וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש יימכר, אבירם ברוכיאן נקנס

29.4.2014 / 9:58

הקבוצה תחסוך חמישה מיליון שקל ממכירת השוער. הקשר עמד לוועדת משמעת פנימית. קורצקי יסכם ביממה הקרובה. ניר אלון נכנס לאימון ונדרש לעזוב

one

אחרי ה-0:4 על הפועל ניר רמת השרון, בבית"ר ירושלים יעבירו השבוע הילוך במסגרת העונה הבאה. הבעלים אלי טביב ייפגש בהמשך היום (שלישי) עם מנחם קורצקי, במטרה לסכם עמו את התנאים לעונה הבאה. ההערכה היא כי לא צפויות בעיות וקורצקי ימונה היום או לכל המאוחר מחר למאמן הקבוצה. טביב קיבל רשמים טובים לגבי המאמן בימים האחרונים ונראה כי רק משהו בלתי צפוי ימנע את הסיכום בין הצדדים לעונה אחת.

קורצקי עשוי להביא עמו לבית"ר את הצוות שלו מהפועל רעננה, הכולל את עוזר המאמן חיים סילבס ואת מאמן השוערים גיא סולומון. המאמן מודע למצב הכלכלי של בית"ר ולעובדה כי התחזקות משמעותית תיעשה אך ורק בגזרת הזרים. בבית"ר מעוניינים להביא שחקנים בהעברות חופשיות בלבד וההקצבה תעמוד על 150 אלף דולר לזר. פרט לדושאן מאטוביץ', לו יש חוזה לעונה הבאה, בית"ר תחליף את כל שאר ארבעת הזרים, כאשר בריאן ז'ונס עשוי לחתום לשנתיים נוספות ולהיות מושאל.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
מודע למצב הכלכלי. קורצקי/ברני ארדוב

כחלק מהפתרונות הכלכליים לעונה הבאה, בבית"ר מעוניינים למכור את השוער אריאל הרוש אשר חוזהו מסתיים בתום העונה הבאה. הרוש לא מתלהב להאריך את החוזה בקבוצה ורוצה לצאת לאירופה כשחקן חופשי בסיומו אם לא יימכר עד אז. אלא שנראה כי בית"ר תסכים למכור את השוער גם במחיר של כ-600-700 אלף יורו, על מנת שלא יהפוך שחקן חופשי בתום העונה והיא תוכל להרוויח עליו מעט כסף. אם לא תימצא קבוצה שתרכוש את הרוש, הוא יתבקש לחתום על חוזה ארוך טווח, מה שעלול לגרום למקרה דומה לזה של אייל גולסה במכבי חיפה, שסרב לחתום ונשאר מחוץ לסגל הקבוצה.

בבית"ר מעריכים את בחמישה מיליון שקלים את הכסף שירוויחו ממכירתו של הרוש בתוספת הכסף שייחסך להם מתשלום שכרו וכרגע זה הכיוון הברור של הקבוצה לקראת הקיץ. במכבי חיפה גילו עניין בשוער, אך נראה כי רק לאחר שמאמנה החדש של חיפה יחליט האם ללכת על שוער ישראלי, ייכנסו הירוקים למו"מ עם בית"ר בנושא הרוש.

נציגיו של דור מלול קיבלו הודעה שהוא לא ימשיך במועדון, כמו גם פבלו ברנדאן וג'ונתן וילה. לגבי שלומי אזולאי ומשה לוגסי, בית"ר עשויה לנסות להחתימם לעונה נוספת, אולם רק בתנאי שתהיה לה אופציה עליהם גם לשנים הבאות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אבירם ברוכיאן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
השתתף באימון כרגיל. ברוכיאן היום בבית וגן/מגד גוזני

היום חזרו שחקני הקבוצה להתאמן וביניהם גם אבירם ברוכיאן, שהיה מושעה לאורך השבוע האחרון. השחקנים ימתינו למשכורות שלהם לפחות עד לסוף השבוע ורק אם אלה לא יתקבלו, הם ישקלו שוב את צעדיהם.

במהלך האימון התרחש רגע מוזר. יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון הגיע למקום, עלה אל כר הדשא וצעק לשחקני בית"ר: "תהיו חזקים. אני אדאג לכסף שלכם". בתגובה, מנהל הקבוצה מנחם נידם דרש ממנו לעזוב את המקום בטענה שלא קבע פגישה.

בוועדת המשמעת שנערכה למספר שחקנים בנוגע לעבירות בתקופה האחרונה נקבעו העונשים הבאים: אבירם ברוכיאן נקנס בעשרת אלפים שקלים בפועל על ההרחקה נגד הפועל חיפה (אולם ברור כי הקנס נבע גם מאירועי סוף השבוע האחרון), איציק כהן וצחי אליחן נקנסו ב-1,000 שקלים בפועל ו-5,000 על תנאי בשל התנהגות שאינה הולמת.

ברוכיאן היה המום מגובה הקנס והוא צפוי להתייעץ עם עורך דינו בנושא. בקבוצה אמרו: "זה היה קנס צפוי. ברור שזה בגלל השביתה ולא בגלל האדום מול הפועל חיפה. טביב סימן אותו בנושא השביתה". בקבוצה הגיבו: "בגלל השטות והאדום שהוא קיבל, הוא הפסיד חודש עבודה. על זה הקנס".

שחקני בית"ר ירושלים באימון. מגד גוזני
שחקני בית"ר ירושלים באימון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully