וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עימות בין אלון חרזי לשוער השני

10.4.2014 / 13:30

המנהל המקצועי החליט להחליף במהלך התרגול את שלומי איטח שענה לו. חרזי איים: "עוד מילה ותושעה עד סוף העונה"

one

רגע לפני המשחק החשוב בשבת נגד בני יהודה, אין שקט בהפועל עכו: המנהל המקצועי של הקבוצה, אלון חרזי, התעמת היום (חמישי) באימון עם שוער המשנה, שלומי איטח. במהלך אחד התרגולים שבו נטל חלק חרזי שירד למגרש, הוא החליט להכניס את השוער השלישי, ירדן קרישטול, במקומו של איטח שכעס על כך.

אלון חרזי סקאוט הפועל עכו. ניב אהרונסון
"חבל שככה הוא מתנהג לשחקנים שנותנים מעצמם בשביל הצלחת הקבוצה". אלון חרזי/ניב אהרונסון

איטח שלאחרונה חזר מפציעה העיר על כך לחרזי וביקש להמשיך לעמוד בשער, אבל המנהל המקצועי הגיב בזעם, ואמר: "עוד מילה אתה תקבל קנס ותהיה מושעה עד לסוף העונה". העניינים אמנם נרגעו אחרי כמה דקות, אבל שחקנים מעידים כי התנהלותו של חרזי מול השחקנים אינה תקינה. "הוא מעיר בצורה לא יפה כשיש לו מה להגיד. חבל שככה הוא מתנהג לשחקנים שנותנים מעצמם בשביל הצלחת הקבוצה", אמר אחד השחקנים. "שלומי איטח היה מצוין והתנהג כמו מקצוען, וזה מרגיש שעושים לו דווקא".

לקראת המשחק מול הזהובים תחסר עכו את הקשר יובל שבתאי המוצהב כאשר מי שאמור לחזור להרכב הוא ננאד מרינקוביץ' שסופסל מול מכבי פתח תקוה. מעבר לכך לא אמורים להתבצע שינויים נוספים כששניר משען ימשיך לאייש את עמדת המגן הימני. אתמול נערכה הרמת כוסית חגיגית לכבוד החג, וראש העירייה, שמעון לנקרי, ומנכ"ל העירייה, אוהד שגב, ביקשו מהשחקנים לנסות ולהבטיח את הישארותם בליגה כמה שיותר מהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully