וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלכסנדר סטנוייביץ' שוקל להחתים בלם סרבי

30.4.2014 / 16:36

בין המועמדים של המאמן: בלם פרטיזן מילוש אוסטוייץ' ובלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ'. גם מאלוצ'ה הקרואטי מועמד. המאמן רוצה גם בלם ישראלי

one

אלכסנדר סטנוייביץ' רק הגיע למכבי חיפה, אבל ממשיך לעבוד במרץ במטרה להחתים שחקנים. על פי שיחות שניהל בימים האחרונים עם מקורביו, המאמן מעוניין להחתים בלם סרבי במרכז ההגנה שלו. שני שמות שכבר עלו על הפרק בימים האחרונים הם של בלם פרטיזן בלגרד מילוש אוסטוייץ' (22) ובלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ' (23). אוסטוייץ', שמגיע מהקבוצה בה זכה המאמן בדאבל, מתאושש בימים אלה מפציעה. כרטיסו של סאביץ' שמשחק בבילפלד עם בן שהר שייך לבורדו. הבלם הושאל רק בינואר לבילפלד ולפני כן הספיק לשחק עם בורדו נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית.

בלם פרטיזן בלגרד מילוש אוסטוייץ'. AP
שיחק תחת אלכסנדר סטנוייביץ' בבלגרד. מילוש אוסטוייץ'/AP

יש לציין כי סטנוייביץ' מכיר את שני השחקנים מסרביה, והם זוכים אצלו להערכה רבה למרות שכלל לא שיחקו אצלו. שניהם מחזיקים בחוזה לעונה אחת נוספת, כך שנראה שהעלויות של השניים אינן גבוהות. שחקן נוסף שסטנוייביץ' היה רוצה לראות בישראל הוא בלם היידוק ספליט, הקרואטי מריו מאלוצ'ה (24), אך בחיפה לא בטוחים האם יסכים להגיע לישראל מאחר ויש לו הצעות מרוסיה ויוון. ללא קשר לצירופו של בלם זר, המאמן היה רוצה לראות גם בלם ישראלי בכיר בקבוצה. שמו של רמי גרשון כבר עלה, אבל בחיפה ממתינים להחלטה של הבלם האם ברצונו לשוב לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ' לפני שחקן פורטונה דיסלדורף אוליבר פינק. GettyImages
יגיע מגרמניה לחיפה? סאביץ'/GettyImages

הקשר קני סייף כבר הצהיר שהוא מעוניין לצאת לאירופה בעונה הבאה, אלא שמתברר כי השחקן נמצא במהלך שירותו הצבאי וכרגע צה"ל לא מתכוון לשחרר אותו. אם לא ישיג אישור מיוחד, הוא ייאלץ להישאר בישראל. האופציה הטובה ביותר כרגע היא מכבי חיפה, שבקרוב אמורה להגיש הצעה לאריק איזיקוביץ' המחזיק בכ-75 אחוז מכרטיסו. סטנוייביץ' מעדיף להחתים שחקני התקפה שמוכרים לו בתקופה בה אימן בסרביה. מרקו שצ'פוביץ' ודויד מנגה נמצאים אצלו ברשימות.

אדין צוצאליץ' ייעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל תל אביב בשל כרטיסים צהובים. לאור ההיעדרות של דקל קינן, עדיין לא ברור האם סארי פלאח שלאחרונה נמצא בנתק עם ראשי המועדון לגבי חידוש חוזה, יקבל דקות במשחק הזה. איאד חבשי מועמד לפתוח. רובן ראיוס אמור לחזור לראשונה מאז עונש ההשעיה שלו בעקבות הפגיעה ברפי דהן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully