וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אם ננצח במשחק הבא, נוכל להגיד שנשארנו"

12.4.2014 / 21:40

אופטימיות בהפועל רעננה אחרי ה-2:4 על מכבי פתח תקוה. המלאבסים מאמינים: "למרות המצב הקשה, זה עוד לא גמור"

one

הפועל רעננה השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות יקרות כאשר גברה 2:4 על מכבי פתח תקוה במשחק שנערך באצטדיון בנתניה. אנתוני נווקאמה כיכב במדי רעננה עם כל ארבעת הבישולים, בעוד המלאבסים מוצאים את עצמם עם סיום המחזור במקום האחרון בטבלה ובפיגור של שלוש נקודות מתחת לקו האדום.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
מתקרב להישארות. קורצקי/ברני ארדוב

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, אמר: "מלבד השערים שספגנו, פתח תקוה לא הגיעה כמעט לשום מצב. יכולנו לעשות את זה קל יותר, אבל לפעמים קשה זה יותר שמח. לבוא במאני טיים ולהבקיע ארבעה שערים עם כדורגל איכותי? אני מאוד מאושר. אנחנו מציגים כדורגל טוב כבר הרבה זמן, מנסים ליצור כמה שיותר מצבים, אבל לא מצליחים להביא את הנקודות. לצערי, בכמה משחקים פספסנו ניצחונות שהיו יכולים לעשות את המצב קל יותר. נווקאמה כבר תקופה ארוכה מציג כדורגל עוצמתי, הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד ועם עוד קצת שיפור מבחינת המספרים, לא נראה אותו בארץ בעונה הבאה. אני לא חושב שברחנו מהקו האדום כי רמת השרון ניצחה והפער נשאר ארבע נקודות. אם ננצח במשחק הבא, נוכל להגיד שנשארנו".

ייטב לוזון, אחד ממאמני מכבי פתח תקוה, סיכם: "אחרי שכבר חזרנו פעמיים מפיגור, היינו צריכים לדעת להיות יותר אחראיים ומסודרים כדי לשמור על התיקו. יש עוד ארבעה מחזורים, לא נרים ידיים ונילחם עד המחזור האחרון. יש לנו שני משחקים גורליים מול רמת השרון ובני יהודה ואנחנו במרחק ניצחון אחד מלהיות שוב מעל הקו האדום. למרות המצב הקשה, הכול עדיין פתוח. לא הצלחנו להתמודד עם נווקאמה, הוא שחקן פנטסטי. היה לנו חוסר ביטחון ואסור שזה יקרה, בטח לא במשחק כזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully