וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - באר שבע: ברדה בסגל, אראל בלם, הובר בקישור

החלוץ כשיר, אך ישחק רק אם לוי יזדקק לו (ש', 18:00): "רוצים לחזור לתקופה הטובה". בסכנין, עוסמאן והידאלגו ייעדרו

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 19. הפועל באר שבע מובילה 7:8 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשסכנין מארחת היא מובילה 3:4 בניצחונות ויש עוד שני משחקים שנגמרו בתיקו.

* סכנין עם שלושה הפסדים רצופים מול באר שבע – ומאזן שערים של 8-1.

* ניצחון הבית האחרון של סכנין על באר שבע היה בדצמבר 2012 – זה נגמר 2:3.

* מאז ההפסד להפועל רעננה במחזור ה-26, הפועל באר שבע לקחה רק ארבע נקודות בחמישה משחקי פלייאוף. זה 26.6 אחוזי הצלחה. ואם מכניסים את רעננה לשקלול, יורדים ל-22.2. לא מתאים.

* ועדיין – באר שבע צריכה בסך הכל תיקו כדי להבטיח לעצמה באופן רשמי השתתפות במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

נתונים: דריבליסט

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
סכנין עם שלושה הפסדים רצופים מול באר שבע. מרקו בלבול/מגד גוזני

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בבני סכנין מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול הפועל באר שבע ובקבוצה מאמינים שניצחון יקרב את הקבוצה משמעותית למקום הרביעי ויאפשר לה בקונסטלציה מסוימת אפילו לשחק באירופה בעונה הבאה. מי שייעדרו מהמשחק הם עלי עוסמאן וכריסטיאן הידאלגו שלא יוכלו לשחק בגלל כרטיסים צהובים. מוחמד זבידאת ימלא את מקומו של עוסמאן בעוד מרקו בלבול מתלבט בין אחמד קאסום למארק פרננדס כמחליפו של הידאלגו.

יושב ראש סכנין, מוחמד אבו יונס, ניסה לדרבן את השחקנים ואמר להם שהוא מאמין שהם יכולים לנצח גם את באר שבע כפי שעשו מול מכבי תל אביב. בינתיים בקרב השחקנים קיים כעס על כך ששוב המשכורות מתעכבו. אבו יונס ניסה להרגיע אותם בנושא והבטיח להם שההנהלה עושה הכול כדי למצוא פתרונות.

"שההנהלה תראה מה שקורה בבית"ר ירושלים", אמר שחקן בסכנין. "אצלנו השחקנים לא עושים בלגן וצריך להעריך אותנו על זה. יש פה שחקנים שיש להם משפחות ובכל חודש המשכורות מתעכבות. למרות הכול אנחנו נותנים את הכול על הדשא. אנחנו מצפים שההנהלה שלקחה על עצמה אחריות תמצא פתרונות ומהר".

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע יודעים שהמטרה האחרונה של הקבוצה היא לשמור על המקום השני. הסגל של אלישע לוי לא מלא, אבל המאמן רוצה לנצח בסכנין ולשמור על פער של שמונה נקודות לפחות, שיבטיח כמעט סופית את הסגנות. השוער אוסטין אג'ידה, הקשר גל אראל והחלוץ גליינור פלט ערכו כבר אתמול אימון מלא וכשירים למשחק. אראל צפוי לפתוח כבלם, והובר בקישור כשלצדו קובי דג'אני. גם אליניב ברדה כשיר, אבל בשבוע שעבר החליטו במועדון כי ברדה ישחק רק אם לוי יזדקק לו כדי לשמור על המקום השני, ולכן נראה שלא יפתח בהרכב וימתין על הספסל. ברדה: "אני מצליח לסיים את האימונים ומרגיש כבר טוב יותר. אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לסיים את העונה הצורה הטובה ביותר בשבילנו ובשביל הקהל שלנו כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה ולחזור לתקופה הטובה שהיינו בה". הבלם וויליאם סוארס ערך השבוע אימונים חלקיים וכמובן שלא יהיה בסגל.

כפי שכבר פורסם אתמול, בין אלישע לוי לאלונה ברקת ישנם פערים קטנים המונעים את שלב החתימה. בקרוב מאוד אמורה הנהלת באר שבע להודיע רשמית על מינויו לעונה הבאה. מקורב למשא ומתן אמר: "לאלישע ואלונה אין כל צורך להיפגש כדי לסגור לעונה הבאה. מדובר בפרטים קטנים שייסגרו בעל פה, הפגישה תהיה לצורך חתימה בלבד". לאחר החתימה, אלישע לוי יתפנה לנושא הרכש. שלומי ארבייטמן אמור להגיע רק אם פלט יעזוב. לגבי מאור מליקסון, הקשר ינסה למצות אופציות באירופה, בעיקר בצרפת, לפני שישקול חזרה לישראל.

אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תיקו יבטיח כרטיס לליגה האירופית. אליניב ברדה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני סכנין: פיראס מוגרבי

השחקן שמבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה הטורקית חייב להמשיך ביכולת הטובה כדי שאכן ימצא קבוצה גדולה יותר מסכנין בעונה הבאה. מול הפועל באר שבע זו הזדמנות נהדרת בשבילו להוכיח שוב כמה כשרון יש לו ברגליים. משחק טוב והחלטי של מוגרבי יביא ככל הנראה ניצחון נוסף וחשוב לסכנין.

הפועל באר שבע: דויד הובר

קשה מאוד לסכם את העונה של הקשר הבלגי בהפועל באר שבע. הובר עשה בסך הכל עבודה טובה, בעיקר אפורה, אבל העובדה שבאר שבע לא זכתה באליפות ונמצאת במגמת ירידה במחזורים האחרונים גורעת מעט מהטעם המתוק שהשאיר במשחקים הראשונים שלו בקבוצה. עד סיום העונה, הובר חייב לדאוג שבאר שבע תישאר במקום שבו הייתה כשהגיע מגנט. מחר בסכנין, תהיה לו לא מעט עבודה מול שלישיית הטיסנים בחלק הקדמי.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין מול אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עוד הזדמנות להוכיח כמה כישרון יש לו. פיראס מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: אחמד שבל, מוחמד זבידאת, מור שושן, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מארק פרננדס(אחמד קאסום), פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', גל אראל, אביתר אילוז, דויד הובר, קובי דג'אני, תומר סוויסה, מאור בוזגלו, דובב גבאי, גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully