וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ טרם אישר המעבר לאצטדיון סמי עופר

28.4.2014 / 19:12

גם אחרי פגישה עם העירייה, כץ לא סיכם את העלויות. שלומי דורה מציב תנאים, הפגישה עם קוראץ' הסתיימה ללא תוצאות

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ נפגש עם ראש עיריית חיפה יונה יהב בנוגע למעבר הקבוצה לאיצטדיון סמי עופר, אך למרות התקדמות בשלל נושאים, נושא עלויות המשחקים באיצטדיון לא סוכם, כך שהפועל טרם הבטיחה את מעברה לאיצטדיון החדש.

בעירייה טוענים שתנאי העלויות, בכל הנוגע לעירייה, כבר סוכמו, אבל כץ לא מוכן לשלם את פערי התשלומים הנוגעים לדרישות המשטרה בנוגע לכוח האבטחה. בהפועל חיפה מתעקשים שהם לא יעברו לאיצטדיון החדש עד אשר העניין ייפתר. דובר העירייה עידו מינקובסקי אמר ש"כפי שטענו לכל אורך הדרך, נפתרו המחלוקות בין העירייה לקבוצה. יחד עם זאת המחלוקת של הפועל חיפה חייבת להיפתר מול המשטרה, שם הסכים ראש העיר לנסות ולהשפיע.

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בהרבה דברים הייתה התקדמות אך לא בנושא המהותי". כץ/אדריאן הרבשטיין

"דרישות המשטרה אינן קשורות לעירייה ואין לנו יכולת החלטה בנושא. התמיכה בקבוצות הנוער החיפאיות תימשך, אך מדיניות ראש העיר נשארת בעינה והיא ברורה. אין אנו מתכוונים להשתמש בכסף של הציבור החיפאי על מנת לשלם משכורות גבוהות לשחקנים מחו"ל. בעיריית חיפה מקווים שיואב כץ יפתור את הסוגיה אל מול משטרת ישראל".

כץ אמר בתגובה לפגישה "בהרבה דברים הייתה התקדמות אך לא בנושא המהותי. החלק הכי גדול של העלויות זה האבטחה ואנחנו לא יכולים לעמוד בעלויות כאלה".

בחברת אתו"ס טוענים שכץ עדיין חייב כסף על השימוש במגרש קרית אליעזר, ומאיימים שהפועל חיפה לא תוכל לארח את המשחק מול הפועל רעננה בקרית אליעזר. כץ העביר את הכסף בתשלומים, בעוד באתו"ס דורשים לקבל את מלוא הסכום בתשלום אחד. בחיפה מאמינים שבסופו של דבר העניין יסתדר, כפי שקרה במקרים קודמים.

בינתיים כץ נפגש עם ז'רקו קוראץ', אך בפגישה לא הושגה התקדמות משמעותית. הפער בין הצדדים עדיין עומד על 70 אלף דולר.

מעל הכל, בקבוצה עסוקים בשאלת המאמן. שלומי דורה מתכוון להעמיד תנאים ברורים, ביניהם תקציב לעריכת וידאו על היריבות, שיפור בתנאים הכספיים ובכן מעבר למגרש אימונים אחר, או שלא ימשיך בקבוצה. דורה התבטא אתמול ברדיו חיפה בעניין ואמר "אני צריך להחליט אם אני ממשיך בקבוצה, יש תנאים שאם יימשכו גם בעונה הבאה - אני לא אהיה כאן".

כץ צפוי לשוחח היום עם דורה, אך לא ברור אם השניים ייפגשו לשיחה רשמית היום או מחר לאחר האימון של הקבוצה. בינתיים דורה שוחח עם שחקניו באימון היום והתנצל על ההתפרצות שלו כלפיהם במשחק מול הפועל עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מה הוא יקבל לעונה הבאה? דורה/ברני ארדוב

במקביל לענייני הקבוצה הבוגרת, בחיפה עסוקים גם בגמר הגביע לנוער שייערך מחר בין מכבי חיפה לאדומים, כשהצפי הוא שקרית אליעזר יהיה מלא. לירן סרדל, שנמנה על סגל הבוגרים ומשמש כקפטן קבוצת הנוער, אמר לקראת המשחק: "אנחנו חשים את התכונה בעיר ומודעים ליוקרה סביב המשחק. אנחנו מקווים לעשות היסטוריה ולהניף גביע ראשון אחרי 37 שנים. יבוא קהל של אלפי אדומים לתמוך בנו ואנחנו נעשה הכל כדי לשמח אותם". לא נותרו עוד כרטיסים למשחק, ומי שאין ברשותו כרטיס מתבקש לא להגיע לאצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully