וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הושג סיכום על הקיצוץ בשכר השחקנים

בתיווך ארגון השחקנים הוחלט כי הקיזוז מהמשכורות יחשב כהלוואה והכסף יוחזר במלואו לשחקנים עם ערובות בבקרה

one

אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן, הגיעו היום (חמישי) אנשי הנהלת הפועל תל אביב ושחקניה על סיכום לקיצוץ שכר השחקנים. כזכור, לפני למעלה מחודשיים ביקשה ההנהלה מהשחקנים הבכירים לקצץ בכחמישה אחוזים משכרם, והיום כאמור הגיעו הצדדים לסיכום. על ההסכם הקיבוצי שנחתם היה אמון ארגון השחקנים בראשותו של אריה אלטר.

לאחר המשא ומתן בין ארגון השחקנים להנהלת המועדון סוכם כי הקיזוז ממשכורות השחקנים יחשב כהלוואה והכסף יוחזר במלואו לשחקנים עם ערובות מתאימות בבקרה. יש לציין שההסדר נוגע לכל השחקנים ואינו תלוי בדבר. המשמעות היא שלמעשה הקיצוץ ייחשב כהלוואה שתוחזר לשחקנים בפריסת תשלומים בשנים הבאות אלא אם כן הפועל תל אביב תעפיל לאחד המפעלים האירופים העונה ואז כל כספם של השחקנים יוחזר באופן מיידי.

גילי ורמוט, שי אבוטבול, הפועל תל אביב, חוגגים שער. ברני ארדוב
"השיגו עבורנו את המקסימום"/ברני ארדוב

הקפטן שי אבוטבול אמר לאחר שהושג הסיכום: "אנו מודים לארגון השחקנים ולאריה אלטר השיג עבורנו את המקסימום. אנחנו מרוצים". אלטר עצמו ציין: "מדובר בהסכם מיוחד שהוא שלב לקראת הסדרה של נושא השכר בכדורגל הישראלי. יחד עם בקרת התקציבים, ההתאחדות והנהלת הקבוצות, אנו פועלים כדי להסדיר את נושא השכר והיעד הוא להגיע להסכם קיבוצי בכדורגל הישראלי ששומר על שחקני הכדורגל".

בפן המקצועי, נראה כי חסרונו של ברנקו איליץ' המורחק מהווה מכה לא פשוטה עבור האדומים. כרגע נראה שסלים טועמה יתפוס את מקומו של הסלובני בהרכב כשבריאן חרסיסיץ' יוסט לעמדת הבלם. גם בסארט עבדורחימי בתמונת ההרכב, אך העדיפות כרגע היא לקשר הוותיק שמציג יכולת גבוהה בשבועות האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סלים טועמה, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מועמד לפתוח. סלים טועמה/ברני ארדוב

לקראת הדרבי נמסר מהפועל תל אביב: "בישיבת ההיערכות שנערכה עם המשטרה, הוחלט כי לאור רגישות היתר במשחק זה בשל הקרבה שתיווצר בין מחנות האוהדים לאחר סגירת יציעי 4-5, יוצבו מספר שיא של כל הזמנים עם יותר מ-700 שוטרים ומאבטחים, גלויים וסמויים בבלומפילד ובאזורי הגישה לאצטדיון. בין היציעים תיעשה הפרדה רחבה ביותר של אלפי מקומות שהוקפאו על ידי המשטרה שמסרה כי תנהיג מדיניות של אפס סובלנות כלפי כל גילויי אלימות, גזענות ושימוש באמל"ח".

יציעי בלומפילד ייפתחו כבר בשעה 18:00 כשייעשה בידוק בטחוני מחמיר לכל אוהד ועל כן ביקשו מהאוהדים להגיע לבלומפילד כשעתיים לפני שריקת הפתיחה גם כדי להימנע ככל שניתן מפקקים שייווצרו בדרכי הגישה.

בשל אותו עונש במסגרתו יעברו מנויי שער 4-5 לשער 8 ומנויי שער 8 ישודרגו לשער 13 ובגלל הקפאות המקומות, יימכרו רק כ-400 כרטיסים לשער 2 לאוהדי הפועל תל אביב בלבד במחיר של 120 שקל (לא כולל עמלת משרד הכרטיסים). אוהדים שירכשו כרטיס לשער זה יוכלו להיכנס לאצטדיון רק אם ילבשו חולצה אדומה במטרה למנוע כניסת אוהדי היריבה ליציעים האדומים ובהוראת המשטרה והנהלת הפועל תל אביב. "אוהדי היריבה שינסו להיכנס ליציעי הפועל, יוצאו מתחומי האצטדיון וכספם לא יוחזר", נמסר בהודעת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully