וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: פלט בודק הצעות מאירופה, סוארס ישחק עם מסיכה?

10.4.2014 / 10:08

ההולנדי שוקל לוותר על חוזה של 270 אלף יורו. אלישע לוי לקראת קרית שמונה: "כרגע הגביע בראש סדר העדיפויות"

one

כ-9,000 אוהדי הפועל באר שבע רכשו כרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה שייערך בשבוע הבא. במועדון מעריכים שעד תחילת השבוע כ-12 אלף אוהדים יבטיחו את מקומם ברמת גן וילוו את הקבוצה למשחק. המכירה נמשכת באמצעות שלושה מוקדים, בקופות שער 2 באצטדיון וכן במדרחוב בעיר העתיקה ובדוכן הממוקם בקניון הנגב. אוהדי הקבוצה יישבו בשער 1 ובשערים 11-12.

"האווירה בעיר היא רק סביב המשחק הזה, אנשים איבדו את העניין בליגה כי הם מבינים שלא ריאלי לדבר על אליפות", אמר שחקן בקבוצה. גם לפי ההרכב המסתמן של אלישע לוי למשחק הליגה מול עירוני קרית שמונה אפשר ללמוד על החשיבות של הליגה מול הגביע. חלק משחקני ההרכב יסופסלו במטרה למנוע פציעות לקראת המשחק. לאחר משחק הגביע צפוי המאמן אלישע לוי להיפגש עם אלונה ברקת ואסי רחמים במטרה לחתום על חוזה לעונה הבאה.

בתוך כך, וויליאם סוארס ערך בדיקה שבסיומה הוחלט שהוא יחזור לאימונים מלאים בתחילת השבוע הבא. עם שובו לאימונים יוערך מצבו הרפואי ובהתאם לכך יוחלט על חזרתו למשחק. בכל מקרה, סוארס צפוי לשחק עם מסיכה.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע/רוני לבנה

ומה קורה בגזרת השחקנים? החלוץ גליינור פלט החל לבדוק הצעות מאירופה ועשוי לוותר על חוזה של 270 אלף יורו בבירת הנגב. במועדון רוצים מאוד שיישאר, אך לפלט הזכות להחליט האם הוא יישאר במועדון. ההערכה היא כי פלט מחזיק בהצעה כלכלית ובעיקר מקצועית טובה יותר. בבאר שבע יפעילו לחץ באמצעות אליניב ברדה כדי שזה ישכנע אותו להישאר בקבוצה ולהיות חלק מרכזי בקבוצה שתשחק בליגה האירופית.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים להתכונן לצמד המשחקים מול עירוני קרית שמונה, בשבת בליגה וביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה. המאמן אלישע לוי התייחס לנושא במסיבת עיתונאים: "הגביע חשוב לנו מאוד, אבל מבחינת ההיערכות נבוא לליגה בצורה הכי טובה. באר שבע לא הייתה הרבה זמן במעמד חצי גמר הגביע וכרגע הגביע בראש סדר העדיפות. כל הרכב כזה או אחר שיעלה בליגה יהיה מורכב משחקנים שיכולים לשחק ביום רביעי ואנחנו מגיעים לליגה כדי לנצח. אין סודות. אנחנו מכירים את הכוח של קרית שמונה והם מכירים אותנו. גם כשהמגרש לא מלא לגמרי, כל משחק שלנו הופך לחגיגה. הקהל מאמין בנו מאוד ואני מאמין שזה עניין של זמן עד שלא ניתן יהיה להכניס לאצטדיון סיכה".

אתמול (רביעי) ערכה הקבוצה הרמת כוסית בכפר השיקומי עלה נגב, זאת במסגרת יוזמה של דוברת המועדון ציפורה חלפון, כחלק ממסגרת תרומת המועדון לקהילה. בסיור השתתפה הקבוצה הבוגרת בהרכב מלא, כולל נשיאת המועדון אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים. ברקת: "כבוד גדול עבורנו להיות חלק ממשפחת 'עלה נגב'. רק כשאתה מגיע למקום כזה אתה מבין שלחיות ולהיות בריא זה הדבר הנדיר ביותר בעולם. כל היתר זה בונוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully