וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע-קרית שמונה: אראל בלם, בכר עם ההרכב החזק

11.4.2014 / 12:27

לקראת המפגש בחצי הגמר, אלישע לוי יעניק לברדה ובוזגלו מנוחה. קוראץ' עשוי להצטרף. אצל האורחים: עמאשה על הספסל

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 8. קרית שמונה מובילה 2:3, ועוד 3 מפגשים הסתיימו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים בדרום החלוקה היא ניצחון לבאר שבע, תיקו ושני ניצחונות לקרית שמונה.

* קרית שמונה היא היחידה שניצחה העונה בווסרמיל.

* אלישע לוי מנצח כל משחק שני מול קרית שמונה (8 מ-16) ובשישה האחרונים מולה הרצף שלו הוא הפסד-ניצחון-תיקו-ניצחון-הפסד-ניצחון.

* בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות רק אחת מהן הבקיעה.

* אם באר שבע תנצח זה יהיה ניצחון הליגה ה-450 שלה מאז עלתה לראשונה לליגה הראשונה ב-65/66.

* ואם היא תסיים בתיקו זה יהיה התיקו ה-400 שלה בליגה הראשונה.

* אם באר שבע תבקיע זה יהיה השער ה-50 לזכות הקבוצות המארחות במשחקים בהם חלים זטמה שופט.

* זטמה, אגב, שרק ל-13 פנדלים בקריירה בליגת העל – 10 מהם לטובת המארחות.

נתונים: דריבליסט

שחקן עירוני קרית שמונה דין מימוני נוגח שער מול הפועל באר שבע. קובי אליהו
קרית שמונה היא היחידה שניצחה העונה את באר שבע בחוץ/קובי אליהו

מפתחות והכנות, הפועל באר שבע

אלישע לוי יודע שהסיכוי לקחת בעונה כזאת את האליפות ממכבי תל אביב הוא כמעט אפסי, ומתרכז במפעל החשוב ביותר עבורו מבלי לפגוע משמעותית בהרכב שלו. סיראז' נאסר, תומר סוויסה וגל אראל שרעבים לחולצת ההרכב יפתחו ב-11 שלו במשחק הליגה, ושחקנים כמו מאור בוזגלו (מתאושש מפציעה) ואליניב ברדה ינוחו לקראת המפגש השני עם קרית שמונה, בגביע המדינה באמצע השבוע.

בן ביטון ימשיך בהרכב על חשבון אביתר אילוז, כשאראל יירד לעמדת הבלם ויחליף את בן אלגרבלי שרשם משחק לא טוב מול הפועל תל אביב. במועדון מצפים ל-5,000 אוהדים במשחק הקרוב, וזאת בניגוד לגמר הגביע, שם כבר 9,000 הבטיחו את מקומם וההערכה היא שעוד כמה אלפים יבטיחו את מקומם עד יום ראשון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ויליאם סוארס צפוי לשוב לשחק עוד העונה עם מסיכה. האבחנה הזאת עלתה עוד במהלך שהותו בבית החולים, שבמועדון הביעו כבר אז אופטימיות לגבי חזרתו למגרשים. כעת, לאור החזרה שלו לאימונים בשבוע הבא, תיערך לו בדיקה נוספת במטרה לבחון האם חבישת המסיכה לא תפריע לתפקודו או תסכן אותו.

אלישע לוי ממשיך לתת קרדיט לחלוץ גליינור פלט שנמצא בכושר מצוין וכבר מחפש קבוצה באירופה. בסביבתו של החלוץ מעריכים שהסיכויים שיישאר לא גבוהים, ורק אם לא יקבל הצעה אטרקטיבית יותר יסכים להישאר. במועדון גיששו בתקופה האחרונה אצל חלוץ הפועל חיפה זרקו קוראץ'. השחקן עשוי להגיע לבירת הנגב אם הפועל חיפה לא תממש את האופציה עליו. שחקן נוסף שנמצא חזק בתוכניות הוא המגן יובל שפונגין, אבל באר שבע לא תפנה אליו לפני מינוי המאמן.

במועדון מעריכים שרק ירידת ליגה של ולנסיין הצרפתית עשויה להוביל לחזרתו של מאור מליקסון. ששה מחזורים לסיום העונה קבוצתו מדורגת שש נקודות מתחת לקו האדום והיא תתארח מחר במשחק חוץ קשה מאוד אצל ליל. מליקסון מוערך מאוד בצרפת ולא מן הנמנע שיקבל הצעות טובות יותר גם מהליגה המקומית. בבאר שבע כבר אישרו כי יפנו לשחקן בתום העונה בניסיון לברר האם הוא מוכן לשוב לישראל.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ידרים לווסרמיל? קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות, עירוני קרית שמונה

בעירוני קרית שמונה אמנם מעוניינים מאוד להעפיל לגמר גביע המדינה, אך בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים שהם מצפים מהם להיות ממוקדים אך ורק במשחק הליגה ולא לשמור כוחות למפגש בין הקבוצות ביום רביעי הקרוב. המאמן ברק בכר צפוי לעלות עם ההרכב החזק שלו, זה שפתח נגד מכבי תל אביב. המשמעות שקאסיו פרננדס שלא ישחק בגביע המדינה בגלל כרטיסים צהובים, ימשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה לצדו של שיר צדק.

"נכון שהמשחק בחצי גמר הגביע הוא סופר חשוב, אבל גם המשחק מחר חשוב, אולי אפילו באותה מידה", אמר שחקן בקבוצה, "אם נפסיד, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובני סכנין יוכלו להתקרב אלינו במאבק על המקום השלישי. אנחנו זוכרים שבשנה שעברה היינו במצב דומה ובסוף נשארנו בלי הכרטיס לאירופה. השנה אנחנו לא רוצים שזה יקרה".

ויאם עמאשה צפוי להמשיך לחכות על הספסל ולהיכנס במהלך המשחק. אופיר מזרחי הפצוע עשוי לחזור כבר בעוד שבועיים- שלושה למשחקים. השחקן נמצא בעיצומו של השיקום, אך עדיין לא חזר לאימונים והצפי הוא שהוא יחזור עוד העונה.

שחקן עירוני קרית שמונה, קאסיו פרננדס. קובי אליהו
יפתח בהרכב למרות שלא יוכל לשחק ביום רביעי. קאסיו/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: תומר סוויסה

השחקן שפתח העונה בשני משחקים בלבד בהרכב, כבש שישה שערי ליגה, ולמרות הדקות המעטות שהוא מקבל ביחס לשחקני ההרכב, הוא קרוב מאוד למאזן של אליניב ברדה (שבעה), מאור בוזגלו ודובב גבאי (שמונה). סוויסה שכבר רצה לעזוב בינואר חייב להפוך לבורג משמעותי יותר בקבוצה, אחרת ייאלץ להיות שבוי בין הקסם של הליגה האירופית לישיבה על הספסל.

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

הקשר של קרית שמונה היה אחד מהשחקנים המרכזיים בקבוצה בעונת האליפות, אבל מאז לא פרץ. העונה, מאז שחזר מהפציעה, רוצ'ט חזר להזכיר לכולם מדוע ציפו ממנו לגדולות. מול באר שבע הוא יצטרך להמשיך ביכולת המצוינת שלו מהתקופה האחרונה

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', גל אראל, בן תורג'מן, לוטם זינו, דויד הובר, סיראז' נאסר, תומר סוויסה, דובב גבאי, גליינור פלט.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, מתן אוחיון, רועי קהת, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד, דויד מנגה, רוג'רס קולה (ויאם עמאשה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully