וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא הוועד האולימפי: "ההכנות של ריו גרועות משל אתונה"

29.4.2014 / 13:44

ג'ון קואטס האוסטרלי, שמבקר לא מעט בברזיל לקראת משחקי 2016, אמר: "אלו ההכנות הגרועות ביותר שאני ראיתי"

סגן נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, ג'ון קואטס, הטיח ביקורות קשות כלפי ההכנות של ריו דה ז'ניירו למשחקים האולימפיים שיתקיימו שם בקיץ 2016. קואטס לא חסך במילים ואמר: "ההכנות הן הגרועות ביותר שאני ראיתי".

קואטס הוא חבר בוועדת התאום של הוועד האולימפי הבינלאומי, שמשגיחה על ההכנות של הברזילאים, ומתוקף תפקידו הוא ביקר כבר מספרים פעמים בריו. קואטס סיפר שהפעם נאלצו בוועד האולימפי הבינלאומי לבצע צעד חסר תקדים ולשבץ מומחים בועדה המארגנת המקומית של המשחקים, כולל מנהל פרוייקטים לבניה שלו יהיה תפקיד חשוב בהצלחת השגת היעדים בזמן.

הועדה המארגנת את אולימפיאדת ריו 2016 מציגה את הלוגו של המשחקים. Felipe Dana, AP
הלוגו מוכן, הרבה דברים אחרים לא/AP, Felipe Dana

קואטס אמר את הדברים בפורום בו השתתף בסידני שבאוסטרליה, והוסיף שם שהוועד האולימפי הבינלאומי ירכיב כוח משימה מיוחד מכיוון ש"המצב הוא קריטי" כהגדרתו. סגן נשיא הוועד האולימפי אמר גם ש"ההכנות גרועות מאלו של אתונה" והתייחס לכך שיש מתקנים שבנייתם עוד לא החלה, במתקנים אחרים הבנייה הוקפאה, ובאופן כללי יש עדיין בעיות חברתיות בעיר שמצריכות פתרונות.

קואטס אמר בסידני: "אנחנו מאוד מודאגים. יש הרבה דברים שלא מוכנים. קרה בסופו של דבר וזו הגישה של הוועד האולימפי הבינלאומי. אנחנו לא מתכוונים לברוח מזה".

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully