וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טאלב טואטחה הושעה ממשחק אחד ונקנס

11.4.2014 / 11:01

המגן נענש על התקרית האלימה בשבת, ויחמיץ את המפגש מול מכבי תל אביב. אבוקרט קרע את הרצועה וייעדר כחצי שנה, בנאדו לשחקנים: "תתנו את הכול עד הסוף"

one

הנהלת מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) ועדת משמעת לטאלב טואטחה, זכר לאירועי שבת האחרונה, אז לאחר משחק ההפסד לסכנין זרק השחקן משענת של כיסא רכב לעבר אוהדים. במהלך השיחה הובהרה למגן חומרת העבירה וחברי ההנהלה אמרו לו כי חרף הקללות הקשות אותן סופג השחקן במהלך העונה, היה עליו להבליג ולא להיגרר לאלימות.

טואטחה המגן הבין את חומרת מעשיו והתנצל, ויחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

בתחילת השבוע שוחח הבעלים יעקב שחר עם השחקן והבהיר לו שהתנהגות כזו איננה מקובלת. לאחר התנצלותו של השחקן בפני האוהדים, עליה חזר גם בועדת המשמעת ולאחר שהבין את חומרת מעשיו הוחלט להשעותו ממשחק אחד ולקנוס אותו.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה מול שניר משען שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
משחק אחד בחוץ. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה קיבלה הבוקר את תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר רן אבוקרט, שגילתה שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, שישבית אותו לתקופה של חצי שנה. "רן ציפה להיות חלק מהותי מהקבוצה בעונה הנוכחית ולעשות את קפיצת המדרגה בעונה הבאה, זאת מכה בשבילו", אמרו בקבוצה.

באסיפה שקיים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון אמר אריק בנאדו לשחקנים: "אתם רואים משחקים בליגת האלופות, שחקנים שם שווים מיליונים. לא מצפה מכם לתת את הפס שלהם, אבל קחו דוגמא מהם. שחקנים ששווים מיליונים משקיעים את כל המאמץ עד הדקה האחרונה, לא דופקים חשבון ורצים. את הלחימה והנחישות אני מבקש, שתתנו את הכל עד הסוף". המאמן מתלבט לגבי כמה עמדות בהרכב מול האלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רן אבוקרט, מכבי חיפה. טל לוי
"ציפה לקפיצת מדרגה בעונה הבאה". רן אבוקרט/טל לוי

"אם נחזור להציג יכולת טובה, כדור השלג ייעצר", אמר אחד השחקנים על רצף שלושת ההפסדים של הקבוצה. "כרגע אף אחד לא מדבר כאן על ניצחון או הפסד, אלא על היכולת". שחקנים בקבוצה סיפרו כי אביחי ידין, שיחזור להרכב, לא קיבל את הביקורת שהופנתה כלפיו לאחר המשחקים האחרונים. "איך אפשר לבוא אליי בטענות? חצי עונה אני לא משחק", אמר ידין וזכה לגיבוי חבריו לקבוצה.

בנוגע לעמדת הבלם, אדין צוצאליץ' או אנדריי פיליאבסקי עשויים לעלות בהרכב לצד דקל קינן. בצל הסערה שהתחוללה סביבו, טאלב טואטחה תורגל בהרכב. בחיפה צפויים להכריז על מאמן לאחר חג הפסח. במועדון צמצמו מאוד את רשימת המועמדים. עד כה הוזכרו שמותיהם של רוני לוי וולדימיר סטנוייביץ'. הסיכויים שרוברט פרוסינצ'קי הקרואטי, שאת מועמדותו כבר בדקו במועדון, פחתו משמעותית.

צ'יזיק לשחקנים: "תחזירו לעצמכם את החדווה והכבוד"

לאחר האימון נערך טקס הרמת הכוסית המסורתי לקראת חג הפסח בו דיבר המנכ"ל איתמר צ'יזיק עם השחקנים. "חג הפסח הוא סמל אוניברסלי לחירות. מקווה שתשתחררו מכל העומסים והעכבות שלכם, תחזירו לעצמכם את ההנאה מהמשחק, את החדווה ואת הכבוד", אמר, ושלח איחולי החלמה לרן אבוקרט וכמובן לשמעון אבוחצירא וג'אבר עטאא. המאמן אריק בנדאו בירך אף הוא את השחקנים: "מקווה שנעשה חג שמח לעצמנו ולקהל כבר ביום ראשון בערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully