וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מיקי קופל עשוי לרכוש את מחלקת הנוער

30.4.2014 / 10:03

איש העסקים ויואב כץ צפויים להיכנס למשא ומתן בימים הקרובים. כץ ייפגש גם עם דורה שמבוקש בהפועל עכו וברעננה

one

הפועל חיפה עסוקה בעיקר בסוגיית המאמן לעונה הבאה כאשר שלומי דורה ויואב כץ שוחחו ביומיים האחרונים בטלפון, אך דבר לא התקדם כשהיום עשויים השניים להיפגש בצורה רשמית ולדון במעמדו של דורה לעונה הבאה. כץ מחשיב את דורה בשלב זה כמועמד המוביל, אך נראה שאם המשא ומתן יסתבך לאור המתיחות שקיימת בין השניים, דורה עשוי שלא להמשיך כאשר הפועל עכו והפועל רעננה הוזכרו כמועמדות לקלוט את המאמן. כץ מבחינתו מציב בשלב זה מלבד דורה ארבעה מועמדים: ראובן עטר, יובל נעים, אלי כהן שאימן את הפועל עכו ובית"ר ירושלים וטל בנין.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
במי הוא יבחר כמאמן? יואב כץ/ברני ארדוב

מלבד נושא המאמן, כץ צפוי להיפגש בימים הקרובים עם הבעלים של חברת סטארט מיקי קופל, כשהאחרון עשוי לרכוש את מחלקת הנוער של המועדון. כידוע, ראשי מיזם האוהדים שניהלו את מחלקת הנוער הודיעו על עזיבה וכעת כץ מחפש משקיע שייכנס או כתורם או כסוג של אחראי על המחלקה וקופל עשוי להיות האיש כשהצדדים עשויים להתחיל את המשא ומתן כבר בימים הקרובים.

בחיפה עדיין סקפטיים לאור העובדה שבעבר היו לא מעט אנשים שרצו להיכנס למחלקת הנוער כרוכשים, אך המשא ומתן עם כץ לא צלח. עם זאת מקווים בחיפה שהפעם המשא ומתן יצלח, וקופל שחברתו משמשת לאורך שנים כספונסרית של מכבי תל אביב, ירכוש את המחלקה או לכל הפחות ייכנס כשותף בכיר בה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully