וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "היינו פנטסטיים בהגנה, הקהל היה אדיר"

21.4.2014 / 23:37

מכבי תל אביב סוף סוף נראתה טוב מול מילאנו, דייויד בלאט מודה לאוהדים (הוציאו אותם מאיזון") ויודע: "נצטרך לתת יותר ביום רביעי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שני משחקים די בינוניים של מכבי תל אביב מול מילאנו, הערב (שני) זה סוף סוף הגיע: הצהובים לא רק ניצחו 63:75 את מילאנו ועלו ל-1:2 בסדרה - הם אף הציגו יכולת מבטיחה מול האיטלקים, ויכולים להיות מעודדים לקראת המשחק הרביעי ביום רביעי, כשדייויד בלאט וחניכיו רחוקים 40 דקות מהעפלה לפיינל פור.

המאמן דייויד בלאט אמר בסיום: "מה נשתנה הלילה הזה? שלא בכל הלילות אנחנו אוכלים 13 שלשות. היו לנו 9 שלשות פחות מהרגיל וראיתם את התוצאה. אין ספק שהקהל הביתי תרם. הקהל שלנו היה אדיר, הרעש של האוהדים והתשוקה הוציאו אותם מהאיזון, ואולי הוציאו להם כמה כדורים מתוך הטבעת".

בלאט יודע מה היה המפתח לניצחון: "עשינו עבודה הגנתית פנטסטית וככה צריך לשחק. אבל כרגע להתלהב יותר מדי זה לא במקום, אנחנו צריכים לעשות את זה עוד פעם ביום רביעי, אם לא יותר. אני יודע שהקהל שלנו יבוא וידחוף אותנו ואנחנו נחזיר להם".

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו חוגג. ברני ארדוב
הזריקות צללו פנימה. בלו/ברני ארדוב

בלאט הוסיף ש"עשינו עבודה טובה כמעט בכל פרמטר, הקליעה משלוש שלהם היא אחת המפתחות שלהם. הדינימיקה של הסידרה מביאה הרבה דברים חדשים, צריך לדעת להגיב לזה, להחליט על הדברים הנכונים והכי חשוב לבצע אותם. הביצוע שלנו בשני צידי המגרש היה יוצא מהכלל, הקרדיט לשחקנים. למשחק הבא הם יגיבו למה שעשינו היום ונצטרך לעשות התאמות חדשות.

"סופו נתן לנו פוש אדיר במשחק ואני מקווה שהוא ינוח טוב מחר וייתן לנו עוד משחק ברביעי, לסופו יש לב גדול, ואני מאמין שהוא יהיה שם בשבילנו. יש לנו כמה שחקנים שהיו בפיינל-פור וכמה חבר'ה שכמעט היו. במשחק הרביעי ההוא מול פנאתינייקוס לא שיחקנו טוב ואז בחמישי הפסדנו בנקודה. אני מקווה שהפעם נבוא כמו שצריך ונעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
כל משחק הוא עולם חדש. אוחיון/ברני ארדוב

יוגב אוחיון אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שהיינו אגרסיביים מההתחלה, באנו נחושים לכל כדור, אבל עכשיו הכי חשוב זה לחזור לשורשים שלנו ולהשאיר כל קבוצה מתחת ל-70 נקודות, והיום וביצענו את זה באופן מדהים. מילאנו קלעו באחוזים פחות טובים משני המשחקים האחרונים וזה מה שעשה את ההבדל.

"המאמנים עשו את ההתאמות ועשינו שינויים טקטיים, אבל כל משחק הוא שונה, ולכן אנחנו לא שמחים מדי. אנחנו מאוד מפוקסים עד הסוף ולעשות את העבודה. הקהל שלנו היום עשה עבודה מדהימה, הוא דחף אותנו מההתחלה לאנרגיות חשובות, וזה הוביל אותנו לניצחון".

אלכס טיוס, אחד ממצטייני מכבי, אמר בסיום: "היה משחק מצוין שלנו. אני שמח שניצחנו ועלינו ליתרון בסדרה, אבל עכשיו כולנו מפוקסים רק במשחק הרביעי. אני חושב שהמלחמה של מכבי ניצחה את משחק. אני יודע מה צריך כדי לנצח ולהשיג את הניצחון האחרון. ההגנה שלנו עשתה את העבודה, אני באופן אישי מרגיש נהדר בסדרה הזו וכך גם כל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully