וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל: "לא יהיה נעים אם מכבי תל אביב תזכה בוסרמיל"

27.4.2014 / 9:45

קשר באר שבע מתכונן למשחק ההכתרה של הצהובים. במועדון ממתינים לארבייטמן. אם פלט יעזוב, אופציית נוואקמה תיבדק

one

אחרי התיקו בסכנין, בהפועל באר שבע חשבו שסיפור האליפות ייסגר בדרבי התל אביבי. אחרי הניצחון של הפועל תל אביב, במועדון יצטרכו להתכונן לאפשרות של משחק הכתרה בוסרמיל, מחזה שרבים מאוהדי באר שבע לא היו רוצים לראות. "כרגע אנחנו לא חושבים על זה, נגיע לאימונים השבוע ונתכונן למשחק הזה", אמר הקשר גל אראל בעקבות המצב שנוצר. "אם מכבי תזכה בוסרמיל? כמובן שזה לא יהיה נעים". שחקני הקבוצה יודעים שהאליפות כבר רחוקה מהם, אבל במועדון אמרו אתמול כי יעשו הכל כדי לנצח את מכבי תל אביב. "ניצחון כזה חשוב לקהל שלנו ולכבוד שלנו כמועדון. אסור להפסיד להם שוב", אמרו.

בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
לא רוצה שמכבי תל אביב תחגוג על חשבונו. אראל/רוני לבנה

אראל התבקש להתייחס גם למאבק האליפות שנגמר כבר אחרי ההפסד בבלומפילד. "יכול להיות שזה היה אפשרי לקחת אליפות, אבל מאז ההפסד למכבי הייתה ירידה לא מוסברת. ניקח את חצי הכוס המלאה. אני מאמין שנתחזק במקומות הנכונים ונתחיל את העונה הבאה כמו שצריך". אגב, חלק מהשחקנים נשמעו אתמול מעט מאוכזבים מהתיקו בסכנין. "אם היינו מגיעים עם פער שמונה למשחק בשבוע הבא, היה עוד אפשר לדבר על אליפות. אבל כנראה שהעונה הזאת שייכת למכבי. הפנים כבר לעונה הבאה", הודה אחד מהם.

המאמן אלישע לוי צפוי לחתום השבוע על חוזה בקבוצה. כזכור, בין הצדדים מפרידים פערים קטנים. רוב השיחות עד כה התנהלו בעל פה ובפגישה הבאה אמורים הצדדים לסכם סופית את מינויו של לוי לעונה נוספת. לוי יחתום על חוזה לעונה אחת, ובתום העונה הצדדים ייפגשו שוב. במהלך השבוע ייפגשו נציגיו של שלומי ארבייטמן עם הנהלת מונס בניסיון לברר האם ניתן להשתחרר מהחוזה שלו בקבוצה (כ-270 אלף יורו לעונה).

בבאר שבע אופטימיים לנוכח העובדה שחוזהו של ארבייטמן אמור לפחות בעונה הבאה אם יישאר בבלגיה בעקבות הירידה לליגה השניה, ויעמוד על כ-216 אלף יורו. במקביל, הצדדים ינהלו משא ומתן עם באר שבע לגבי עתידו. ארבייטמן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מוכן לוותר על חוזה בבלגיה כדי לחזור לארץ. מאור מליקסון עדיין לא החליט סופית האם לחזור לישראל ומחזיק בהצעות מצרפת. במועדון היו מאוד רוצים לראות אותו חוזר. בעניין המגן הימני, במועדון כבר אישרו לאבי נימני לתווך בעסקה מול מ.ס אשדוד, ורק אם לא יגיע יפנו לאופציות האחרות – יובל שפונגין ואלעד גבאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
שלומי ארבייטמן/GettyImages

יש לציין כי אם גליינור פלט יבהיר כי הוא נשאר בקבוצה בשלב מוקדם יחסית ייתכן והתוכנית יישתנו. המטרה היא להחתים את ארבייטמן במידה ופלט יעזוב וכן שני קשרים זרים שישלימו את הסגל בעקבות עזיבת דויד הובר. בימים הקרובים תמומש סופית האופציה על טומיסלב פאיוביץ' ויחד עם אוסטין אג'ידה וויליאם סוארס מרכז ההגנה יישאר כפי שהוא. אם ארבייטמן יגיע, ייתכן שדובב גבאי או תומר סויסה יצטרפו לסיראז' נאסר ויעזבו. גם עתידו של ניקולס פלצ'וק לא ברור והוא מחכה להודעה האם ברקת מממשת את האופציה עליו.

בנוסף, אם פלט יעזוב, במועדון יבדקו גם את אופציית אנתוני נוואקמה. במועדון הבינו כי בשלב זה מכבי חיפה לא ממהרת להחתימו וערכו בדיקה ראשונית לגבי הסכומים הכרוכים בהבאתו. סוכנו הזר של פלט אמור לנחות בקרוב בישראל ואז דברים יתבהרו.

"היה חשוב לעצור את הרצף של ההפסדים, לדעתי השגנו נקודה מאוד חשובה היום. עד המשחק של קריית שמונה הפער הוא תשע, ננסה לשמור על המקום השני", סיכם אראל את התיקו אמש. "מתחילת העונה הקבוצה ידעה רק ניצחונות. טבעי שיש ירידה, ואנחנו בתקופה לא טובה. היה חשוב לעצור את הרצף, לקחנו נקודה ואנחנו עם הפנים למכבי תל אביב". אראל נשאל גם על ההפסד בגביע ואמר: "התחושות היו קשות מאוד. הקהל נתן תצוגה אדירה, בא בהמוניו. אפשר להפסיד, אבל הצורה שבה הפסדנו, זה היה כל כך אכזרי שמה שנשאר זה להתנצל ולהצטער בשביל הקהל, הצוות והשחקנים. לא רק לי היה קשה, אלא לכל השחקנים. אנחנו בונים משהו לעתיד, וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully