וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו חג'ג' ינהל את הפועל תל אביב בעונה הבאה

אם הקבוצה לא תימכר, חג'ג' יזרים 6-8 מיליון שקלים ויהפוך לאיש החזק במועדון במקומו של רמון. סיכויי רן בן שמעון להמשיך גברו, גם השריף בתמונה. אנטבי ימשיך בהרכב לקראת סכנין (ש', 17:00, ספורט 1), עלי עוסמאן בספק אצל האורחים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 26. הפועל תל אביב מובילה 6:14, עוד 6 משחקים לא הוכרעו.

* כשהפועל תל אביב מארחת היא מובילה 2:7, וחמישה משחקים הסתיימו בתיקו.

* למרות החד צדדיות, הפרש השערים צמוד יחסית: 22:31 להפועל תל אביב.

* סכנין לא ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ מאז ינואר 2008. בוגדן אפוסטו כבש את שער הניצחון לזכותה באותו משחק.

* זה המשחק ה-1,850 של הפועל תל אביב בליגה הראשונה. עד כה היא צברה 808 ניצחנוות, 549 תוצאות תיקו ו-492 הפסדים. היא כבשה 2614 פעמים וספגה 1846, ואחוז ההצלחה שלה הוא 55.78%.

* לכן, כמובן שאם המשחק ייגמר בתיקו – זו תהיה הפעם ה-550 שמשחק של הפועל תל אביבבליגה הראשונה לא מוכרע.

* אם הפועל תל אביב תבקיע היא תעמוד על 1,500 שערי זכות בבית מאז קום המדינה.

נתונים: דריבליסט

עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
משתלט? חג'ג'/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

בהפועל תל אביב כבר סופרים את הימים עד לעונה הבאה. כל עוד אין התקדמות במשא ומתן עם קבוצת הרכישה של עו"ד ניר ענבר, בהפועל עמלים על תוכנית ההבראה לעונה הבאה. אם לא יגיעו רוכשים להפועל, הניהול בפועל יעבור לעידו חג'ג' שמוכן כרגע להזרים לקופת המועדון לעונה הבאה בין 6-8 מיליון שקלים והוא יהפוך לאיש החזק בקבוצה בעונה הבאה במקומו של חיים רמון הנואש לעזוב את הקבוצה.

הנהלת הקבוצה, יחד עם חג'ג', קיימה בשבועיים האחרונים מספר פגישות עם המאמן רן בן שמעון לקראת העונה הבאה. כרגע, עדיין אין סיכום סופי שבן שמעון ימשיך, אך הסיכויים שהוא יעמוד על הקווים בעונה הבאה בהפועל רק הולכים ומשתפרים כשהוא אמור לקצץ בשכרו הגבוה.

"על פי כל הדברים בשטח עידו יהיה זה שינהל את הפועל בעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה. "זה נראה שהוא זה שיעביר את זכויות הניהול אליו, אבל גם אם לא הוא, רמון יזוז הצדה ועידו יהיה האיש החזק בקבוצה. כבר עכשיו הוא מנהל את כל המשאים ומתנים בהפועל. גם אם על פניו זה לא ייראה כאילו משהו ישתנה בהפועל, עידו יהיה האיש החזק במועדון במקומו של חיים". חשוב לציין כי מהלך שכזה כרגע אינו כולל את העברת זכויות הניהול מרמון לחג'ג', אך ייתכן כי הדבר יקרה בקיץ.

בנוסף, גורמים המקורבים לקבוצה טוענים כי אלי כהן השריף כבר הביע הסכמה עקרונית לאמן בעונה הבאה את האדומים בשכר לא גבוה. למרות שבקבוצה כרגע מכחישים בתוקף כי הוא ייאמן את האדומים בעונה הבאה, נראה כי משה תאומים דוחף את מינויו אם בן שמעון לא ימשיך. עוד טוענים בקבוצה כי הדברים תלויים בחג'ג', והוא זה שיחליט על דמות המאמן אם לא יגיע לסיכום עם בן שמעון לעונה הבאה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "מרוב ספקולציות לא רואים את היער. הנהלת הפועל תל אביב בראשות רמון שוקדת כבר מספר שבועות באופן שקט וחשאי על תכנון עתידי בנוגע להפועל תל אביב וכשיהיה מה להודיע, נודיע. בינתיים יש צורך להתרכז במשחקים החשובים שנותרו ובמטרה, להגיע לאירופה בעונה הבאה".

אחרי יכולת די טובה בשבועות האחרונים הפועל תנסה מחר להתקרב עוד יותר לעבר הכרטיס לאירופה, כשהיא תפגוש את בני סכנין בביתה. בן שמעון שהיה מרוצה מאוד מהיכולת מול הפועל באר שבע לא מתכנן שינויים בהרכב. המשמעות היא שיגאל אנטבי ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם מחר וישלים את חוליית ההגנה יחד עם ברנקו איליץ', אוראל דגני וליאור לוי. "אנחנו צריכים לשמור על יציבות ואסור שתגיע נפילה אחרי היכולת מול הפועל באר שבע", אמר בן שמעון באסיפת הקבוצה. "אני רוצה לראות המשכיות". המאמן גם הזהיר את חניכיו מהחלק הקדמי המהיר של סכנין וממצבים נייחים.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מול גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
במבחן. ורמוט/ברני ארדוב

בני סכנין:

מגנה של בני סכנין, עלי עוסמאן, נמצא בספק למשחק מחר מול הפועל תל אביב. עוסמאן שהצטיין בניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר, סובל מכאבים בשריר הירך האחורי ואם הוא לא יוכל לשחק, מוחמד זבידאת ימלא את מקומו. חאמד גנאים שסוחב עונש הרחקה בשל כרטיסים צהובים, ייעדר בוודאות ובאסם גנאים צפוי להחליפו בהרכב.

המאמן מרקו בלבול תרגל היום הרכב שכולל את מארק פרננדס על חשבונו של אחמד קאסום, אך בסכנין אמרו שלפני כל משחק הוא מתרגל הרכב אחד ובסופו של דבר עולה עם אחר. "לא מעט פעמים העונה מוחמד כליבאת תורגל מחוץ להרכב ובסוף פתח, ככה גם לגבי פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר", אמר שחקן בקבוצה, "מבחינתנו זה לא משנה מה ההרכב, אם אנחנו חולמים על אירופה, אנחנו צריכים להפתיע את הפועל תל אביב".

שחקן בני סכנין מוחמד זבידאת (למטה). יוסי ציפקיס
יפתח במקום עוסמאן? זבידאת/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

כשהקשר דומיננטי ומנהל את המשחק של הפועל האדומים נראים מצוין, כפי שקורה בשבועות האחרונים. מחר, אם הפועל רוצה להתקרב לאירופה, היא תצטרך את ורמוט עוד אפילו יותר דומיננטי במגרש.

בני סכנין: דדי בן דיין

המגן השמאלי של סכנין נראה מצוין לאורך העונה וממשיך להפתיע פעם אחר פעם. במשחק הצמרת מול האקסית, בן דיין יהיה חייב לגלות מנהיגות ולהוביל את סכנין, אחרת יהיה קשה מאוד לקבוצה של בלבול להפתיע.

עלי עוסמאן שחקן בני סכנין מול שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יצטרכו להסתדר בלעדיו. עוסמאן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יגאל אנטבי, בריאן חרסיסיץ', שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי.

בני סכנין: אחמד שבל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת), אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, באסם גנאים (רביד גזל), מארק פרננדס, פיראס מוגרבי (אחמד קאסום), מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully