וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סה פינטו הוצע לבית"ר ירושלים, ברוכיאן יעזוב?

22.4.2014 / 9:29

בבית"ר ירושלים כבר נערכים לעונה הבאה. שמו של הפורטוגלי עלה, גם זה של בלבול. הקשר יישאר רק אם יקבל הצעה גבוהה

one

למרות שבבית"ר ירושלים מנסים לשמור על מתח גבוה עד המחזור האחרון, נראה שקשה למנוע את אווירת סוף העונה ששוררת במועדון ושהתבטאה אתמול (שני) גם בהפסד 1:0 להפועל חיפה בקרית אליעזר. ההרחקה של אבירם ברוכיאן בדקה ה-11 שיבשה לגמרי את העניינים ובמועדון סיכמו שזה "משחק שנרצה לשכוח".

הבלם ניסו קפילוטו אמר בסיום: "קיבלנו כרטיס אדום מוקדם, ניסינו לצאת מזה, אבל זה לא הצליח. לא הבנתי מה קרה עם ברוכיאן, אני חושב שהשופט מיהר לשלוף אדום ולהרוס את המשחק. אין אווירת סוף עונה - אנחנו משחקים בשביל הכבוד ובשביל קהל גדול - ובשביל זה נמשיך עד סוף העונה. מה יהיה איתי בעונה הבאה? נחכה להצעות ונחליט. בארץ העדיפות היא לבית"ר. אני חוזר אוטומטית למכבי תל אביב ויצטרכו לשלם להם דמי השבחה".

אבירם ברוכיאן שהורחק על ידי השופט דניאל בר נתן שטען שהקשר קילל אותו, צפוי לספוג עונש הרחקה מכמה משחקים ואם זה אכן יקרה, הוא למעשה סיים את העונה. בקבוצה רוצים לראות אותו ממשיך בעונה הבאה, אבל ספק גדול אם יגישו לו הצעה שתשביע את רצונו. לא מן הנמנע שברוכיאן יחפש קבוצה אחרת, בארץ או בחו"ל.

אגב, בר נתן, הגיש הבוקר להתאחדות לכדורגל את דו"ח השיפוט שלו בו הוא מפרט מה הגורם שהביא להרחקת הקשר: "ברוכיאן צעק לעברי 'לך תזדיין', תוך שהוא משתמש בתנועות ידיים מזלזלות. למען הסר ספק, אציין כי השחקן הביט בי ותוכן דבריו כוון אליי בלבד ולא כלפי שחקן יריב".

שיחת היום בקבוצה היא שוב המשכורות שלא נכנסו בזמן. הקשר פאבלו ברנדאן עשוי לעזוב את בשבוע הקרוב ובמקרה כזה ייתכן שגם ג'ונתן וילה יבקש לצאת לחופשה מוקדמת.
הבעלים אלי טביב עשוי לפנות השבוע למרקו בלבול ולהציע לו לאמן את הקבוצה. יחד עם זאת, גם מנחם קורצקי וניר קלינגר עדיין בתמונה. בסוף השבוע נפוצו שמועות שקורצקי כבר סיכם - הדברים הגיעו לאזניו של בעלי הפועל רעננה אשר אלון וזה הבהיר לאנשי הקבוצה מהבירה שהמאמן חתום על זיכרון דברים וימשיך ברעננה.

בבית"ר אמרו ש"אם טביב ירצה את קורצקי הוא יהיה בבית"ר. "לא בטוח שרעננה רוצים אותו, אבל הם מריחים קצת כסף ופיצוי ומתעוררים". מאמנים זרים הוצעו לבעלים בימים האחרונים, ביניהם הפורטוגלי ריקרדו סה פינטו, אך בשלב זה טביב עדיין מעדיף מאמן ישראלי.

השופט דניאל בר נתן מרחיק את אבירם ברוכיאן, בית"ר ירושלים, מול הפועל חיפה. קובי אליהו
הרחקה שפגעה בתכניות. ברוכיאן ובר נתן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully