וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פאקיאו גבר על בראדלי וזכה בתואר במשקל מעורב

הפיליפיני ניצח בהחלטת שופטים, נקם על 2012 והנחיל לאמריקאי הפסד ראשון: "כל כך שמח להיות אלוף העולם שוב". צפו בתקציר הקרב (ספורט 1)

AP

* צפו בתקציר הקרב, באדיבות ספורט 1

גם באגרוף, לפעמים, יש צדק. והיום בבוקר (ראשון) הצדק היה לצדו של מני פאקיאו. המתאגרף הפיליפיני, אחד הטובים בהיסטוריה, ניצח את טימות?י בראדלי בהחלטת שופטים פה אחד בלאס וגאס, ולקח בחזרה את חגורת אליפות העולם של ה-WBO במשקל מעורב. לאמריקאי (1-31) זה היה ההפסד הראשון בקריירה, והוא שוב נפצע ברגלו בשלב מוקדם של הערב.

אחרי שערוריית השיפוט הענקית בקרב הראשון בין השניים לפני כמעט שנתיים (אז בראדלי ניצח בהחלטה מעורבת), שני הלוחמים הגיעו לזירה עם המון רצון להוכיח. כבר אחרי שלושה סיבובים היה ברור שהקרב הזה הולך להיות הרבה יותר טוב וצמוד מהקודם, וכמעט כל סיבוב סיפק את הסחורה. בראדלי התחיל מצוין, ובהרבה פנקסים הוביל על הפיליפיני (2-5-56), שנראה איטי מהרגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות'י בראדלי. Tom Stathis, AP
הפעם השופטים לא הרסו את החגיגה/AP, Tom Stathis

אבל החל מהסיבוב השביעי זה נהיה פחות ופחות צמוד. פאקיאו השתלט על הקרב, העיף קומבינציות לעבר הפרצוף של בראדלי והוציא את האמריקאי משיווי משקל. "הגברתי קצב בחצי השני של הקרב, עשיתי את ההתאמות", ניתח הפיליפיני. "ידעתי שאצטרך לעשות יותר מאשר מה שעשיתי בקרב הקודם. בראדלי נתן קרב טוב. הוא ממש לא יריב קל. הקשבתי לפינה שלי, חשבתי על התזמון שלי. הוא העיף הרבה אגרופים, המון מכות וו ימניות. הוא פגע בי פעם אחת ואמרתי לעצמי 'זה לא הזמן להיות חסר אחריות'".

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות?י בראדלי. AP
חגורת האליפות חוזרת לפיליפינים/AP

לקראת סיום הקרב לא היה ספק למי יילך הניצחון הפעם, והפעם אכן השופטים לא הרסו את החגיגה - כששניים מהם העניקו 112-116 לפאקיאו, והשלישי ראה את זה 110-118. מייקל באפר הכריז שאליפות העולם חוזרת לפיליפינים, ו-15,601 הצופים ב-MGM GRAND התפרעו מאושר.

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות'י בראדלי. Eric Jamison, AP
הפסד ראשון בקריירה. בראדלי/AP, Eric Jamison

"הפסדתי לאחד המתאגרפים הכי טובים בעולם", הודה בראדלי, וצדק. עוד אמר: "אין לי תירוצים. הדברים האלה קורים. אין לי שום דבר להגיד בנידון. אין מה להגיד על מני. ניסיתי, באמת שניסיתי. רציתי את הנוקאאוט. מני הוציא את הלב שלו בזירה".

המאמן של פאקיאו, חבר היכל התהילה פרדי רואץ': "מני היה קצת מרושל הלילה אבל שמחתי על ההופעה שלו. זה היה נראה שבראדלי הלך על אגרוף אחד מנצח".

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות'י בראדלי. Eric Jamison, AP
"הוא העיף הרבה אגרופים, המון מכות וו ימניות. הוא פגע בי פעם אחת ואמרתי לעצמי 'זה לא הזמן להיות חסר אחריות'". פאקיאו/AP, Eric Jamison

עתה כולם יחזרו לדבר על האופציה למגה קרב בין מני פאקיאו לפלויד מייוות?ר הבלתי מנוצח, אבל אולי יש לפאקיאו עוד נקמה בדרך - קרב חמישי עם חואן מנואל מארקס, שהשפיל אותו עם נוקאאוט אדיר בסיבוב השישי במפגש האחרון ביניהם. ?הוכחתי הלילה שהמסע שלי באגרוף יימשך?, סיכם פאקיאו.

"אני חושב שאני יכול להילחם לעוד שנתיים נוספות. אני כל כך שמח להיות אלוף העולם שוב".

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות?י בראדלי. AP
סיום חד צדדי. פאקיאו מול בראדלי/AP
מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות'י בראדלי. Eric Jamison, AP
מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני נגד טימות'י בראדלי/AP, Eric Jamison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully