וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "השנה אנחנו לא משאירים שום דבר למזל"

13.4.2014 / 8:36

אחרי הניצחון בווסרמיל, בלם ק"ש מתכונן לחצי גמר הגביע מול ב"ש: "הוכחנו שאפשר לנצח את אותה קבוצה פעמיים ברציפות"

one

בעירוני קרית שמונה נמצאים בתקופה אדירה, ונדמה שהקבוצה הצפונית נמצאת אולי בכושר הטוב בליגת העל בחודשים האחרונים. אחרי שנפרדה מהאלופה מכבי תל אביב בתיקו אתמול (שבת) רשמה קרית שמונה עוד וי גדול בדרך להבטחת הכרטיס לאירופה כשגברה 0:2 על השנייה הפועל באר שבע. הקבוצה מהצפון מדורגת שלישית בטבלה ומוכיחה שהיא בהחלט ראויה למקום בו היא נמצאת. אם מכבי חיפה תפסיד היום למכבי תל אביב, הפער בין קרית שמונה לירוקים יעמוד על שמונה נקודות מהמקום הרביעי ולמעשה היא כבר רגל וחצי מהבטחת המקום השלישי שמקנה כרטיס לליגה האירופאית.

למרות משחק חצי גמר הגביע בעוד שלושה ימים המאמן ברק בכר החליט לעלות עם ההרכב החזק שלו וההימור הצליח בינתיים, כשהשחקנים שלו הוכיחו עליונות על היריבה מבאר שבע. מי שזכה למרב המחמאות היה כמובן דויד מנגה, שממשיך את העונה הנפלאה שיש לו. אגב בקרב לא מעט קבוצות, ביניהן גם מי שנחשבות לקבוצות הגדולות בליגה, ישנה התעניינות במנגה אך בקרית שמונה לא מתכוונים לשחרר את השחקן כל כך בקלות, שכן הוא חתום לשלוש עונות. אם תגיע הצעה רשמית תג המחיר על השחקן צפוי להיות גבוה במיוחד.

בלם עירוני קרית שמונה שיר צדק. ברני ארדוב
"כנראה שמי שנחוש יותר מצליח יותר". צדק/ברני ארדוב

בקבוצה יערכו היום אימון שחרור ומחר יזכו השחקנים ליום חופש כשביום שלישי יחזרו השחקנים לאימונים למרות החג, וזאת כדי להתכונן למשחק חצי הגמר שייערך ביום רביעי. "הוכחנו כבר כמה פעמים שאפשר לנצח אותה קבוצה פעמיים ברציפות, המשחק ביום רביעי הוא משחק חדש ומי שתגיע יותר מוכנה תנצח", אמר הבלם שיר צדק, "אין הבדלים גדולים בין הקבוצות. הגענו למשחק הזה יותר מוכנים והוכחנו את זה על הדשא. כנראה שמי שנחוש יותר מצליח יותר, אבל אנחנו עם הפנים כבר למשחק הבא. אצלנו במועדון לא שומרים כוחות, במיוחד אחרי השנה שעברה שבה התרכזנו טיפה יותר בגביע ויצאנו עם ידיים ריקות, השנה אנחנו לא משאירים שום דבר למזל, אנחנו עובדים קשה ומוכנים בכל משחק. רוצים להצליח גם בליגה וגם בגביע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully