וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המתיחות, פלאח תורגל בהרכב מכבי חיפה

1.5.2014 / 13:28

הבלם שהודח מההרכב יחזור ל-11? סטנוייביץ' מחפש מגן ימני. מלבד שפונגין, גם דגני על הפרק. עידן ורד סיים את העונה

one

המאמן החדש של מכבי חיפה, אלכנסדר סטנוייביץ', ימריא בתחילת השבוע חזרה לסרביה אחרי שהות של מספר ימים בישראל. הסרבי היה אמור לחזור אתמול לארצו, אבל האריך את שהותו כדי לצפות במשחק מול הפועל תל אביב. בין היתר המאמן מעוניין לצפות בגילי ורמוט, והוא כבר ערך בירור מקיף לגביו בימים האחרונים. עוזרו ברנימיר מיצ'ביץ' יגיע עימו למשחק. המאמן יעקוב גם אחר מגן הפועל תל אביב אוראל דגני, למרות שהוא מושאל גם לעונה הבאה.

הפועל תל אביב אמורה להעביר בקרוב 250 אלף שקל עבור השאלת המגן. על פי מקורבים לעסקה, ייתכן שהמגן יחזור בעונה הבאה אם הפועל לא תוכל לעמוד בהתחייבויות שלה כלפי הירוקים. בהפועל טוענים כי התשלום הראשון עבור העסקה אמור להתקבל בסוף אוגוסט 2014. סטנוייביץ' מחפש בכל מקרה מגן ימני שיתחרה עם אייל משומר. חיפה החתימה בשנים האחרונות את עודד אלקיים, אוראל דגני ועלי עוסמאן, אבל אף אחד מהשלושה לא הצליח להדיח את המגן מההרכב לתקופה ממושכת.

במועדון ימשיכו לעקוב אחר יובל שפונגין, שמבוקש גם בבאר שבע, אבל גם אופציית חזרתו של דגני לא נפסלת. דגני נרכש בכארבעה מיליון שקל ממכבי נתניה, שבמה שנחשב לאחת ההעברות הגדולות של המועדון לפני שנתיים. מלבד שחר הירש שכבר חתם במועדון, חיפה עשויה לסכם עם שחקן נוסף לפני סיום העונה. המגעים לגבי קני סייף נדחו במספר ימים בגלל המשחק הגורלי של רמת השרון מול בני יהודה. המאמן רוצה להחתים בלם סרבי ואת אריאל הרוש או שוער זר ובכך לשנות את פני ההגנה שלו.

סארי פלאח שחקן מכבי חיפה לפני ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי לחזור להרכב. פלאח/ברני ארדוב

בנושא אחר: למרות המתיחות עמו, הבלם סארי פלאח תורגל היום בהרכב הקבוצה לצד אנדריי פיליאבסקי. שחקנים הופתעו מאוד מהמהלך שכן לאחרונה חל פיחות ניכר במעמדו, בצל אותה מתיחות. יש לציין כי השחקנים הופתעו מהמהלך למרות שאדין צוצאליץ' מוצהב ודקל קינן פצוע. "היינו בטוחים שחבשי יפתח, אבל זה מוכיח שאצל בנאדו הכל מקצועי", הסביר אחד מהם. שמואל שיימן נעדר וטאלב טואטחה תורגל באגף כשאלעד גבאי השלים את הרביעייה האחורית. גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ערן ביטון, אלון תורג'מן, שובל גוזלן בתמונת ההרכב. ייתכן שגם שון ויסמן יפתח בסופו של דבר. צוצאליץ' שלא ישחק מול הפועל תל אביב הוצע על ידי גורם במועדון למכבי נתניה.

ובתוך כך, הקשר עידן ורד עבר בדיקת MRI מתוצאותיה עולה כי הוא סובל משבר מאמץ והוא לא יחזור יותר לשחק העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully