וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קולין קפרניק נחשד בתקיפה מינית

10.4.2014 / 22:25

הק"ב של הניינרס, יחד עם שני שחקנים נוספים, מואשם ע"י אישה עמה בילה במיאמי לפני כשבוע. איליי מאנינג יעבור ניתוח

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ted S. Warren, GettyImages
התסבכות? קפרניק/GettyImages, Ted S. Warren

בשנתיים האחרונות פרץ קולין קפרניק בסערה אל עולם הפוטבול והפך לאחד הכוכבים הגדולים ב-NFL, אלא שכעת, ייתכן שהוא הסתבך מחוץ למגרש. כלי התקשורת מדווחים הערב כי הקוורטרבק של סן פרנסיסקו, יחד עם חברו לקבוצה התופס קווינטון פאטון והתופס של האלופה סיאטל, ריקרדו לוקט, מואשמים על ידי אישה בתקיפה מינית. המקרה נחקר על ידי משטרת מיאמי.

על פי הדיווחים, האירוע המדובר אירע ב-1 באפריל והחקירה נפתחה שלושה ימים לאחר מכן. האישה, שפנתה אל המשטרה, טוענת כי היא בילתה בדירתו של לוקט במיאמי יחד עם שלושת השחקנים, כאשר בשלב מסוים, לאחר שתיית אלכוהול ועישון מריחואנה, היא וקפרניק הלכו יחד אל חדר המיטות. שם, טענה האישה, השניים פשטו את בגדיהם, אולם לא קיימו יחסי מין וקפרניק עזב את החדר, בעוד פאטון ולוקט הציצו פנימה, אך סגרו את הדלת לאחר שזו דרשה מהם לעשות כך. מאותו רגע, האישה טוענת כי היא לא זוכרת שום דבר ממה שאירע. על פי אתר TMZ, שדיווח לראשונה על האירוע, קפרניק נחקר בחשד לתקיפה מינית והחקירה נמצאת "בשלביה הראשונים". מהניינרס נמסר כי המועדון "אוסף מידע על המקרה".

* איליי מאנינג, שנפצע בקרסול במשחק האחרון של העונה החולפת מול וושינגטון, יעבור ניתוח והוא צפוי לנוח בששת השבועות הקרובים, אך להיות כשיר בזמן כבר לתחילת האימונים ב-28 במאי. מאנינג מחזיק לקראת העונה הבאה ברצף הפעיל הארוך ביותר, 151 פתיחות רצופות והוא טרם החמיץ משחק מאז הפך לקוורטרבק הפותח של הג'איינטס במהלך עונת 2004.

* הליגה פרסמה אמש את לוח המשחקים של הפריסיזן, כאשר המשחק שייפתח את העונה, משחק היכל התהילה, יהיה בין בפאלו לג'איינטס בשלישי באוגוסט. בשבוע הראשון של הפריסיזן ייערך גם שחזור הסופרבול האחרון, כאשר דנבר תארח את סיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully