וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל חיפה: דיין פצוע, סטיבן כהן במקומו

25.4.2014 / 11:05

שינוי ב-11 של נעים לקראת הפועל חיפה (ש', 17:00). כעס בקרב האוהדים שגילו שהאימון סגור. קאלה עורך אימונים אישיים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 18. עכו מובילה 3:7 בניצחונות ועוד שמונה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשעכו מארחת זה 2:5 לטובתה בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* הפועל עכו ללא הפסד בבית מאז ה-11.1.14, אז נכנעה למכבי פתח תקוה 3:1.

* אבל עכו גם ללא ניצחון בבית מאז ה-3:4 על רמת השרון ב-15.2.14.

* הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון חוץ ב-2014 – הפעם האחרונה שניצחה מחוץ לקרית אליעזר הייתה ב-28.12.13, 0:2 על רעננה בנתניה.

נתונים: אתר דריבליסט

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ללא הפסד בבית מאז ה-11.1.14. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל עכו

כשהיא עם שלוש תוצאות תיקו והפסד מאז שהתחילו משחקי הפלייאוף התחתון, הפועל עכו מתחילה להרגיש את הלחץ וחוששת מאוד מהאפשרות להידרדרות נוספת. הקבוצה של יובל נעים מקדימה בשלוש נקודות את הקו האדום ומקווה לנצל את העובדה שחיפה משוחררת מלחץ אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים כדי להשיג ניצחון שיקרב אותה להבטחת ההישארות בליגה. לטובת העניין בעכו עסקו במהלך השבוע בניסיונות למלא את אצטדיון טוטו במשחק החשוב. האוהדים שהגיעו לאימון הבוקר במטרה לעודד ולדרבן את השחקנים הופתעו לגלות כי הוא נסגר, והתאכזבו מכך.

בפן המקצועי, עכו תחסר במשחק את הקשר גיא דיין שנפצע באימון השבוע ואחרי שעבר אולטרסאונד התברר כי הוא סובל מקרע קטן במפשעה, מה שיצריך החלמה של כשבוע עד עשרה ימים. מי שימלא את מקומו בהרכב הוא סטיבן כהן שחזר בשבוע שעבר לסגל, עלה כמחליף ואמור לפתוח באגף. חמדי סליחי שלא כבש בששת המחזורים האחרונים ינסה לשים סוף לבצורת. ננאד מרינקוביץ' המאכזב ימשיך להיעדר מההרכב, בעוד יובל שבתאי ימשיך בקישור האחורי.

כמחווה לאוהדים חולקו כ-600 הזמנות לתלמידי חטיבות הביניים והתיכון בעיר, וכמו כן גויסו שחקני בתי ספר לכדורגל מאיזור הגליל כמו כפר ורדים ומטה אשר שאמורים להתייצב למשחק החשוב. גם ילדים שמאושפזים בבית החולים בנהריה אמורים להגיע למשחק.

גיא דיין הפועל עכו מול דושאן מאטוביץ' בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חיסרון משמעותי. גיא דיין/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: הפועל חיפה

בהפועל חיפה אמנם הבטיחו כמעט באופן סופי את הישארותם בליגת העל, אך על הקבוצה עבר שבוע סוער במיוחד בשל פרשת קאלה דרשלר. השוער שהתבקש לבחור בין אימונים עם קבוצת הנוער לבין אימונים אישיים התאמן כבר אתמול עם עוזר המאמן אייל טרטצקי והיום עם מאמן השוערים אבי פרץ. בין פרץ לדרשלר שררה לאורך העונה כולה מתיחות ונראה שזוהי ממשיכה גם כעת למרות האימונים האישיים אותם מעביר פרץ לשוער.

בתחילת השבוע הבא צפוי הבעלים יואב כץ לערוך מספר פגישות בנוגע לענייני העונה הבאה כשאחת מהן היא עם החלוץ ז'רקו קוראץ'. נכון לעכשיו קיים בין הצדדים פער של כ-70 אלף דולר ובתחילת השבוע הצדדים ינסו לסגור את הנושא ולסכם רשמית את הישארותו של המונטנגרי בקבוצה. פרט לכך כץ ייפגש עם ראש עיריית חיפה בנוגע למעבר לאצטדיון סמי עופר. עוד בתכנון: כץ ייפגש עם טאדאס קיאנסקאס ואור אוסטווינד לגבי העונה הבאה.

מלבד העניינים הללו, בקבוצה עסקו בהכנות למשחק מול הפועל עכו כשהבעלים כץ שהגיע לארץ ביקש מהשחקנים לא להיות שאננים והזכיר להם שהקבוצה עדיין לא הבטיחה תיאורטית את הישארותה בליגה. קוראץ' צפוי לחזור להרכב על חשבונו של מהראן לאלה כאשר שאר ההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח מול בית"ר ירושלים כשההתלבטות היחידה של שלומי דורה קשורה רק לדוד רביבו, אוסטווינד והישאם כיוואן כשאחד מהם יפתח בהרכב.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
יתגברו על הפערים? קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל עכו: סטיבן כהן

הקשר שנדחק מחוץ לסגל בשבועות האחרונים חוזר לקדמת הבמה וירצה להוכיח שיובל נעים טעה לגביו כשהוא מקבל צ'אנס אמיתי. לכהן שהיה מועמד להגיע בקיץ להפועל חיפה אין חוזה בעכו לעונה הבאה, וכעת מחכה לו משימה קשה לתרום מהניסיון שלו לפני שיהיה מאוחר מדי מבחינתה של עכו.

הפועל חיפה: דריו פרננדס

באופן תמוה הקשר הארגנטינאי לא שיחק במשך חודשים ארוכים, אך במחזור הקודם הוא הוכיח כמה הוא היה חסר להפועל חיפה. כעת מול עכו בחיפה יצטרכו שחקן בדמותו של פרננדס שיכניס רוח חיה למשחק וידחוף את השחקנים לעבר ניצחון שיחתום סופית את ההישארות של חיפה בליגת העל.

סטיבן כהן שחקן הפועל עכו מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מקבל הזדמנות אמיתית. סטיבן כהן/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, מירקו אורמוש, יובל שבתאי, סטיבן כהן, ז'וליאנו ספדאסיו, איסמעיל ריאן, חמדי סליחי.

הפועל חיפה: ניב אנטמן, עמרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס, עאהד עזאם, דוד רביבו (הישאם כיוואן/אור אוסטווינד), יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully