וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "בכר יכול להיות המאמן מספר 1 בישראל"

29.4.2014 / 6:30

שמחה גדולה בקבוצה מהצפון אחרי הניצחון בקרית אליעזר. קהת: "אני מקווה שנבטיח מקום באירופה כמה שיותר מוקדם"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להוביל את הקבוצה להצלחות. בכר/אדריאן הרבשטיין

שמחה גדולה נרשמה בקרב אנשי עירוני קרית שמונה בסיום משחק הניצחון 1:3 אתמול (שני) על מכבי חיפה. בחדר ההלבשה שוב נראו חגיגות, מחזה קבוע בתקופה האחרונה, כאשר גם הבעלים איזי שרצקי נכנס לחדר ולחץ את ידי כל השחקנים. שרצקי הביע בפניהם את שביעות רצונו על היכולת שהם מציגים.

מי שזכה למחמאות יותר מכל אחד אחר היה המאמן ברק בכר, ששוב הוכיח שלמרות מכת הפציעות הוא מצליח לאלתר ולהעמיד קבוצה מצוינת: "ברק לא נלחץ מזה שעודד אלקיים, שכמעט לא פספס דקה העונה והיה מצוין, נפצע. הוא שם את וובה בראון בעמדת המגן הימני, מהלך שהוכיח את עצמו. הוא לא מפחד לתת לעדן שמיר לשחק וזה מוכיח את עצמו. אם למישהו היה ספק לגבי ההצלחה שלו בעונה שעברה, העונה ברק מראה שהוא פשוט פוטנציאל להיות המאמן מספר אחת בישראל", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה חוגג (למעלה) עם מתן אוחיון. אדריאן הרבשטיין
חגגו על חיפה. קהת/אדריאן הרבשטיין

גם רועי קהת זכה למחמאות על הצמד שכבש: "היה משחק מצוין. היינו בפיגור אבל ידענו לחזור", אמר הקשר הצעיר, "ברור שאני שמח באופן אישי שכבשתי צמד ושהגדלנו את הפער מהמקום הרביעי. חיפה קבוצה מצוינת לדעתי והמשחק היה קשה. עוד לא הבטחנו את המקום באירופה. אני מקווה שנבטיח אותו כמה שיותר מהר. ברור שאנחנו מרוצים מהעונה עד עכשיו, אבל צריך לסיים אותה בצורה טובה".

בקרית שמונה חצו את רף אלף האוהדים שקנו כרטיסים לגמר והצפי הוא שלפחות 5,000 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה באצטדיון רמת גן בשבוע הבא מול מכבי נתניה בקרב על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully