וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תממש את האופציה על חן דילמוני

30.4.2014 / 20:09

המגן צפוי לחתום לשלוש שנים נוספות. הבלם קאסיו פרננדס סיכם על הארכת חוזהו, והוא ישחק בקבוצה בשלוש השנים הקרובות

one

עירוני קרית שמונה תממש את האופציה על מגינה חן דילמוני, ותאריך את חוזהו. המגן צפוי לחתום לשלוש שנים נוספות, כך לפי האופציה שיש לקבוצה עליו. המגן השמאלי, שהגיע בתחילת העונה לקרית שמונה על תקן מחליפו של דושאן מטוביץ', הפך לאחד מתגליות ליגת העל וקיבל מקום של קבע בהרכבה של הקבוצה מהמקום השלישי בליגה. לא מעט קבוצות מליגת העל כבר החלו לעקוב אחרי דילמוני ולהביע בו עניין. כעת בקרית שמונה החליטו לממש את האופציה והשחקן צפוי להמשיך בקבוצה.

חן דילמוני שחקן עירוני קרית שמונה לפני בנצי מושל שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ממשיך בקריה. דילמוני/ברני ארדוב

בנוסף לדילמוני בקרית שמונה סיכמו היום עם הבלם הברזילאי קאסיו פרננדס על הארכת חוזהו והוא סיכם על חוזה לשלוש עונות נוספות. לפרננדס יש חוזה לעונה הבאה אך במועדון החליטו להבטיח את הישארותו של הבלם, שנחשב לאחד מהשחקנים הטובים בליגה העונה, והאריכו את החוזה בשתי עונות נוספות כך שלפרננדס יש כעת חוזה לעוד שלוש עונות בקרית שמונה. עוד לפני הסיכום התברר שמאמנה החדש של מכבי חיפה אלכס סטנוייביץ', שחזה בפרננדס במשחק בין הקבוצות, התרשם מאוד מהברזילאי אולם הארכת החוזה עתה מביעה את רצון הבלם להישאר בקבוצה.

שחקן נוסף של הקבוצה שמושך עניין מכמה קבוצות בליגת העל הוא הקשר האחורי מינדאוגאס פאנקה, אך לשחקן חוזה בקבוצה לעונה נוספת. פאנקה, המשחק בתפקיד הקשר האחורי, כבש שבעה שערים העונה וישנן כמה קבוצות בליגת העל ובאירופה שעוקבות אחריו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully