וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-רמה"ש: "הפסד, ובאמת יתחיל פה לחץ"

11.4.2014 / 13:36

האדומים חוששים לקראת משחק בשבת ( 18:00). דרשלר יעבור ניתוח תוספתן, אנטמן יחליפו. רייכרט חוזר להרכב האורחים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 7. הפועל חיפה מובילה 2:4, משחק נוסף הסתיים בתיקו.

* כשהפועל חיפה אירחה היא מעולם לא הפסידה לרמת השרון - יש לה שלושה ניצחונות ותיקו אחד (בעונת 11/12, במשחק השני באותה עונה בין שתי הקבוצות בחיפה).

* הפועל חיפה עם שני ניצחונות בית רצופים של 0:3 על רמת השרון.

* להפועל חיפה יש 4 הפסדים רצופים. זה כבר קרה לה העונה, ובמשחק החמישי היא סיימה בתיקו 1:1 (עם מכבי פתח תקוה בחוץ).

* רמת השרון עדיין לא ספגה מתחילת הפליאוף התחתון (יש לה 191 דקות בלי כדור ברשת).

נתונים: דריבליסט

איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
לא ספג 191 דקות. ניצן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

מגן הקבוצה עומרי קנדה יחזור להרכב ככל הנראה, לאחר כחודשיים שבהם בעיקר בילה מחוץ לסגל. בנוסף גם עאהד עזאם, דלה ימפולסקי ומהראן לאלא צפויים לחזור ל-11. מי שיפנו את מקומם יהיו דוד רביבו, לירן סרדל, רועי שוקרני ואור אוסטווינד. בחיפה מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק מחר שכן ניצחון יבטיח ככל הנראה סופית את הישארות הקבוצה בליגת העל. הפסד, לעומת זאת, רק יגדיל את הלחץ ויביא לכך שחיפה תהיה מרוחקת ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

גם בעמדת השוער ייערך שינוי לאחר שהשוער הראשון קאלה דרשלר יעבור ניתוח להוצאת התוספתן ומי שיחליפו יהיה ניב אנטמן הצעיר. החיפה מאמינים שאנטמן יפגין יכולת טובה ויוכיח שאת עצמו בין הקורות. "אנחנו חייבים את הניצחון הזה", אמר שחקן בקבוצה. "הפסד, ובאמת יתחיל פה לחץ לא רצוי. ראינו בשבועיים האחרונים שבמועדון הזה מצטבר לחץ כשלא הולך ובעיות מתחילות לצוף. אסור לאפשר את זה".

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון מבינים שאחרי הניצחון של בני יהודה על בית"ר ירושלים, הקבוצה חייבת לחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ בקרית אליעזר. אחד השחקנים אמר ש"אם לא ננצח, אולי נתעורר כשכולן הרבה מעלינו. צריך לנצח את המשחק ולהלחיץ את האחרות לקראת ההמשך. אם נבוא כמו שבאנו למשחקים האחרונים, נוכל לעשות את העבודה".

המאמן חיים שאבו לא תרגל הרכב, אך נראה שהוא לא יעשה יותר מדי שינויים פרט לאילוצים. תום מנשרוב ייעדר שבוע שני ברציפות, הפעם בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וריף פרץ אמור להמשיך לשחק במקומו בקישור האחורי. בן רייכרט שהחלים ממתיחה במפשעה יחזור להרכב.

שוער הפועל חיפה ניב אנטמן. ברני ארדוב
סומכים עליו. אנטמן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: ניב אנטמן

לאחרונה דובר על כך שבניגוד לדעתו של יואב כץ בצוות המקצועי לא מעוניינים להשאיר את קאלה דרשלר לעונה נוספת. דרשלר עד כה מפגין עונה מצוינת אך דווקא כעת כשאנטמן מקבל את המושכות בשל הניתוח אותו עובר דרשלר, השוער הצעיר יצטרך להוכיח שהוא חייב להילקח בחשבון לתמונת ההרכב בעונה הבאה.

הפועל ניר רמת השרון: בן רייכרט

הקשר הצעיר הוצב תחת אור הזרקורים בשבועיים האחרונים, אחרי החתימה במכבי תל אביב וחשיפת הדברים שכתב בפייסבוק. עכשיו הוא צריך להוכיח שהוא עדיין יכול להתרכז בכדורגל ולהתמקד בסיוע לקבוצה הנוכחית שלו להינצל מירידה.

מהראן לאלה הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפוי לפתוח. לאלה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הרכב משוער: ניב אנטמן, עומרי קנדה, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, עאהד עזאם, הישאם כיוואן, דלה ימפולסקי ( אור אוסטווינד), מהראן לאלה (יובל אבידור), זרקו קוראץ'.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, גל בראל, אורי שטרית, ריף פרץ, בן רייכרט, מיכאל זנדברג, יוסי שבחון, קני סייף, אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully