וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אלדון סמית' טען שיש לו פצצה, ונעצר

14.4.2014 / 18:39

שחקנה של סן פרנסיסקו עלול להיכנס לשנה בבית הסוהר לאחר שהתרגז על המאבטחים בשדה התעופה ב-LA ופלט אמירה שטותית

אלדון סמית' סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Jed Jacobsohn, GettyImages
שטות גדולה שעלולה לעלות ביוקר. סמית'/GettyImages, Jed Jacobsohn

הפגרה ב-NFL תמיד מביאה עמה סיפורים ביזארים ולצערנו, גם מעצרים ביזארים של חלק משחקני הליגה. האחרון להסתבך הוא אחד מכוכבי סן פרנסיסקו, אלדון סמית', שנעצר בשדה התעופה בלוס אנג'לס לאחר שטען כי הוא נושא פצצה. האמירה המטופשת הזו עלולה לעלות לסמית' ביוקר, שכן העונש המירבי על דבר שכזה בארצות הברית עומד על שנה בבית הסוהר.

הכול החל כאשר סמית' ביקש להמריא משדה התעופה ב-LA. הוא עבר בדיקה ביטחונית ובאופן רנדומלי, נתבקש על ידי אנשי רשות התעופה לעבור בדיקה נוספת. סמית' לא אהב זאת כלל ועל פי הדו"ח המשטרתי, סירב לשתף פעולה. כאשר אחד מאנשי האבטחה במקום הגיע לבדוק את העניין, סמית' המשיך בסירובו ואף טען כי יש לו פצצה, מה שהוביל למעצרו. הוא שיחרר את עצמו בערבות של 20 אלף דולר, אולם יעמוד למשפט.

ג'נרל מנג'ר הניינרס, טרנט באלקה, ששוב נאלץ להתמודד עם פרשיות שקשורות לשחקניו לאחר שקולין קפרניק הואשם בשבוע החולף בתקיפה מינית, אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים ללמוד על המקרה. בשל העובדה כי מדובר בהליך משפטי ואנחנו עוד אוספים מידע, לא נגיב יותר בעניין כרגע".

זו אינה הפעם הראשונה בה סמית' בן ה-24 מסתבך עם החוק. בעונה החולפת הוא החמיץ חמישה משחקים לאחר שהכניס את עצמו מתוך בחירה למוסד גמילה. זה קרה לאחר שהוא נעצר בפעם השנייה על נהיגה בשכרות. בנוסף, סמית' הואשם בחודש נובמבר בהחזקה לא חוקית של כלי נשק. בשל האירוע הנוכחי, הליגה עשויה לנקוט נגדו צעדים ולהשעותו.

כמה אנשים זריזים שלפו את הטלפונים וצילמו את המקרה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully