וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה דרשלר תובע 300 אלף שקל מהפועל חיפה

השוער עושה זאת בשל אי סדרים כלכליים בשנת 2012. שלומי דורה אחרי ה-0:1 על בית"ר: "אם נרד ליגה נצא אינפנטיליים"

one

אחרי חמישה הפסדים רצופים, הפועל חיפה סוף סוף רשמה ניצחון ליגה, 0:1 הערב (שני) מול בית"ר ירושלים. יובל אבידור (30) נגח פנימה את שער היתרון, אבירם ברוכיאן (11) הורחק על מילים מיותרות ושלומי דורה יכול סוף סוף להיות רגוע - יש לו שבע נקודות פור מעל הקו האדום.

אבל משהו חייב לקרות בהפועל חיפה. הערב התברר שהשוער קאלה דרשלר, שלא שיחק הערב בגלל ניתוח שעבר, תובע את המועדון ב-300 אלף שקל בגלל אי סדרים בשכר בשנת 2012. קאלה שינה סטטוס באותה שנה - משחקן זר לשחקן ישראלי. בסביבתו של השוער אמרו כי הוא לא יוצא נגד המועדון, אך כיוון שלא קיבל את הכספים במשך שנה וחצי, הוא נאלץ הלגיש תביעה במוסד לבוררות בהתאחדות

שלומי דורה, הפועל חיפה. קובי אליהו
הכול הולך קשה. דורה/קובי אליהו

"זה הלך קשה, למרות שבית"ר היו בעשרה שחקנים אבל זה משקף את כל החלק השני של העונה", סיכם המאמן שלומי דורה. "תמיד היינו ליד והסתובבנו מסביב ולא הצלחנו להגיע לאן שרצינו. אני עדיין לא מסכם כי יש עדיין 9 נקודות בקופה ו-7 נקודות יתרון. תיאורטית אנחנו יכולים לרדת ליגה, מעשית, אם נרד ליגה אנחנו צריכים להיות אינפנטיליים".

על אבידור אמר דורה: "יובל בתקופה האחרונה לא מספק את הסחורה, כמו כל השחקנים בקבוצה, ואני שמח שהוא בא למאני טיים וכבש שער ניצחון. בשבת יש לנו את עכו, לא פחות חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוני לוי, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רוני לוי, בית"ר ירושלים/קובי אליהו

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים: "ההרחקה פגעה בנו מאוד. לשחק 80 דקות עם עשרה שחקנים, נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה - היה קשה מאוד. משחק חלש שלנו, מאכזב. לא הספקתי לדבר עם אבירם ברוכיאן על ההרחקה, עכשיו יש זמן".

"מכל האכזבה של ההפסד יש כמה נקודות טובות", הוסיף לוי, "כולל אוהד סיידוף ששיחק טוב מאוד, כמו מספר שחקנים צעירים כמו אבישי כהן ששותף לראשונה ועוד הרבה שחקני בית, שזה דבר שחשוב לבית"ר ירושלים".

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully