה ב-2011, במדי פילדלפיה איגלס. כעת, אולי תהיה לו עוד הזדמנות. קליבלנד בראונס, ששוב בונה את עצמה מחדש, כמו בכל פגרה פחות או יותר, החתימה את הקוורטרבק שיחגוג בעוד שבועיים יום הולדת 31. גם טיילר תיג'פן חתם בקבוצה מאוהיו, לאחר ששני השחקנים לקחו חלק במיני-קמפ של הבראונס, שנערך במהלך השבוע החולף.

הפותח של הקבוצה בעונה הקרובה אמור להיות בריאן הוייר, שהפגין יכולת טובה במשחקים המועטים ששיחק בעונה שעברה עד שנפצע. בקליבלנד רצו לדאוג לכך שיהיה לו גיבוי ולכן הוחתמו יאנג ותיג'פן, כאשר גם אלכס טאני נאבק על מקומו בסגל.

* פחות משבוע נותר לדראפט ה-NFL ויוסטון, שנכון לרגע זה מחזיקה בבחירה הראשונה, מתכוננת. הג'נרל מנג'ר ריק סמית' אמר: "סדר הבחירות שלנו כבר ידוע לי. אם אכן נבחר ראשונים, יש לנו הזדמנות נהדרת ואני יודע את מי ניקח. אם נעביר את הבחירה, יש כמובן משתנים חדשים שייכנסו לתמונה".

* סגנית האלופה דנבר החליטה לממש ברגע האחרון לפני הדד ליין את האופציה שלה על הליינבקר וון מילר והוא ימשיך בקבוצה גם בעונת 2015. אם דנבר לא הייתה מממשת את האופציה, מילר היה הופך לשחקן חופשי בתום העונה הקרובה.

* מי שלא יזכה לראות את האופציה עליו ממומשת הוא הקוורטרבק של טנסי, ג'ייק לוקר, שגם הוא יתחיל בקרוב את עונתו הרביעית בליגה. ריבוי הפציעות, לצד העובדה שאם האופציה תמומש הטייטאנס יצטרכו להעלות את שכרו של לוקר מכשני מיליון דולר ליותר מ-14 מיליון, גרמו לקבוצה לוותר על התענוג. לוקר יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הקרובה ואז הקבוצה תשב איתו במטרה לסגור על חוזה חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • וינס יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully