וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה נפצע. אלישע לוי: "זה מזל רע"

12.4.2014 / 19:02

כוכב באר שבע מתח את השריר אחרי שנכנס כמחליף והוא בספק לחצי הגמר מול קרית שמונה. בכר: "ראו שרצינו יותר"

one
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם עוזרו שמעון ביטון. קובי אליהו
הפציעה של ברדה מדאיגה עוד יותר מההפסד. אלישע לוי/קובי אליהו

כל מה שאלישע לוי רצה לפני המפגש של הפועל באר שבע מול עירוני קרית שמונה היה לשמור על השחקנים המובילים שלו לקראת המפגש בין השתיים בחצי גמר הגביע ביום רביעי. לוי לא שיתף את בוזגלו וספסל את אליניב ברדה, אך הכניס אותו כמחליף בדקה ה-68 והשורה התחתונה הייתה כואבת מאוד מבחינת המארחים: גם הפסד 2:0 וגם פציעה של ברדה שנמצא בספק גדול למפגש הגביע. דויד מנגה חגג בווסרמיל עם צמד נהדר (17 ו-86), ברדה מתח את שריר התאומים דקות ספורות אחרי שנכנס ולא הצליח לסיים את המשחק הזה. החלוץ יעבור בדיקות נוספות כדי לברר את חומרת הפציעה והאם הוא יוכל להחלים בזמן.

אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קיבל מנוחה ובכל זאת נפצע. ברדה/ברני ארדוב

מאמן המפסידים אלישע לוי סיכם את ההפסד: "זה מרגיז, אף פעם לא נעים להפסיד, אבל צריך ללמוד מזה, זה המשחק. בוא נסתכל על המשחק הבא, נפיק לקחים ממה שקרה היום ונשתפר".

לגבי הפציעה של ברדה: "זה מזל רע. הוא התחמם חצי שעה ואז לפתע הוא חש כאב בשריר התאומים. אני עוד לא יודע להגיד מה יהיה איתו. מעבר לזה, כפי שאמרתי, אנחנו מתמודדים עם יותר מדי פציעות בזמן האחרון, אבל מה שחשוב לי זה שנשים את המשחק הזה בצד. אני מבטיח שנשחק טוב יותר במשחק הבא".

לגבי חצי גמר הגביע: "אין קשר בין המשחק הזה לבין מה שיהיה ביום רביעי".

בצד השני היו מרוצים כמובן הרבה יותר וברק בכר אמר: "הגביע לא עניין אותנו, לא חשבנו על זה, ראו שרצינו יותר. לא יודע מה התוצאות האחרות, אבל במשחקים האחרונים שמנו הכל בצד, ניצחנו פעמיים את באר שבע, זה דבר מדהים שאף קבוצה לא עשתה. שום דבר לא גמור בליגה, ועכשיו נסתכל לקראת משחק הגביע".

לקראת חצי גמר הגביע אמר בכר: "לא יודע אם יש משמעות לניצחון הזה, כל משחק הוא לגופו. לבאר שבע יש שחקנים אחרים, יהיה יותר קשה, זה בטוח. גם היום לא היה קל, אבל עשינו את זה קל. תהיה אווירת חג, זה כיף לבוא לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully