וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "זה יותר מחלום שהתגשם. אולי נביא גביע"

17.4.2014 / 6:05

נתניה חגגה העפלה לגמר, הבעלים אלי שגב: "ידענו שהשחקנים יעמדו בזה". קאיודה רוצה להישאר: "מקווה להמשיך לרקוד"

one

במכבי נתניה חגגו את הניצחון הענק על מכבי פתח תקוה (1:2) ואת ההעפלה לגמר גביע המדינה, כשנראה היה שבמועדון מתקשים להאמין לגודל ההישג שנרשם באצטדיון רמת גן. השחקנים חגגו דקות ארוכות בחדר ההלבשה כשהם משפריצים מים לעבר הבעלים שמעון גונן, יוסי מאור ואלי שגב שנכנסו לברך אותם בחדר ההלבשה. כמו כן, שלושת הבעלים החליטו ביחד להעניק בונוסים לשחקנים ולצוות המקצועי על ההעפלה לגמר הגביע, כשהשבוע יוחלט מה יהיה גובה המענק.

אחרי 36 שנה: מכבי נתניה עלתה לגמר גביע המדינה

היריבה בגמר: עירוני קרית שמונה שעלתה עם 1:2 דרמטי על באר שבע

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם שי הולצמן. ברני ארדוב
קיבל הרבה אהבה. יוסי מזרחי עם שי הולצמן/ברני ארדוב

המאמן יוסי מזרחי הפך להיות אחד האנשים המבוקשים אתמול, כשאוהדים רבים עיכבו את יציאתו מהאצטדיון לטובת תמונה משותפת. המאמן הוותיק גילה סבלנות והתפנה במשך דקות ארוכות מאוד לשוחח ולהצטלם עם האוהדים.

גם השחקנים עצמם זכו למחמאות גדולות על יכולתם ועל ההישג שרשמו. מי שזכה למירב השבחים הוא החלוץ הניגרי לארי קאיודה שהיה המצטיין במגרש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סוכנו הניגרי של החלוץ נחת בארץ והחל במשא ומתן על הארכת חוזהו כשהבעיה בינתיים היא העובדה שקבוצתו הארטלנד לא מוכנה להשאילו אלא רק למכור אותו. היום צפויה פגישה נוספת בין הסוכן לראשי נתניה, כשההערכה במועדון היא שהבעיות יסתדרו וקאיודה יישאר בקבוצה עונה נוספת.

"אני אוהב את מכבי נתניה ורוצה להישאר במועדון", אמר קאיודה שדיבר גם על התחושות שלו אחרי ההעפלה: "אני מקווה שבשבועות הקרובים זה יסתדר. אני מאושר שהצלחנו להעפיל לגמר, זו גאווה אדירה בשבילי לשחק במגרש הלאומי של ישראל. כדורגל זה דבר מהנה ואני אוהב מאוד לשחק כדורגל. אני מקווה שבעונה הבאה תראו אותי עוד רוקד הרבה פעמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקווה שהכול יסתדר. לארי קאיודה/ברני ארדוב

גם הבעלים אלי שגב דיבר על התחושות שלו ועל המשך הדרך: "ההרגשה נהדרת, זה יותר מחלום שהתגשם. לא פחדנו אחרי הפנדל, אנחנו מכירים את הקבוצה שלנו. ידענו שהם יעמדו בזה, והם עמדו בזה. אמרתי לשחקנים שהם הגשימו למועדון ולנו חלום ושאני גאה בהם. על האוהדים שלנו לא צריך להגיד דברים כי פשוט רואים אותם. זה קהל נהדר שבגללו כדאי להחזיק מועדון כזה.

"להגיד את האמת, יוסי מזרחי אמר לי שאם היו אומרים לו בתחילת העונה שישים דולר אחד שנתניה תהיה בגמר הגביע ואם אכן כך יקרה הוא יקבל מיליון דולר, אז הוא לא היה שם את הדולר. זה אומר הכל. אני גם חושב ככה. המטרה הייתה לעלות ליגה ואת זה עשינו יפה. החבר'ה נתנו את הנשמה והשגנו את הדברים שרצינו. אולי לאוהדים הנפלאים האלה ולראש העיר הנהדרת שיש לנו נביא גביע השנה".

שגב דיבר גם על הקפטן ערן לוי: "לערן לוי לא הייתה אפילו בעיית משמעת אחת העונה. הוא היה מנהיג חיובי, הביא את הקבוצה לגיבוש בלתי רגיל. ראיתי קבוצות אחרות ולא ראיתי פרגון בחדר ההלבשה כמו שיש בנתניה".

על קאיודה אמר הבעלים: "קאיודה שחקן שאנחנו הבאנו והוא יישאר אצלנו, מה אתם מודאגים?".

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ללא בעיות משמעת. ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully