וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצת המדרגה של בני סכנין: שלום תקווה מסכם

21.4.2014 / 23:30

אם בעבר ההצלחות של סכנין קושרו למשחק פיזי ואגרסיבי, כעת הקבוצה מציגה גם יכולת נהדרת. הלחץ של השחקנים של מרקו בלבול הכריע את מכבי תל אביב, שנראית כמי שחושבת כבר על הקפת האליפות והעונה הבאה. שלום תקווה מסכם

one

רק קבוצה אחת ראויה הערב (שני) למחמאות אחרי המשחק שנערך באצטדיון דוחא וזו כמובן בני סכנין. כבר מתחילת המשחק אפשר היה לראות איך המאמן מרקו בלבול הכין את קבוצתו בצורה יוצאת מן הכלל לקראת מכבי תל אביב, שנחלה הפסד ליגה ראשון אחרי תקופה ארוכה. סכנין ידעה ללחוץ דווקא את חוליית הקישור של מכבי תל אביב, שם שיחקו מהראן ראדי, ניקולה מיטרוביץ' ודן איינבינדר. כתוצאה מהלחץ שהופעל על השלישייה הזו, ההגנה של הצהובים לא הצליחה למצוא את הדרך להכניס את הכדורים לעבר הקישור. הלחץ של סכנין גם הביא לכך שההגנה של מכבי תל אביב הרחיקה לא מעט כדורים סתמיים, שלא הניבו דבר.

לא מעט פעמים לאורך המשחק בלט הבלבול בהנעת הכדור בחלק האחורי של מכבי תל אביב. סכנין ידעה לנצל את הלחץ שלה על מנת לחטוף כדורים ולצאת למתפרצות. היא הגיעה ללא מעט מצבים ובסופו של דבר גם עשתה את העבודה וכבשה שער יתרון עוד לפני תום המחצית הראשונה. היכולת הטובה של המארחים נמשכה גם במחצית השנייה. למרות שהובילה, סכנין לא הסתגרה ולא חששה, אלא שמרה על אותו מערך, בעוד האלופה לא מוצאת פתרונות ולא מצליחה לפצח את המערך הטקטי שהוצב מולה.

סכנין ניצלה עד תום את נקודת התורפה שהייתה למכבי תל אביב בכנף שמאל ורוב ההתקפות המסוכנות שלה עברו דרך הצד הזה. פאולו סוזה ניסה לייצר שינוי וביצע חילוף כפול, כאשר הוציא את טל בן חיים ויואב זיו, תמורת דור ז'אן ועומרי בן הרוש. בן חיים סיפק את היכולת ההתקפית שלו, אבל סוזה מאוד לא אהב את ההגנה שהוא הציג והחליט להוציא אותו. למרות החילוף הכפול, הבעיה לא נפתרה וסכנין המשיכה להפעיל את כוחה מצד שמאל ובאחת ההתקפות שהגיעו משם, היא הכפילה את יתרונה בדקה ה-82 משער של מוחמד גדיר.

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ראויים לכל המחמאות. סכנין חוגגת על מכבי/אדריאן הרבשטיין

אפשר לומר בפה מלא שסכנין ראויה לניצחון היום. אם הכרנו את סכנין בעבר כקבוצה שמגיעה להצלחות שלה דרך משחק פיזי ואגרסיבי, הרי שבעונה הנוכחית ראינו איך היא מצליחה לא רק דרך עבודה קשה וקשוחה, אלא גם דרך יכולת. ראינו מסכנין במשחק הזה מהלכים של עמידה תחת לחץ והנעת כדור, יכולת טכנית טובה של שחקנים ובעצם, קבוצה שלמה שעושה קפיצת מדרגה נוספת בהתקדמות שלה.

לגבי מכבי תל אביב, נכון שמדובר בשאלה של זמן עד שהקבוצה תבצע את הקפת האליפות שלה, אבל כנראה שהפער בפסגה, העומד כרגע על 11 נקודות, עושה את שלו מבחינת רמת הדריכות והמוטיבציה של השחקנים. כאשר המרוץ מול הפועל באר שבע הוכרע למעשה, הדבר פגע גם במכבי תל אביב, שנראתה רפויה.

יש לציין כי הצהובים חסרו הערב שני שחקני מפתח בדמות גל אלברמן וערן זהבי, אבל המחמאות מגיעות לסכנין, שהייתה הגורם המרכזי בכך שהאלופה לא שיחקה טוב. יכול להיות שהקבוצה של סוזה כבר מתרכזת בעונה הבאה, חלק מהשחקנים חושבים על החוזים שלהם והמערכת כולה מכינה את העתיד וזו אחת הסיבות ליכולת הדלה במשחק הזה ולהפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
כבר חושבים על העתיד, אז ההווה נפגע. סוזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully