וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אדין צוצאליץ' מועמד

1.5.2014 / 16:00

העולה החדשה בוחנת אפשרות לצרף את בלם מכבי חיפה. התלבטות בינו לבין גגה סוריולה. צפי ל-17,000 אוהדים בגביע

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה כובש. אדריאן הרבשטיין
בדרך לנתניה? אדין צוצ?אליץ?/אדריאן הרבשטיין

אחרי שהבטיחה כבר מזמן את עלייתה לליגת העל, מכבי נתניה ממשיכה להתכונן מאחורי הקלעים לעונה הבאה ולחפש שחקני חיזוק לליגת העל. בלם מכבי חיפה אדין צוצאליץ' מוצע בימים האחרונים לקבוצה ובצוות המקצועי שוקלים כעת את העניין. בנתניה כאמור מעוניינים גם בבלם הניגרי גגה סוריולה, אך ייתכן שאם המו"מ עם הניגרי לא יצלח, דווקא הבוסני שמכיר את הליגה הישראלית יגיע בסופו שלדבר לעולה החדשה מליגת העל. בצוות המקצועי של מכבי חיפה נוטים שלא להמשיך עם צוצאליץ ומכאן הגיעה הפנייה לנתניה מגורמים המקורבים מאוד לשחקן.

בינתיים בנתניה עסוקים בהכנות לגמר הגביע כאשר במועדון החליטו להעניק כבוד לשחקני העבר ויזמינו רבים מעונת האליפות האחרונה ביניהם האחים מכנס, אלברט גזל ואחרים
כאורחי כבוד של המועדון למשחק הגמר. בהנהלה החדשה מעוניינים לשמר את הקשר עם שחקני העבר ופעולה זו ראשונה מיני רבות שצפויות להתקיים במהלך השנים הקרובות.

בקרב הקהל ממשיכה התכונה למשחק גמר הגביע מול קרית שמונה ואלו צפויים לקנות בימים הקרובים אביזרי עידוד רבים ולהעניק דחיפה רבה ככל האפשר לשחקנים. 14 אלף כבר הבטיחו את מקומם וההערכה היא שכ-17 אלף צופים מנתניה יגיעו לגמר. כמו כן האוהדים מתכוונים להגיע באחד מהאימונים שלפני המשחק כדי לדחוף ולעודד את השחקנים.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
בטירוף לקראת קרית שמונה. אוהדי נתניה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully