וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל נעצר, חשבון הבנק של המועדון עוקל

13.4.2014 / 17:02

המשטרה חשדה שהמנכ"ל יעביר כספים לגורמים פרטיים ועיקלה את החשבון. במועדון אישרו: "הוטל עיקול, אך ביה"מ הסיר אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ההסתבכות נמשכת/מערכת וואלה, צילום מסך

בית המשפט המחוזי ערך היום דיון נוסף בנוגע למנכ"ל ליגת העל שנעצר לאחרונה והותיר את צו איסור הפרסום על שמו על כנו. אלא שמאחורי הקלעים מתברר כי מעצר הבית שהוטל על המנכ"ל רק סיבך את הקבוצה אליה הוא משתייך, לפחות לפרק זמן מסויים. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים הוטל עיקול על חשבון הבנק של הקבוצה, וזאת מתוך חשד של המשטרה כי המנכ"ל יבצע העברת כספים אסורה לגורמים פרטיים. במשטרה חשדו כי המנכ"ל יוכל לבצע זאת כיוון שהוא מורשה חתימה בקבוצה, וכך יוכל למשוך כספים מחשבונה הפרטי. בית המשפט אישר את המהלך וחשבון הבנק של המועדון עוקל, מה שגרם גם לעיכוב מסוים בהעברת כספים למועסקים.

מהמועדון נמסר בתגובה: "נכון שהוטל עיקול על חשבון הבנק שלנו, אבל עורך דין מטעם המועדון הסביר לבית המשפט כי הנאשם הוא אחד מתוך ארבעה מורשי חתימה, ושניים מהם חייבים לחתום על כל צ'ק, כך שאין פעולה שהוא יכול לעשות ללא אדם נוסף מהמועדון. הוחלט כי העיקול יוסר מהחשבון".

לגבי הדיון שהתקיים הבוקר, בפני סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט עודד מודריק, מתברר כי עורך דינו של הנאשם ביקש עיכוב ביצוע של ההחלטה על מנת לערער על ההחלטה לעליון. ההחלטה בעניין תימסר לאחר חג הפסח ובהתאם לכך הוארך מעצר הבית של החשוד, שהואשם בעבירות של קשירת קשר לפשע, התפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה, גניבת רכב ופריצה לבניין שאינו מקום מגורים במטרה לגנוב. במסגרת חקירת המשטרה, נגבתה עדות מיו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואחיו עמוס לוזון והשניים ישמשו כעדין מטען התביעה במשפטו של המנכ"ל ויתר החשודים.

  • עוד באותו נושא:
  • המנכ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully