וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הפרחים לא מגיעים לנו, אלא למכבי פ"ת"

27.4.2014 / 9:29

כץ עקץ את הפועל חיפה. דורה מועמד מוביל אך לא יתפשר על דרישותיו והוזכר כמועמד לעכו. נעים, עטר, לנדאו ובנין מועמדים

one

הפועל חיפה אומנם הבטיחה אתמול (שבת) את הישארותה בליגת העל באופן סופי למרות ההפסד להפועל עכו (1:0), אך במועדון ממש לא שקט, ונראה שהשבועות הקרובים צפויים להיות סוערים במיוחד. המאמן שלומי דורה זעם אתמול על השחקנים ובסיום עקץ אותם כשאמר להם בציניות: "יופי של הישג, נשארתם שני מחזורים לסיום בליגה, כל הכבוד לכם".

גם הבעלים יואב כץ עקץ את השחקנים והצוות המקצועי ובשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "נשארנו בליגה, אבל הפרחים לא מגיעים לשחקנים שלנו אלא לשחקנים של מכבי פתח תקוה. נשארנו עם טעם לא טוב. עכשיו צריך לנצח את שני המשחקים האחרונים כדי שנמתיק מעט את העונה הזו".

צפו: הפועל חיפה הפסידה 1:0 להפועל עכו

דורה זעם על שחקניו, כץ: "אין להם אופי"

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה (משמאל) עם המאמן שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
"נשארנו עם טעם לא טוב". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

כעת כץ יחל בהכנות לעונה הבאה, כשהוא צפוי להיפגש עם דורה. לוואלה! ספורט נודע שהמשא ומתן בין הצדדים לא צפוי להיות פשוט. כץ עדיין מעדיף את דורה על המועמדים האחרים, אך המאמן לא מתכוון להתפשר על התנאים שיציב, ובניגוד לעונה הנוכחית בה ויתר על רבים מהם וכן על כסף, הפעם דורה מתכוון להתעקש על מספר נקודות, וביניהן מעבר למתחם אימונים איכותי יותר, כשהברירות הן מעבר למגרשי אתו"ס בדרום העיר או למגרש בנשר.

בשל התנאים הללו, ייתכן ודורה לא יישאר למרות שכרגע הוא המועמד המועדף. אם המאמן יחליט שלא להישאר בסופו של דבר, או שהמו"מ איתו לא יצלח, המועמד המוביל מלבדו הוא מאמנה של הפועל עכו יובל נעים שזוכה לעדיפות גם אצל גורמים בכירים במועדון. אגב, דורה עצמו הוזכר כמועמד לאמן בעונה הבאה בהפועל עכו, כך לפי גורמים בחיפה.

מלבד נעים, בשבועות האחרונים ניסו גורמים מסביב למועדון לקדם את מועמדותם של גילי לנדאו וראובן עטר לתפקיד. שם נוסף שעלה אצל גורמים מסביב לקבוצה וגם אצל לא מעט שחקנים בכירים הוא טל בנין. כזכור, בנין עזב את המועדון בעקבות חוסר הסכמה עם כץ על הרכב הצוות שיעבוד איתו, אך מאז אמרו גורמים במועדון שבין השניים ההדורים יושרו וכץ לא פוסל את מועמדותו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יחליף תפקידים עם דורה? יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

בגזרת השחקנים, כץ מעוניין להשאיר את כל הזרים, אך אם דורה אכן ימשיך דנילו ניקוליץ' צפוי לעזוב, כשגם מעמדו של דריו פרננדס לא ברור. סוכנו הזר של זרקו קוראץ' וסוכנו הישראלי שלומי בן עזרא צפויים להיפגש בימים הקרובים עם כץ במטרה לנסות לגשר על הפערים ולחתום על חוזה חדש לחלוץ. שחקן זר נוסף אותו דורה ירצה לראות בקבוצה אם ימשיך הוא החלוץ מרקו פאישאו, אותו ניסה להביא כבר בתחילת העונה הנוכחית.

בגזרת הישראלים שחקני הבית אמורים להמשיך, כשגם אור אוסטווינד צפוי להאריך את חוזהו. לגבי מהראן לאלה הרי שהשחקן צפוי למצוא לו קבוצה אחרת. יובל אבידור יצטרך להחליט גם כן אם הוא מעוניין להישאר בחיפה או לחפש קבוצה אחרת. לירן כהן צפוי לעזוב בכל מקרה.

בינתיים מלבד ההכנות לעונה הבאה, בקבוצה ממשיכים להתעסק בסאגת קאלה דרשלר, כשגם אתמול לפני המשחק נרשם ויכוח בין השוער לבין כץ. דרשלר שערך אימון פרטי לפני המשחק עם אבי פרץ הגיע למגרש בעכו ושהה במסדרונות חדר ההלבשה, כשאז לפי גורמים שהיו במקום, כץ ביקש ממנו לעזוב את מתחם חדרי ההלבשה ולעלות ליציע בטענה שהוא מפריע להכנות הקבוצה, דבר שהכעיס מאוד את השוער. "לא היה בינינו ויכוח, בסך הכל ביקשתי מקאלה לעלות ליציע" אמר כץ בתגובה לוואלה! ספורט.

דבר נוסף בו עוסקים במועדון הוא גמר הגביע לנוער שייערך ביום שלישי. בחיפה החליטו לממן אבטחה ב-7,000 שקלים כדשי לאפשר את פתיחת יציעי 6-8 בקרית אליעזר ולאפשר כניסה של אוהדים נוספים.

שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. טל לוי
עוד עימות עם כץ. קאלה דרשלר/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully