וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "מגיע לנו להישאר, סוף סוף נגמר הלחץ"

27.4.2014 / 8:58

הקשר שבישל נגד הפועל חיפה חגג, ראש העיר רקד עם השחקנים. נעים וחרזי לא ימשיכו. מאמצים להשאיר את גוטליב

one

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל עכו. אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של יובל נעים גברה 0:1 על הפועל חיפה והבטיחה לעצמה מעשית את המקום בליגת העל בעונה הבאה שני מחזורים לסיום העונה. בסיום המשחק התכנסו השחקנים בחדר ההלבשה וחגגו בנוכחות ראש העירייה, שמעון לנקרי, שבירך את הצוות המקצועי והניהולי על ההישארות. בהמשך לנקרי אף רקד עם השחקנים ועם נעים והמנהל המקצועי, אלון חרזי. נעים עצמו פנה לשחקנים, ואמר להם: "כל הכבוד שעשיתם את זה. עשיתם הרבה אנשים מאושרים בעכו".

הפועל עכו ניצחה את הפועל חיפה 0:1

סטיבן כהן שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
סטיבן כהן/אדריאן הרבשטיין

לאחר הבטחת ההישארות, יתפנו בעירייה להתחיל בהכנות לעונה הבאה. מנכ"ל העירייה, אוהד שגב, שוהה בימים אלו בחו"ל ואמור לחזור לארץ בסוף השבוע, ובקרוב ימונה מאמן לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חרזי ונעים לא צפויים להמשיך, ומאמן חדש יתמנה במהלך השבועיים הקרובים. כמו כן, בקרוב יתקבלו החלטות לגבי חוזיהם של השחקנים בסגל כאשר הזרים שצפויים להמשיך הם ברניסלב יובאנוביץ' ומירקו אורמוש. מעמדו של ז'וליאנו ספדאסיו נמצא בסימן שאלה.

חמדי סליחי שכבש את שער הניצחון ומחזיק בחוזה לעונה הבאה אמור להמשיך, אך בכל מקרה ההחלטה הסופית תתקבל על ידי המאמן שימונה. שחקנים נוספים שמסיימים חוזה, כמו גיא דיין, יובל שבתאי, מהראן אבו ריא ושניר משען צפויים לשבת עם נציגי העירייה כדי לדון בהארכת חוזיהם. כמו כן, בקבוצה מעריכים כי אדי גוטליב, שנתן עונה מצוינת, יחוזר על ידי לא מעט קבוצות, אך יעשו מאמץ להשאירו בכל זאת. עתידם של קלמי סבן, אלירן דנין וסטיבן כהן עדיין לא ברור.

סטיבן כהן, שבישל את השער לסליחי, אמר לוואלה! ספורט: "יש תחושה של הקלה כי היה לחץ גדול שסוף סוף נגמר וזה חשוב מאוד שנשארנו בליגה עבור העיר עכו. היו עלולות להיווצר הרבה בעיות אם היינו יורדים ליגה. היו לנו במהלך העונה הרבה הזדמנויות להבטיח את ההישארות מוקדם יותר, אבל סבלנו מחוסר מזל. דיברנו במשך כל השבוע על כך שאנחנו רוצים לסגור את הסיפור ונגד הפועל חיפה עבדנו כמו שצריך על המגרש. הראינו רצינות והשער הגיע בדיוק בזמן הנכון. מגיע לנו להישאר בליגה. אנחנו קבוצה טובה עם אווירה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדי גוטליב שחקן הפועל עכו מול חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאמצים להשאירו בעכו. אדי גוטליב/אדריאן הרבשטיין

באופן אישי אמר הקשר שחזר לעניינים רק לפני שבועיים אחרי שנדחק מחוץ לסגל: "אני מרגיש טוב ויודע שעשיתי את מה שהייתי צריך לעשות על המגרש. עבדתי קשה מאוד בשבועות האחרונים כדי לחזור לעניינים ולקבל את ההזדמנות. כולם ראו מי זה סטיבן כהן באמת". על עתידו בקבוצה הוא הוסיף: "עד השנה הבאה, אלוהים גדול".

המנהל המקצועי, אלון חרזי, אמר: "אני חושב שגם הפסימיים ביותר לא יודעים מה היה כאן בתחילת השנה ומה אני ויובל ניסינו לעשות. זה היה ממש ליצור מכלום קבוצה. אחרי הסיבוב הראשון שלנו שהיה מדהים ידענו שהולך להיות לנו סופר קשה וידענו שאם לא נוסיף שחקנים שיעשו את ההבדל בינואר, הקבוצה לא תחזיק מעמד. השחקנים שגם עשו את ההבדל בסופו של דבר אלו אותם שחקנים שהגיעו בינואר כמו סליחי וריאן. אני רוצה לתת המון שבחים ליובל נעים שעבר פה ימים קשים מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully