וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מכינים את הליינאפ

14.4.2014 / 20:30

מילווקי שכחה מהעונות הקשות ודוהרת מחדש בזכות הקאמבק של ריאן ברון והרוטציה. עידן ויניצקי עם סיכום השבוע ב-MLB

ריאן ברון שחקן מילווקי ברוורס. Brian Kersey, GettyImages
העיר מחדש את מילווקי. ברון/GettyImages, Brian Kersey

העונה החולפת לא הייתה פשוטה עבור מילווקי. ב-2011 הברוורס עוד היו על הגל ונעצרו רק ב-NLCS, ב-2012 הם סיימו במאזן חיובי אבל נותרו מחוץ לפלייאוף. בעונה שעברה לעומת זאת, הם השיגו 74 ניצחונות בלבד. לאורך הדרך הזו הקבוצה מויסקונסין סבלה מלא מעט מכות.

לאחר אותה עונת פלייאוף מצוינת עזב פרינס פילדר אל הכסף הגדול של דטרויט. גם אחריו הצליחה מילווקי לעמוד על הרגליים, בקושי, אבל ביולי האחרון, אחרי ההשעייה של ריאן ברון להמשך העונה בשל שימוש בחומרים אסורים, הגיעה ההתפרקות הגדולה.

גם לעונה הנוכחית נכנסה החבורה של רון רוניקיי ללא ציפיות מיוחדות. במילווקי האמינו שאם הכול יתחבר, הם אולי יצליחו להשיג את אחד מכרטיסי הווילד קארד, או לכל הפחות לסיים עם מאזן חיובי. איש לא היה בטוח איזה ריאן ברון יחזור מההשעייה ומה יכולים לספק מארק ריינולדס, שהצטרף לליינאפ ומאט גארזה, שחבר לקייל לוהש ויובאני גאיירדו בחלק החזק של הרוטציה. ובכן, מסתבר שלפחות בינתיים התשובה היא "הרבה", ומכולם.

הברוורס פתחו את העונה עם ניצחון ביתי על אטלנטה ואחריו, שני הפסדים של לוהש וגארזה. מאז? תשעה ניצחונות רצופים, כולל סוויפים בחוץ על האלופה בוסטון ועל פילדלפיה ועוד סוויפ ביתי על אחת היריבות הישירות ב-NL מרכז, פיטסבורג. הלילה מתחילה מילווקי, שעלתה לפסגת "דירוג העוצמה" של ESPN, סדרה ביתית מול עוד יריבה גדולה, סנט לואיס ואם תעבור גם אותה בשלום, השמיים הם הגבול.

הניצחון הלילה (בין ראשון לשני) על פיטסבורג, 1:4, המשיך את פתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון מאז 1987 (אז מילווקי פתחה עם 0:13). הוא הושג בזכות שמונה אינינגים ושני שליש כבירים של לוהש, שאמר: "הפכנו את זה לתחרות נחמדה. לראות מה האיש שלפניך ברוטציה עשה ולנסות לעקוף אותו". ומכאן, לנבחרת.

יובאני גאיירדו מילווקי ברוורס. Denis Poroy, GettyImages
גם הרוטציה נראית מצוין. יובאני גאיירדו/GettyImages, Denis Poroy

תופס: יאדייר מולינה (סנט לואיס)

יאדי הבלתי נגמר שוב נכנס לעניינים הכי מהר בסנט לואיס. אחרי פתיחה מעט מהוססת של העונה, הוא חימם את המחבט השבוע והוביל את סגנית האלופה לארבעה ניצחונות משישה משחקים מול סינסי והקאבס. הוא חבט בכל אחד מששת המשחקים האלה, 11 חבטות בסך הכול והכניס שש ריצות. אחוזי החבטה שלו העונה עומדים עד כה על 34.0 ואם הוא ימשיך בכושר הזה, הקרדינלס שוב ישתלטו על הבית בקרוב.

בסיס ראשון: אדריאן גונזאלס (לוס אנג'לס דודג'רס)

A-Gon לוהט. הדודג'רס ניצחו השבוע ארבעה מתוך חמישה משחקים מול דטרויט ואריזונה, כאשר בכל ארבעת המשחקים האחרונים גונזאלס העיף את הכדור מחוץ לפארק. נראה שהחזרה מערבה עושה לגונזאלס רק טוב והוא שוב נראה כמו הכוכב שהיה בימי סן דייגו. השבוע הוא הכניס 11 ריצות בתשע חבטות ורשם 40.9 אחוזים ו-1.480 ב-OPS. הדודג'רס כבר מוליכים את ה-NL מערב ביתרון משחק על הג'איינטס.

בסיס שני: בן זובריסט (טמפה ביי)

הרייז לא יקבלו שום דבר במתנה ב-AL מזרח הצפוף אבל לפחות בינתיים הם שומרים על שוויון עם היאנקיז וטורונטו בראש הבית. השבוע הם נהנו מיכולת מצוינת של זובריסט, שבגיל 32 צריך לעשות עוד התקדמות כדי להפוך לכוכב אמיתי. טמפה הפסידה סדרה בקנזס סיטי וניצחה סדרה בסינסינטי, כאשר במשחק האחרון מול הרדס, שדווקא הסתיים בתבוסה 12:4, זובריסט הכניס את כל ארבע הריצות עם צמד הומראנים. הוא חובט בעקביות, כמעט בכל משחק ומצליח להוות נכס התקפי כמותו לא היה בשנים קודמות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אדריאן גונזאלס לוס אנג'לס דודג'רס. Jeff Gross, GettyImages
שוב הוא מככב במערב. גונזאלס/GettyImages, Jeff Gross

בסיס שלישי: ג'וש דונלדסון (אוקלנד)

בעונה שעברה דונלדסון פרץ בענק והיה אחד הגורמים הבכירים להצלחה המפתיעה והמסחררת של האייז הצנועים. העונה, אוקלנד שוב התמקמה במהרה בפסגת ה-AL מערב והיא נראית מצוין, בעיקר הודות לשחקן הבסיס השלישי שלה. הקבוצה מקליפורניה השיגה השבוע חמישה ניצחונות בסדרות החוץ שלה במינסוטה ובסיאטל, כאשר דונלדסון חובט תשע פעמים מ-28 ניסיונות ורושם שבע הכנסות רצים ושלושה הומראנים. עכשיו הוא רק צריך להוריד מכמות הסטרייקאאוטים והכול יהיה בסדר. סופרסטאר כבר אמרנו?

שורטסטופ: אלכסיי רמירז (שיקגו וייט סוקס)

שבוע מצוין עבר על רמירז, שעזר לגרביים להישאר קרובים כמה שאפשר לדטרויט החזקה ב-AL מרכז עם ארבעה ניצחונות בסדרות בקולורדו ומול קליבלנד. משחק השיא שלו היה כאשר הכניס שלוש ריצות במפגש הראשון נגד האינדיאנס, בדרך ל-3:7 ומתחילת העונה הוא השיג לפחות חבטה אחת בכל אחד מ-13 המשחקים, מה שמעמיד אותו על 42 אחוזים נהדרים.

אאוטפילדר: ריאן ברון (מילווקי)

כבר עסקנו בהצלחה של הברוורס ובקאמבק המוצלח של ברון, שאומנם לא הבריק לאורך השבוע כולו, אבל סיים בו כל משחק לפחות עם חבטה אחת ובעיקר, התפוצץ על פילדלפיה כמו בימים הגדולים ביותר שלו עם שלושה הומראנים ושבע ריצות שהכניס בניצחון 4:10. האיש שמסמל יותר מכל את הריצה הטובה של מילווקי בפתיחת העונה הזו.

ג'וש דונלדסון אוקלנד אתלטיקס. AP
סופרסטאר אמיתי. דונלדסון/AP

אאוטפילדר: ג'סטין אפטון (אטלנטה)

החצי המוצלח של המשפחה נכנס לכושר נהדר בימים האחרונים והיה הגורם המרכזי בסוויפ המרשים של הברייבס על היריבה הכי גדולה שלהם ב-NL מזרח, וושינגטון. אחרי שהכניס שלוש ריצות עם שלוש חבטות וצמד הומראנים מול המטס, התפנה אפטון לספק שמונה חבטות, צמד הומראנים נוסף וחמש הכנסות רצים לאורך שלושת המפגשים מול הנשיונאלס, עליהם גברה אטלנטה כבר חמש פעמים בשישה משחקים העונה. את השבוע כולו סיים אפטון עם 13 חבטות מ-22 ניסיונות ומספרים פרועים של 1.227 בסלאגינג ו-1.881 ב-OPS.

אאוטפילדר: גריידי סייזמור (בוסטון)

הרד סוקס אומנם לא פתחו את העונה כמו שצריך, אבל לפחות לגבי סייזמור שווה לזרוק מילה טובה, בעיקר על ההתמדה וההשקעה בדרך הארוכה, ארוכה מאוד אותה עבר עם החזרה מהפציעה. סייזמור עושה הכול על מנת להצדיק את הצ'אנס המחודש שניתן לו ובבוסטון שומרים עליו בצמר גפן ונותנים לו מנוחה כל כמה ימים. בניצחון היחיד של האלופה מתוך ארבעת המשחקים שלה בברונקס מול היאנקיז, סייזמור הזכיר כמה כישרון יש לו עם הומראן ושלוש ריצות שהכניס בדרך ל-2:4. לאורך השבוע הוא חבט תשע פעמים ב-42.9 אחוזים.

מגיש: סי ג'יי ווילסון (לוס אנג'לס איינג'לס)

המלאכים מעיר המלאכים מנסים בכל כוחם ללמוד מאירועי העונה שעברה ולא להיקלע לעוד פתיחה גרועה ממנה לא יצליחו לחזור. ווילסון עוזר להם מאוד עד כה להישאר צמודים לכל החבורה שנאבקת בצמרת ה-AL מערב. אחרי שנראה רע במשחקו הראשון מול סיאטל, השבוע זכה ווילסון להתמודד נגד שתי יריבות נוחות יותר, יוסטון בחוץ והמטס בבית. זה נגמר ב-1:9 ו-2:14 בהתאמה לאיינג'לס, כאשר את המשחק הראשון ווילסון סיים עם שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים ובשני השתפר לשבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים. בשני המשחקים גם יחד הוא הירשה כאמור רק שלוש ריצות ובלוס אנג'לס מקווים שככה זה גם יימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully