וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "הצטרפנו למאבק ההישרדות. נעבוד על הפן המנטלי"

אוהדי הפועל חיפה קיללו את המאמן ושחקניו. דורה: "נקווה שעם הגב לקיר נשחק טוב יותר". שאבו: "אין תחליף ללב נשמה"

one
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים: יוסי דורה (מימין), עאהד עזאם, דוד רביבו. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל חיפה לא מצליחים לעצור את ההידרדרות/אדריאן הרבשטיין

לפני תחילת הפלייאוף התחתון ספק אם מישהו חשב שהפועל חיפה תהיה מעורבת במאבק נגד הירידה, אבל אחרי ההפסד של האדומים מהכרמל הערב (שבת) להפועל ניר רמת השרון בתוצאה 1:0, הלחץ על שלומי דורה ושחקניו גדול. לאורך כל המשחק בקרית אליעזר אוהדי הקבוצה קיללו את המאמן ושחקניו, ובמחצית ובסיום המשחק נשמעו שריקות בוז מהיציעים.

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה: "הזמן הולך אחורה, אנחנו לא מחפשים תירוצים ונצטרך למצוא את הניצחון. הגענו למספיק מצבים כדי להשוות ולהכריע את המשחק. הכדור לא נכנס ויש תקופות כאלה. זה היה משחק קריטי והצטרפנו למאבקי ההישרדות.

"אנחנו סובלים מחוסר ביטחון ועושים הכול כדי להחזיר את הביטחון. זה גורם לנו להחמצות. עם הגב לקיר אני מקווה שנצליח לעשות את הדברים טוב יותר. המומנטום השלילי התחיל בבאר שבע, דווקא במשחק שהיה מהטובים שלנו העונה. נצטרך לעבוד על הפן המנטלי?.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"המומנטום השלילי התחיל בבאר שבע, דווקא במשחק שהיה מהטובים שלנו העונה". דורה/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו: "אני משתדל לחייך גם שמפסידים. באנו מוכנים למשחק הזה ובחצי הראשון הצגנו יכולת טובה מאוד, בחצי השני הראינו אופי והראינו שאין תחליף ללב ונשמה בכדורגל. שמחים שיעבור עלינו חג שמח. קני סייף שחקן מוכשר מאוד אבל הוא עדיין צעיר ושיקול הדעת שלו לא כמו של ותיק. אני לא מסתכל על הקבוצות האחרות, אני רוצה להשיג כמה שיותר נקודות".

כובש שער הניצחון לרמת השרון, קני סייף: "אני מאושר שניצחנו אלו שלוש נקודות חשובות. לא ניסיתי להתחזות וישר קמתי אבל הניצחון הוא מה שחשוב. אני לא חושב על עונה הבאה ומתרכז רק להשאיר את רמת השרון בליגה?.

שחקני הפועל ניר רמת השרון קני סייף (משמאל) קובי מוסא. ברני ארדוב
לא חושב על העונה הבאה. סייף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully