וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עימות בין סליחי לריאן, שהושעה

12.4.2014 / 20:40

האלבני השליך נעל לעברו של החלוץ, שענה והושעה עד להודעה חדשה. נעים מאוכזב: "השחקנים הורגים אותי מהר אבל בטוח"

one
אליאור סיידר שחקן הפועל עכו מול בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
עכו לא ניצלה את ההכשלה כדי לצאת עם שלוש נקודות/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו המשיכה גם הערב (שבת) לבעוט בדלי והשלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי 1:1 מאכזב מבחינתה מול בני יהודה שמציב אותה כעת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. רק לפני שבועיים הפער שלה מאותו מקום עמד על שבע נקודות, אבל העובדה שהקבוצה סיימה בכל משחקיה בפלייאוף בתיקו משאירה אותה בסכנה גדולה ארבעה מחזורים לסיום העונה.

בסיום המשחק אירעה תקרית חריפה בין איסמעיל ריאן לחמדי סליחי בחדר ההלבשה. על פי עדויות השחקנים, האלבני העיר לריאן וטען שהוא אגואיסט ובהמשך אף השליך לעברו נעל. ריאן שלא נותר חייב ענה לו ובתגובה החליט יובל נעים להשעות דווקא את השחקן המושאל ממכבי חיפה עד להודעה חדשה. יחד עם זאת לא מן הנמנע שריאן יחזור כבר במהלך השבוע לאימונים לאחר שיתנצל.

הזהובים שנותרו מעל הקו האדום עם 27 נקודות כמו להפועל ניר רמת השרון, כבשו ראשונים אחרי שג'יימס קין (36) הבקיע, אבל איסמעיל ריאן השווה בדקה ה-51 והפספוס הגדול היה שייך לז'וליאנו ספדאסיו שהחמיץ פנדל בדקה ה-84 אחרי שיכול היה להכריע את המשחק.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"פה בישראל כשאתה מנצח שני משחקים אתה קוסם, אבל כשלא, קוטלים אותך". נעים/אדריאן הרבשטיין

יובל נעים, מאמן הפועל עכו, אמר בסיום: "בסוף המשחק אמרתי לשחקנים שאני לא מבין מה צריך לעשות כדי להביא אותם למצב שהם ישחקו במחצית הראשונה כמו במחצית השנייה. היינו הרבה יותר נחושים במחצית השנייה, ובחודש האחרון לצערי זה קורה לנו הרבה שאנחנו לא פותחים טוב משחקים. בשבוע שעבר זה היה סליחי שהחמיץ בדקה ה-94 ועכשיו עם ז'וליאנו, השחקן עם הכי הרבה ניסיון ו-ותק שמחמיץ. זה קורה בכדורגל לשחקנים הכי גדולים. נצטרך להמשיך במלחמה".

נעים נשאל גם איך הוא מסביר את העובדה שהקבוצה שלו מושכת את מאבקי ההישארות, ואמר: "יש פה קבוצה עם פוטנציאל, אבל במשחקי הפלייאוף יש המון לחץ. דווקא בשנה שעברה כשהגענו מלמטה ולא היה לנו מה להפסיד, היה לנו יותר קל. היום אנחנו צריכים לשמור על המקום. אנחנו רוצים מאוד לנצח, אבל מפחדים מאוד להפסיד. ההגרלה שלנו הייתה קשה מאוד כששיחקנו מול קבוצות שנלחמות על החיים שלהן".

על ההסתבכות של הפועל חיפה בתחתית אחרי שהקבוצה הייתה במצב טוב, אמר נעים: "יש לי הרבה מה להגיד על הפועל חיפה. הם צריכים להבין שדווקא כשהם יכלו הם לא רצו ודווקא עכשיו כשהם רוצים הם לא יכולים, אבל אנחנו צריכים לדאוג לקבוצה שלנו". נעים הוסיף עוד: "פה בישראל כשאתה מנצח שני משחקים אתה קוסם, אבל כשלא, קוטלים אותך. תראו מה עושים לאריק בנאדו. אני אמרתי שצריך למדוד כל דבר לאורך זמן. בנאדו לא מאמן טוב? גם כששחקן מחמיץ פנדל, אז קוטלים אותו. צריך לקחת הכול ברוח יותר טובה".

לסיום הוסיף נעים לגבי סיכויי ההישארות של עכו, ואמר: "אם בשנה שעברה לא נשארנו, נראה לך שהיום אנחנו לא נישאר?". בשבוע שעבר נעים אמר שהתסריט של עכו מזכיר לו סרט של יהודה ברקן ונשאל איזה סרט מזכיר לו המשחק הזה, ואמר: "השבוע זה מזכיר לי את מציצים. השחקנים הורגים אותי מהר, אבל בטוח".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
מצטער בשביל האוהדים. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה: "אנחנו רואים שבתחתית רמת השרון לוקחת נקודות, משיגה ניצחונות, אבל ידענו שברגע שקצת לא ננצח אז הקבוצות האחרות יעשו את זה. התוצאה פה היא לא רעה, זה משחק חוץ, אבל זה מה יש. נקווה לתוצאה טובה יותר בשבוע הבא".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "במחצית השנייה ב-15-20 הדקות הראשונות לא היינו במשחק, וזה הכניס אותם. אחר כך השתלטנו על המשחק ועכו הבינה שמספיק לה תיקו. הם כמעט ניצחו מהפנדל, אבל איינוגבה לקח את זה יפה. לא היינו מספיק חדים בחלק הקדמי. המסירה האחרונה הייתה פחות טובה. השחקנים רצו מאוד ואנחנו מסתכלים קדימה".

על הקרב בשבוע הבא נגד רעננה אמר אבוקסיס: "הם כמובן מגיעים עם יותר ביטחון מאיתנו, אבל זה משחק על כל העונה מבחינתנו. נתכונן ונצטרך לבוא דרוכים ומוכנים. זו קבוצה חזקה. לנו המשחק הרבה יותר קריטי מאשר להם. האוהדים היו מדהימים היום, רק בשבילם היינו צריכים לנצח. אין לי מילים להגיד על הקהל הזה שליווה אותנו. נקווה לשמח אותם בסוף עם הישארות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully