וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיאנסקאס: "אנחנו צריכים להתעורר ולחזור לעצמנו"

10.4.2014 / 11:15

בלם הפועל חיפה התייחס לתקופה הקשה: "נהיה חייבים להגיע מוכנים מנטלית מול רמת השרון. המשחק הזה חשוב ביותר"

one

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול הפועל ניר רמת השרון בשבת כשמפלס הלחץ בקבוצה עלה משמעותית אחרי ההפסד האחרון למ.ס. אשדוד. במועדון יודעים שניצחון אחד יבטיח ככל הנראה את ההישארות באופן סופי ויוריד את הלחץ משמעותית.

"אנחנו בתקופה מאוד לא טובה", אמר הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס לאתר הרשמי של המועדון. "היו לנו שלושה משחקים גרועים ואנחנו יודעים טוב מאוד שאנחנו צריכים להתעורר ולחזור לעצמינו. אנחנו חייבים גם להרים את עצמנו מבחינה מנטאלית אחרי שלושת ההפסדים הכואבים. המשחק הזה חשוב ביותר כי אנחנו עדיין לא בטוחים בליגה וצריכים עוד כמה נקודות. המפתח לניצחון יהיה להגיע מוכנים מנטלית ומרוכזים ולפתוח את המשחק טוב, מה שלא קרה בשלושת המשחקים האחרונים".

שחקן הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס חוגג. ברני ארדוב
"אנחנו בתקופה מאוד לא טובה". קיאנסקאס/ברני ארדוב

קיאנסקאס שכבש שני שערים העונה הוסיף: "אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהראינו בשלושה המשחקים האחרונים ואנחנו חייבים לחזור להציג את רמת הכדורגל שהצגנו בליגה הרגילה". בינתיים בקבוצה עסוקים מאוד בעניין ז'רקו קוראץ'. אם חיפה לא תממש את האופציה עליו עד יום שלישי הקרוב, התאריך יפוג וזאה המונטנגרית צפויה לדרוש סכום כספי גבוה יותר וכן תוכל למכור אותו לקבוצות אחרות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully