וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן: "חיכיתי שייצא החג כדי לשתות בירה עם חברים"

22.4.2014 / 13:59

קשר פ.צ ציריך חגג זכייה בגביע השוויצרי אחרי ניצחון בהארכה על באזל: "הרגשה נפלאה. זה רגע השיא אחרי עונה טובה"

אבי ריקן חגג אתמול (שני) תואר משמעותי ראשון בקריירה בעונת הבכורה שלו מעבר לים. קשר פ.צ ציריך שיחק 110 דקות בכנף שמאל והיה שותף לניצחון הגדול 0:2 על באזל בגמר הגביע. ריקן ספג מכה בקרסול במחצית הראשונה, אבל נשאר במגרש והוחלף רק לקראת הסיום. עבור ציריך היה זה גביע שמיני (ראשון מאז 2005) ותואר ראשון מאז האליפות ב-2009.

"הרגשה נפלאה. לא כל יום זוכים בתואר. זכיתי בתארים בנוער בתור קפטן, לקחתי גביע הטוטו עם בית"ר, אבל זה לא אותו דבר וזה לא משתווה. אי אפשר להשוות את העוצמות. כולם יודעים כמה מתוק זה גביע. יש פה מסורת של חגיגות. אחרי זכייה בתואר הולכים לכיכר המרכזית בעיר. היו עשרות אלפי אנשים, חגיגות, אוכל ושתייה. השחקנים עומדים על מרפסת גבוהה וכל האוהדים למטה. חיכיתי שייצא החג כדי לשתות בירות עם החבר'ה וליהנות. היו חגיגות מטורפות כל הלילה".

בעונת הבכורה שלו באירופה, ריקן התאקלם היטב בציריך, הפך לשחקן הרכב קבוע ועד כה רשם 23 הופעות ליגה וכבש ארבעה שערים: "זה איזשהו רגע שיא בעונה. אני נותן עונה טובה, אבל כל העונה אתה עובד קשה בשביל לזכות בתואר בסופו של דבר. בליגה הסדירה קצת גמגמנו עם הרבה עליות וירידות למרות שתמיד נצמדנו לצמרת הגבוהה והיינו יריב ראוי. גביע זה מתוק וזה לא פחות קשה כי לנצח את באזל בגמר זה לא פשוט, במיוחד אחרי שהפסדנו להם חמישה ימים קודם בליגה".

אבי ריקן, שחקן פ.צ. ציריך. מתוך חשבון הטוויטר של אבי ריקן, צילום מסך
חגיגות מטורפות. ריקן והגביע/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של אבי ריקן

הקשר המשיך: "העונה הטובה בקריירה? גם העונה שעברה הייתה טובה. כשהגעתי לפ.צ ציריך ידעתי שאני מגיע למועדון ששואף לתארים. היו הרבה פיקים בעונה הזו, הרבה משחקים גדולים שהאצטדיונים מלאים בקרוב ל-30 אלף צופים ואתה מצליח להוציא מעצמך הרבה יותר במיוחד כשהרמה גבוהה. הצלחתי לשמוע על רמה גבוהה כל העונה. כשהגעתי, לא ידעתי מה יהיה החלק שלי בקבוצה ולשמחתי תקעתי יתד בקבוצה, שיחקתי את כל המשחקים בהרכב חוץ מהפציעה, אני חלק משמעותי וזה חשוב".

על ההמשך אמר: "הבטחנו את ההשתתפות בפלייאוף של הליגה האירופית. המועדון הציב לעצמו מטרה להיות במפעל אירופי כל עונה ובשנים האחרונות הוא עומד בזה. כרגע חוגגים את התואר".

אבי ריקן זכה בגביע השוויצרי

  • עוד באותו נושא:
  • אבי ריקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully