וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: תל אביב פיונירס זכתה באליפות

12.4.2014 / 23:21

הקוורטרבק רוני מוסקונה נבחר ל-MVP אחרי שמסר ל-198 יארד וחמישה טאצ'דאונים והתל אביבים הביסו את ירושלים ליונס 28:80 וזכו באליפות השנייה בתולדות המועדון

תל אביב פיונירס ירושלים ליונס. ריק בלומסאק,
יש אלופה. הפיונירס מחצו את הליונס/ריק בלומסאק

תל אביב פיונירס היא אלופת ליגת הפוטבול לעונת 2013/14, לאחר שהביסה בגמר שנערך אתמול (שישי) באצטדיון קראפט בירושלים את ירושלים ליונס המקומית 28:80 במשחק חד צדדי לחלוטין לעיני כ-700 צופים. זו הזכייה השנייה בתואר האליפות בתולדות הפיונירס, שסיימו את העונה הסדירה רק במקום הרביעי, אבל ידעו להתעלות במאני טיים.

המשחק נפתח בסערה, כאשר כבר בהתקפה הראשונה שלה תל אביב עלתה ל-0:8 ומנגד, בהתקפה הראשונה שלה ירושלים צימקה ל-8:6. אלא שמאותו רגע, רק התל אביבים היו על המגרש ועד לסיום המחצית הראשונה הם טסו עם 44 נקודות רצופות בדרך ליתרון 6:52 בלתי מחיק, שהפך את המחצית השנייה לגארבג' טיים מתמשך.

רוני מוסקונה, הקוורטרבק של הפיונירס, שזכה בתואר ה-MVP של משחק הישראל בול השביעי, סיים עם 198 יארדים באוויר וחמישה טאצ'דאונים. הוא נעזר ביום גדול של התופס שלו, קמרון סימונדס, שתפס ל-156 יארד וצמד ושל הרץ שלו, ג'וש הנרי, ששעט ל-132 יארד ושלושער ב-16 נשיאות.

מנגד, חיים שיף, הקוורטרבק הירושלמי, מסר 209 יארד עם שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. אפי משען תפס ל-94 יארד, אבל משחק הריצה של ירושלים היה לא קיים כלל וסיפק רק שמונה יארדים כוללים לכל אורך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully