וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה-מכבי פ"ת: סגל חסר לקורצקי, אלרואי כהן חוזר

תמיר כהן, לרמן ונמני לא יעמדו לרשות המארחת במשחק התחתית הקריטי (ש', 18:00). גלבאן בחוד המלאבסים?

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 4. רעננה מובילה 1:3.

* רעננה ניצחה את שני המשחקים שאירחה.

* לרעננה יש 6 תוצאות תיקו 0:0 השנה, אבל כולן בחוץ.

* אם מכבי פתח תקוה תבקיע שלושה שערים היא תחגוג 1,950 כיבושים בליגה הראשונה.

* ואז, במקרה הזה, השער השלישי יהיה גם השער ה-50 שרעננה סופגת בבית בליגת העל.

נתונים: דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
שש תוצאות 0:0, כולן בחוץ. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

כשהקו האדום כבר נושף חזק בעורפה תארח מחר הקבוצה את מכבי פתח תקווה באחד המשחקים הכי חשובים שלה העונה אם לא החשוב שבהם. "אם נפסיד מחר ההישארות בליגה בסכנה גדולה", אמר שחקן ברעננה. "זה משחק על שש נקודות ועל עונה שלמה. אם ננצח אני בטוח שנישאר. אף אחד לא רוצה לחשוב על מצב שנפסיד במשחק הזה".

אבל דווקא במשחק הזה למאמן מנחם קורצקי יש לא מעט בעיות בסגל. עדי נמני ייעדר בשל הרחקה וכמוהו גם יוגב לרמן עקב צבירת כרטיסים צהובים. בנוסף, תמיר כהן פצוע ואמור לנוח בין שבוע לעשרה ימים ואף הוא לא יהיה בסגל מחר. קורצקי מתלבט בין אלי בבאייב לשניר שוקר, שאחד מהם אמור להחליף את כהן במרכז המגרש. גיא ליפקה יתופקד כמגן הימני כשגם בהתקפה הצוות המקצועי מתבלט בין ליליו לסער בנבנישתי.

מכבי פתח תקוה:

ייטב לוזון וקובי רפואה יודעים ששלושת המשחקים הקרובים יכריעו כנראה את גורל הקבוצה בליגת העל. המשחק מול רעננה הוא ראשון מבין סדרה של שני משחקי חוץ, כשבשבוע הבא היא תתארח אצל רמת השרון, משחק חשוב לקראת המשחק הביתי בשבוע שלאחר מכן מול בני יהודה. צמד המאמנים ניסה במהלך השבוע לעודד את השחקנים. גם בקלטת שהקרינו מהמשחק מול עכו הדגישו בעיקר את הנקודות החיוביות מהמשחק. במהלך השבוע הם אפילו הביאו קואצ'ר ששוחח עם השחקנים. "רק ביחד תצאו מהמצב הזה. לא להתייאש ולהיות אחד עם השני. חשוב מאוד שהמחשבות יהיו חיוביות לפני משחקים", היה המסר העיקרי באסיפה.

למרות זאת, השניים החליטו גם לערוך שינויים בהרכב. מאימוני השבוע עולה כי תמונת ההגנה סגורה ולא תשתנה, כשניצן דמארי ואיבן הרצג יפתחו בצוותא במרכז ההגנה. ההתלבטות הייתה במשבצת הקשר האחורי שישחק לצד זיטו - מרואן קבהא או גידי קניוק - וכן בנוגע לשניים מתוך שלושה שחקנים שאמורים לפתוח בהרכב - ארפן זנלי, דיא סבע ורועי דיין.

אם דיין יפתח, קבהא ישחק בקישור האחורי. אם יוחלט שיפתח על הספסל, פדרו גלבאן שאינו חלוץ טבעי יפתח כחלוץ יחיד. המשמעות היא שלוקה רוטקוביץ' שוב על הספסל וויקטור מרעי יחזור אליו. אלרואי כהן שהושעה קיבל הודעה כי הוא ישוב לסגל וייכלל ב-18. השחקן לא התאמן באופן סדיר, אבל יפתח על הספסל.

לידור כהן פדרו גלבאן מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
בחוד? גלבאן ולידור כהן/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: יניב לביא

לא סתם הביא קורצקי את הבלם הוותיק לרעננה. מחר בהיעדר נמני ולרמן הוא יצטרך להנהיג את ההגנה של המקומיים ולדואג שפתח תקווה לא תגרום לדופק מואץ מאוד ברעננה.

מכבי פתח תקוה: דיא סבע

בגלל שהוא לוקה באלמנטים מסוימים במשחק ההגנה שלו, סבע עדיין נמצא על קו התפר הדק שבין שחקן שמסוגל להתפוצץ, לבין שחקן שעדיין מדשדש על הספסל. הבעיה הזאת שיחקה תפקיד חשוב בהפועל באר שבע של אלישע לוי, וזאת כנראה הסיבה לכך שגם לצד משחקים טובים בנבחרת האולימפית הוא עדיין שחקן ספסל. הכישרון מטוברוק חייב לעשות קפיצת מדרגה בשנה הקרובה כדי להפוך לשחקן שהקהל רוצה לראות יותר.

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
חוזר מהשעיה. אלרואי כהן/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו, גיא ליפקה, יניב לביא, פרנסיס קסונדה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבאייב (שניר שוקר), ריף מסיקה, אנטוני נווקאמה, ממאדו צ'אם, סער בנבנישתי (ליליו).

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי; נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, חגי גולדנברג; זיטו, גידי קניוק (מרואן קבהא), ארפן זנלי (רועי דיין), דיא סבע, לידור כהן; פדרו גלבאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully