וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכורת: 320 אלף יורו נטו. המועמד שלא הגיע: טוני אדאמס

25.4.2014 / 18:00

המאמן החדש, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, כבר ביקר בכפר גלים, ופרטי ההסכם שנסגר לפני כחודש כבר כאן: החוזה של הבוס החדש, מבנה הצוות המקצועי, תכניות הרכש של הסרבי ויעקב שחר ואגדת הכדורגל מאנגליה שנכנסה לתמונה ברגע האחרון. המהפכה בירוק, כל הפרטים

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה עם יעקב שחר. ראובן כהן, מכבי חיפה
מפרטי החוזה שהגיעו לידי וואלה! ספורט עולה כי המאמן ירוויח 320 אלף יורו נטו. שחר וסטנוייביץ'/מכבי חיפה, ראובן כהן

הסיכום עם המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ', שעל מועמדותו והסיכום הצפוי עימו פורסם בוואלה! ספורט בשבועות האחרונים, יביא עימו לא מעט שינויים בקיץ הקרוב במכבי חיפה ובמועדון כבר ערוכים לשינוי המבני והמקצועי. סטנוייביץ' נחת כבר אתמול (חמישי) בישראל יחד עם פמליה שכוללת מספר אנשים, בהם הסוכן פאלי רמאדני שהוא ומשפחתו שכרו חדר במלון בתל אביב, וסוכן סרבי נוסף. סוכנת השחקנים הישראלית ויקי וקנין, אשת הקשר של רמאדני בארץ, קשורה אף היא לעסקה.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של סטנוייביץ'

אלכסנדר סטנוייביץ' בסיור עם נשיא המועדון, יעקב שחר, בכפר גלים ובסמי עופר (צילום: אתר רשמי מכבי חיפה - ראובן כהן). מכבי חיפה
כבר הספיק לערוך ביקור באצטדיון החדש. סטנוייביץ' עם שחר, צ'יזיק ושוכטוביץ'/מכבי חיפה

לאחר שלקח הפסקה, המאמן יצא היום עם הנהלת מכבי חיפה לסיור קצר בתל אביב ומשם למתקן האימונים בכפר גלים. אחרי שיחה עם הנשיא יעקב שחר ופרקליט המועדון אודי שוכטוביץ', שהיה כל העת בקשר עם המאמן, סטנוייביץ' סיכם את כל תנאיו ויחתום בימים הקרובים על חוזה רשמי. מפרטי החוזה שהגיעו לידי וואלה! ספורט עולה כי המאמן ירוויח 320 אלף יורו נטו (למעלה מ-400 אלף יורו ברוטו). הסרבי הודיע בשיחה הראשונית עם המועדון כי הוא החליט למנות שני עוזרים זרים. המשמעות: אורי אוזן ופטריסיו סייג יפנו את מקומם ובמקומם יגיעו שניים אחרים, הבכיר שביניהם הוא ככל הנראה סלובודן קוליינין שנחשב ליד ימינו במשך שנים. אחד העוזרים אמור לשמש גם כמעין סקאוט של הקבוצה בענייני זרים ויהיה אחראי גם על נושא הסטטיסטיקה. החל מאתמול, כך טוענים מקורבים למאמן, מנסה גם סלובודאן דראפיץ' להשתלב בצוות שלו.

היום כבר אפשר להכריז כי סטנוייביץ' סגר את תנאיו עוד לפני כחודש. מאז, ניסתה הנהלת מכבי חיפה להקשיח את עמדתה בנוגע למספר עניינים בוערים, כמו למשל עניין מדיניות הרכש והתקציב. לאחר שהצדדים הגיעו להסכמות בשבוע שעבר, כל שנותר הוא שלב הנחיתה בישראל לצורך החתימה הרשמית. עוד לפני החתימה, ניסו סוכנים להפעיל לחצים על מינוי מאמן אחר. המועמד שדובר עליו מאחורי הקלעים היה בלם וקפטן נבחרת אנגליה וארסנל לשעבר, טוני אדאמס (47). את תחילת הדרך שלו, ב-2003, עשה אדאמס בקבוצה החובבנית מאנגליה, וייקומב וונדררס. עונה מאוחר יותר הוא אימן בפורטסמות האנגלית ומשם נדד לליגה באז'רבייג'אן, שם אימן את גבאלה. מועמד נוסף שהיה על הפרק בתקופה האחרונה הוא ריקארדו סה פינטו (47) הפורטוגלי, כוכב ספורטינג ליסבון לשעבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן הכדורגל טוני אדאמס. Hamish Blair, GettyImages
המועמד שדובר עליו מאחורי הקלעים היה בלם וקפטן נבחרת אנגליה וארסנל לשעבר, טוני אדאמס/GettyImages, Hamish Blair

כפי שפורסם השבוע, סטנוייביץ' הבהיר כי הוא שוקל להשאיר את בויאן שראנוב, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא הזה. עוד בטרם קיבלו החלטה בנושא, בחיפה גיששו אצל שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש ובדקו אופציה להחתימו לעונה הבאה, אבל ההחלטה הסופית תהיה רק של המאמן הסרבי. סטנוייביץ' שוחח עם המגן השמאלי של פרטיזן ולדימיר וולקוב, אך במועדון טוענים כי בשלב זה הסיכויים שיגיע נמוכים. בשיחות עם מקורב, סטנוייביץ' העלה שמות רבים של מועמדים זרים. ככל הידוע, אחד מהם הוא החלוץ הניגרי פטר אוטאקה, אותו אימן בליגה הסינית, אך לא ברור האם הוא אחד מאלה שיגיעו לישראל. מלבד הרוש, השמות הישראלים הרציניים ביותר שבמועדון מתכוונים לבדוק את מועמדותם בקרוב הם חלוץ מונס שלומי ארבייטמן שמחוזר על ידי הפועל באר שבע, המגן-בלם רמי גרשון וכמובן יוסי בניון. בשלב זה, תומר חמד ועדן בן בסט לא חוזרים לישראל. גם אופציית יובל שפונגין כבר נבדקה וייתכן שיגיע כמגן נוסף לצדו של אייל משומר. בתחילת השבוע צפויה פגישה מקצועית בין המאמן לשחר. על הפרק יעלה שוב נושא התקציב, וכן נושאים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד השמות הרציניים שעלו. שלומי ארבייטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully