וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלמנתו של שפירא הצטרפה לעמותת הפועלים

18.4.2014 / 14:19

רחל שפירא, יחד עם בנה, הצטרפו לעמותה והיא אף מונתה לנשיאת הכבוד. בקבוצה דרוכים לקראת המשחק מול בית"ר

one

רחל שפירא, אלמנתו של הבעלים לשעבר של הפועל חיפה, רובי שפירא, מונתה היום (שישי) לתפקיד נשיאת הכבוד של עמותת הפועלים. מדובר בעמותה שתפעיל את קבוצת האוהדים החדשה של הפועל חיפה, המתכוננת לקום.

שפירא, יחד עם בנה, הצטרפו היום באופן רשמי לעמותת הפועלים וראשי היוזמה מאמינים כי מינוייה לתפקיד נשיאת הכבודה והצטרפותה לעמותה באופן כללי, יעודדו אנשים רבים נוספים להצטרף למיזם שקורם עור וגידים.

רחל שפירא חותמת על הצטרפות לעמותת הפועלים של הפועל חיפה. פאר שמילוביץ',
שפירא מצטרפת לעמותה/פאר שמילוביץ'

בקבוצה עצמה עסוקים בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום ראשון. במועדון יודעים היטב כי הפסד נוסף יקרב את הקבוצה משמעותית אל הקו האדום, דבר שנראה רחוק מאוד מהם עד לא מזמן. הישאם כיוואן ערך היום אימון חלקי ועשוי להיות כשיר להתמודדות. הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, נחת בישראל וכבר הספיק לשוחח עם אנשי הצוות המקצועי של חיפה ועם שחקני הקבוצה.

ההערכה היא כי אם חיפה תנצח את בית"ר ירושלים, כץ יתחיל בשיחות עם אנשי הקבוצה לקראת העונה הבאה. בראש הרשימה יעמוד המאמן שלומי דורה, שמעמדו לעונה הבאה טרם ידוע. "עוד לא נשארנו בליגה וזה הדבר הכי חשוב כרגע. אני מקווה שהשחקנים יגיעו ויראו טוב יותר מאשר המשחק מול הפועל רמת השרון", אמר כץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully