וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "השגנו את המטרה שלנו. נקווה שסופו יהיה בסדר"

מאמן מכבי ת"א לא התרגש מההפסד: "לא שמרנו טוב, שילמנו על זה מחיר". הסנטר שנפצע בברך צפוי להיות כשיר למשחק 3

עריכה: טל רזניק

הפעם לא היה נס ולא קאמבק. מכבי תל אביב, שנראתה שלשום רע מול מילאנו במשך 38 דקות, נראתה רע הערב (שישי) 40 דקות, והאיטלקים השיגו ניצחון צודק ביותר - 77:91. הסדרה עוברת כעת לתל אביב, עם שני משחקים בימי שני ורביעי, ואם יהיה צורך, שתי הקבוצות ישובו למילאנו למשחק חמישי שייערך ביום שישי הבא.

מילאנו ניצחה 77:91 את מכבי תל אביב והשוותה את הסדרה

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
ייבדק בארץ. סופו/GettyImages, Roberto Finizio

סופו צפוי להיות כשיר למשחק השלישי

השחקנים הצהובים היו מאוכזבים מאוד, כמובן, ונותרו בחדרי ההלבשה כשעה לפני שעזבו לכיוון המלון. מחר בבוקר תמריא הקבוצה בחזרה לישראל. ניקולה וויצ'יץ' אמר לוואלה! ספורט כי הוא מעריך שסופוקליס שחורציאניטיס, שנפצע בברכו בפתיחת המשחק, ירד לקבלת טיפול ולא חזר לפרקט, ישחק במשחק מספר 3 ביום שני הקרוב. כך או כך, סופו ייבדק מחר בבוקר, אחרי הנחיתה בתל אביב.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "לא הגנו טוב מול הקליעה משלוש שלהם. רצינו להכריח אותם לקליעות מבחוץ, בתקווה שהם לא יהיו ביום קליעה טוב. שילמנו על זה מחיר ונקווה שהם לא יקלעו באותם אחוזים במשחק השלישי אצלנו. השגנו את המטרה שלנו. לקחנו משחק אחד בצורה מאוד מיוחדת ועכשיו נקווה שהקהל שלנו יהיה פקטור לפחות כמו הקהל האיטלקי".

על הפציעה של סופו אמר המאמן: "נחזור לארץ מחר ונבדוק את סופו לעומק. אנחנו מקווים שהוא יהיה בסדר. יש פציעות שאפשר לשחק איתן, והראש והאומץ קובע. נקווה שזו פציעה שאפשר להתגבר עליה. אני מזכיר לכולם שלפני חודשיים הוא עלה לשחק למרות פציעה רצינית בקרסול וניצח לנו את המשחק מול לוקומטיב קובאן. בואו לא נזלזל באומץ שלו. בכל מקרה, שחקנים אחרים יצטרכו לשפר את התרומה שלהם".

על ההגנה של האיטלקים אמר בלאט: "באנקי היה אצלי שבוע באימוני נבחרת רוסיה לפני כמה שנים, כנראה שהוא למד טוב. אנחנו בכל אופן חייבים לתפקד יותר טוב מול השמירה האזורית שלהם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
"נקווה שהקהל שלנו יהיה פקטור לפחות כמו הקהל האיטלקי". בלאט/GettyImages, Roberto Finizio

טייריס רייס: "אנחנו חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים"

יוגב אוחיון, שהיה חלש כמו מרבית חבריו עם שלוש נקודות בלבד, אמר בסיום: "המטרה שלנו היא לחזור לתל אביב עם הקהל שלנו שידחוף אותנו. נהיה יותר אגרסיביים וננסה להוריד אותם לאזור ה-70 נקודות - דבר שלא הצלחנו לעשות בשני המשחקים באיטליה. זו הנוסחה להצלחה. הפעם הם לא נתנו לנו לחזור. לקחנו משחק אחד ועכשיו ננסה לסגור את הסדרה בתל אביב. הסוד הוא ההגנה, צריך לעשות את ההתאמות הנדרשות. כל משחק הוא משחק שונה והכל יכול לקרות, הסדרה עוד ארוכה ומבחינתנו חשוב מאוד שלקחנו משחק אחד. עכשיו אנחנו באים עם הפנים קדימה לתל אביב. אין שום משמעות לאף אחד אחד, סדרה זה עולם אחר, כל משחק שונה מהשני. הכי חשוב לבוא אגרסיביים מול הקהל שלנו, ונקווה להיכנס לסדרה טוב בתל אביב".

טייריס רייס אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שאנחנו חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים כדי לנצח משחקים. היה משחק קשה, כמובן שכולם מאוכזבים אבל עכשיו אנחנו לוקחים את הסדרה לתל אביב וננסה להשיג שם את הניצחון".

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב (משמאל) מול כריסטיאן קנגור שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
עם הפנים לתל אביב. רייס/GettyImages, Roberto Finizio

לוקה באנקי: "האנרגיות שלנו נותרו זהות בכל 40 הדקות"

לוקה באנקי, שזכה להרבה מאוד ביקורות אחרי המשחק הראשון, נשם לרווחה: "אני חייב לברך את הקבוצה שלי, כי שיחקנו עם גישה מצוינת ועצרנו את מכבי בכל פעם שהם ניסו לחזור. האנרגיות שלנו נותרו זהות לכל אורך 40 הדקות. ליריבה שלנו יש הרבה כלי נשק ובבית שלה לא יהיה קל".

כרטיס ג'רלס, שהיה מצוין עם 17 נקודות, סיכם: "ידעתי שהקבוצה שלנו תגיב בצורה כזאת, וזה מה שעשינו. משחק מצוין, יופי של אינטנסיביות, עבודת צוות ואנרגיות. עכשיו נגיע לתל אביב שוב עם ביטחון עצמי, ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

סמארדו סמואלס הוסיף: "זה היה לילה מצוין. שיחקנו יחד באינטנסיביות מדהימה, רצינו את הניצחון ולא היינו מוכנים לחזור על הטעויות. ההגנה והזזת הכדור היו המפתחות, וצריך להמשיך לשחק ביחד".

דייויד מוס, מהבולטים במילאנו הערב, כתב בטוויטר: "במשחק הבא – את אותו הקרב! אותה העוצמה! אותה התשוקה! בואו נעשה את זה".

לוקה באנקי מאמן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הביטחון חזר. באנקי/GettyImages, Roberto Finizio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully