וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הפגישה בין אלי טביב לקורצקי נדחתה

28.4.2014 / 9:04

הבעלים של בית"ר ירושלים ומאמן הפועל רעננה ינסו להתקרב לסיכום ביום שלישי. מבחינה כספית לא צפויים חילוקי דעות

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, צפוי היה להיפגש היום (שני) עם מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, שמשמש כמועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה. המגעים הראשוניים בין הצדדים נעשו דרך צד שלישי, אך מאחר שטביב מעוניין להעביר הילוך, הוא ביקש לערוך את הפגישה כבר היום. בסופו של דבר היא נדחתה למחר, מאחר שקורצקי עסוק בסידורים לאזכרת אמו, וביקש לדחות אותה ביממה.

מבחינה כספית לא נראה שצפויים חילוקי דיעות בין הצדדים, אם כי ייתכן שגם אחרי הפגישה טביב יבקש מספר ימים למחשבה ואולי ירצה להיפגש עם מועמד נוסף. מאמן נוסף ששמו עלה ושנמצא על הפרק הוא ניר קלינגר.

כזכור, אתמול הפועל רעננה הציעה לקורצקי חוזה חדש לשלוש שנים. המאמן לא החזיר תשובה וביקש מהבעלים, אשר אלון, לדחות את ההחלטה שלו עד אחרי הפגישה עם טביב. קורצקי אמר לנציגי הנהלת רעננה בפגישה שהוא רוצה למצות את האופציה הזו של בית"ר מכיוון שהוא רואה בה התקדמות מקצועית, אך לא שלל את האפשרות שבסופו של דבר יחתום ברעננה אם הדברים מול טביב לא יבשילו לידי סיכום.

בתוך כך, אבירם ברוכיאן עמד אתמול לדין משמעתי פנימי, שם הובהר לו שההתייצבות בפני ועדת המשמעת היא אך ורק בגלל הכרטיס האדום המוקדם שספג במשחק נגד הפועל חיפה בשבוע שעבר. ברוכיאן שיחזור להתאמן עם הקבוצה מחר, יקבל את העונש בהמשך השבוע. ההערכה היא שהוא יספוג קנס כספי.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
מאמן מחוזר. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully