וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האם בלבול יגיע עם סטנוייביץ'?

22.4.2014 / 9:50

במסגרת המגעים עם סטנוייביץ', עלה שמו של מי ששימש עוזרו של גרנט בסרביה. מעקב אחר שחקני סכנין, ארבייטמן שוב מועמד

one

במכבי חיפה כבר הודיעו שיכריזו במהלך הימים הקרובים על זהות המאמן הבא, אולם בטרם יצאה הודעה בנושא נראה כי אחד המועמדים כבר בוחן את נושא הרכבת הצוות המקצועי סביבו. על פי גורמים בכדורגל הסרבי, במידה וחיפה תכריז על המועמד המוביל אלכסנדר סטנוייביץ' לתפקיד, עשוי מאמן בני סכנין מרקו בלבול לקבל תפקיד מקצועי, כנראה עוזר מאמן או את תפקיד הסקאוט. על פי אותם גורמים, המאמן כבר קיבל המלצה להחתים את בלבול אם יסגור בקבוצה. "בלבול ששימש כעוזרו של אברם גרנט בפרטיזן בלגרד מכיר מקרוב את הכדורגל הסרבי ויוכל לשמש צינור ולקדם את ההתאקלמות של המאמן החדש", אמר מקורב לעסקה.

סטנוייביץ', שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, משוחח עם חיפה באמצעות נציגיו, פיני זהבי ופלי רמדאני. זהבי הוא ככל הנראה זה שהציע גם את ריקרדו סה פינטו הפורטוגלי. כך או כך, במכבי חיפה טוענים כי אף מאמן עדיין לא סגר בקבוצה. ללא קשר למועמדות של בלבול, הירוקים ממשיכים לעקוב אחר מוחמד גדיר ומוחמד כליבאת המושאלים לסכנין, אבל גם אחר פיראס מוגרבי, שכבר עורר התעניינות לפני שנתיים. החלטה לא תתקבל לפני שייסגר נושא המאמן. עד המינוי, בחיפה החליטו שלא לקדם עסקאות גדולות, כמו גילי ורמוט או רמי גרשון.

מבין שאר הלגיונרים, חיפה הייתה רוצה כמובן את יוסי בניון, שעדיין לא ברור האם יסכים לחזור לישראל אך מועמדותו עולה על הפרק בכל מועד ההעברות מאז הקיץ האחרון. שחקן נוסף שבמועדון היו רוצים לראות הוא שלומי ארבייטמן. שמו של חלוץ מונס שוב עלה מאחר ובחיפה לא בטוחים שתומר חמד ועדן בן בסט יסכימו לחזור לישראל.

חיפה תארח ביום שני הבא את קרית שמונה וחייבת לנצח כדי להישאר במאבק על כרטיס לאירופה. הקבוצה תחסר את דקל קינן, אייל משומר ורן אבוקרט שגמרו את העונה, חן עזרא הפצוע, רובן ראיוס המושעה ואולי גם את עידן ורד שיש חשש כי הוא סובל משבר מאמץ בכף הרגל. שמעון אבוחצירא ממתין בסבלנות לבדיקה מקיפה שיערוך בסוף העונה ורק אז יתברר מתי יוכל לשוב למגרשים. שובל גוזלן צפוי להמשיך בהרכב. גם טאלב טואטחה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט.

מאמן בני סכנין מרקו בלבול. קובי אליהו
מכיר את הכדורגל הסרבי. מרקו בלבול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully