וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיראז' נאסר רוצה לעזוב את הפועל באר שבע

23.4.2014 / 10:00

הקשר הבהיר: לא אשאר על הספסל. רחמים על סוארס: "אלונה הוכיחה שלא בנתה משהו חולף". תשלם כחצי מיליון שקל על פאיוביץ'

one

סיראז' נאסר רוצה לעזוב את הפועל באר שבע. במועדון לא זימנו את הקשר לדיון על הארכת החוזה שלו בקבוצה ועל פי שיחות עם חבריו לקבוצה, הוא לא מתכוון להישאר בעונה הבאה בקבוצה אם לא יובטח לו להיות שחקן משמעותי בהרכב. נאסר, שהפך לשחקן ספסל בעקבות הסגל הרחב של שחקני התקפה (תומר סויסה, מאור בוזגלו, ניקולס פלצ'וק ודובב גבאי שיחקו העונה גם בעמדה שלו, א"י), כבר הבהיר לחבריו בשבועות האחרונים כי הוא אינו מרוצה ממעמדו.

נאסר חתום בקבוצה עד קיץ 2015 ובמועדון מעדיפים שאם יושאל בעונה הבאה, הוא יחתום קודם על הארכת חוזה בעונה נוספת, אחרת יאלצו למכור אותו. נאסר (23) פתח את העונה בסערה וכבש ששה שערים ב-12 משחקים, אולם מאז ירד לספסל וכבש רק שער אחד בגביע המדינה. חוזהו מוערך בכ-400 אלף שקל בעונה.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מחפש דקות משחק. נאסר/ברני ארדוב

בעקבות ההודעה הרשמית על הסיכום החדש עם וויליאם סוארס, במועדון הוחלט לא לצרף בלם זר נוסף אלא רק בלם ישראלי מחליף. הבלם, שעל הסיכום הצפוי עימו פורסם בוואלה! ספורט ביום ראשון, עשוי לסיים את הקריירה במועדון בגיל 32. עד אז הוא ירוויח כ-220 אלף דולר לעונה. מיד לאחר הסיכום אתמול, הוחלט במועדון לפעול לסיכום מהיר עם הבלם הסרבי טומיסלב פאיוביץ'. במועדון ינסחו עוד השבוע מכתב לשריף טירספול, קבוצת האם שלו, המבשר על מימוש האופציה. ברקת תשלם כחצי מיליון שקל עבור הבלם שרשם עונה טובה מאוד והתאקלם במהירות בישראל. לאחר השלמת הפאזל של מרכז ההגנה (האופציה על אוסטין אג'ידה הוארכה אוטומטית לאחר ששיחק ב-70 אחוז מהמשחקים), באר שבע תנסה לצרף רק מגן ימני ובכך להשלים את הפאזל. כזכור, יובל שפונגין ואלעד גבאי מועמדים, כשאלישע לוי היה רוצה לראות גם את שלומי ארבייטמן או מאור מליקסון בקבוצה. קשר זר יצטרף על העמדה של דויד הובר, לאחר שבמועדון הבינו שיהיה קשה לשכנע את מהראן ראדי לעזוב את מכבי תל אביב.

"זה היה שילוב של החלטה שלו להמשיך ולשחק בישראל, כי בלי הבסיס הזה לא היינו מדברים על זה, ושל החלטה של אלונה ברקת שהוכיחה פעם נוספת שהיא בונה פה קבוצה לצמרת לשנים הקרובות ולא משהו חולף", אמר המנכ"ל אסי רחמים. "אלונה השאירה כאן את אחד העוגנים והשחקנים החשובים ביותר, מבחינת ההשתלבות שלו וברמה המקצועית. זה מה שמרגיש כל אוהד של באר שבע היום. כאוהד, אני אומר שוויליאם מאוד ראוי להערכה. הוא נותן תקווה לאוהדים להבין שתהיה המשכיות למה שעשינו העונה". במועדון יודעים שלא יהיה קל לשכנע את אשתו של סוארס לשוב לישראל. "אלה דברים שנכנסו אליהם רק ברמת הרעיון. ויליאם הבין שהוא נשאר ללא תנאים, ומעכשיו מה שירצה ומה שיהיה נוח לו יקרה. נעשה הכול כדי לעזור לו", הוסיף רחמים.

חמישה מחזורים לסיום העונה, הקבוצה מרוחקת כעת שמונה נקודות מקריית שמונה. שמירת הפער בשלושת המחזורים הקרובים תוביל לכך שהמשחק בין הקבוצות, מחזור אחד לסיום העונה, יהיה חסר משמעות. גם העונה תצא באר שבע למחנה אימונים בפולין, אך הפעם תשנה את האזור בו תתארח. המחנה ייפתח ב-30 ביוני ויימשך כעשרה ימים. היא תקיים שלושה משחקי ידידות, אחד מהם מול לגיה ורשה והשני כנראה מול ז'לגיריס וילנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וויליאם סוארס הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
אלונה השאירה כאן את אחד העוגנים והשחקנים החשובים ביותר". סוארס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully