וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבישי כהן עולה לבוגרים

17.4.2014 / 20:39

רוני לוי התרשם מהכישרון הצעיר והוא צפוי להתאמן עם הקבוצה הבוגרת עד לתום העונה. זיקרי עשוי לפתוח מול חיפה

אבישי כהן שחקן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קיבל שדרוג לבוגרים. אבישי כהן, משמאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים החלו כבר להתעסק מאחורי הקלעים בעונה הבאה ומעבר לרצון לתת דקות לשחקנים צעירים שלא ראו דקות משחק העונה, מאמן הקבוצה רוני לוי החליט להעלות לקבוצה הבוגרת את חלוץ קבוצת הנוער אבישי כהןן. לוי התרשם מהשחקן ואמר לגורמים במועדון כי יש לו פוטנציאל להתפתח ולהיות שחקן משמעותי בעתיד ולפיכך כהן יחל להתאמן עם הבוגרים ועשוי לזכות לדקות משחק בהמשך העונה.

אגב, מי שעשוי לפתוח במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה הוא החלוץ הצעיר רועי זיקרי. בצוות המקצועי היו מרוצים מהיכולת של החלוץ הצעיר במשחק נגד מ.ס אשדוד וייתכן והחלוץ יפתח בהרכב לראשונה מאז משחק החוץ של בית"ר בעכו במחזור השישי.

איציק כהן, שלא הורשה להתאמן אתמול בשל התגובה שלו לחילוף במשחק נגד מ.ס אשדוד לא הורשה להתאמן גם היום וצפוי לעמוד לוועדמת משמעת. כהן עשוי לחזור ולהתאמן מחר וכמו שנראים הדברים הוא לא יפתח בהרכב הקבוצה בקרית אליעזר.

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ישאיר את רוני לוי בבית"ר? רוני לוי/מגד גוזני

בתוך כך, הבעלים של הקבוצה אלי טביב ממשיך בחיפושים אחר מאמן. בימים האחרונים נעשו שוב נסיונות לתווך מחדש בין טביב לרוני לוי אך כרגע ללא הצלחה. הבעלים שומע גם אופציות של מאמנים זרים ובשלב זה לוקח זמן למחשבה בנוגע לכל האופציות. גורם בבית"ר אמר היום: "לפעמים שממתינים קורים דברים טובים, אם רן בן שמעון לא ימשיך בהפועל תל אביב הוא גם יהפוך לאופציה ובכלל הלחץ הוא בעיקר מהתקשורת ולא אצל טביב. לא יקרה כלום ימונה מאמן עוד שבועיים-שלושה".

במקרה שבית"ר תבטיח במחזור הבא את ההישארות בליגת העל, פאבלו ברנדאן וג'ונתן וילה עשויים לעזוב את הקבוצה עוד לפני תום העונה על מנת לחסוך כסף לקבוצה ולתת את הדקות לצעירים. עלות של ברנדאן ווילה היא כ-170 אלף ש"ח בחודש ובבית"ר ישמחו לחסוך את החודש האחרון בחוזה, או לפחות את חלקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully