וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם פיצויים בין טביב לקורנפיין: 2.1 מיליון שקל

10.4.2014 / 9:47

פשרה בין הבעלים של בית"ר לבין היו”ר לשעבר, כספי הקבוצה מהטוטו שועבדו. קפילוטו סוחב פציעה, בקרוב יוחלט אם ינותח

one

נציגיו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב הגיעו היום (חמישי) לסיכום עם איציק קורנפיין ועורכי דינו בנוגע לפיצויים שיושב ראש הקבוצה לשעבר יקבל מהמועדון. קורנפיין יקבל 2.1 מיליון שקל, החוב ייפרס על פני 14 תשלומים עד תום העונה הבאה.

הסכם הפשרה נחתם בתום הליך גישור. להבטחת התשלומים שועבדו כספי בית"ר המצויים במועצה להסדר ההימורים בספורט. נציגו של קורנפיין, עו"ד שי תקן, מסר בשמו של קורנפיין: "אנו מברכים על ההסכם שנחתם ערב החג, ושמחים שהצדדים הגיעו בהסכמה להסדר של כבוד. אלי טביב הוכיח כי הוא יודע לעמוד בהתחייבויות. הסכמנו לפריסת התשלומים בכדי שמחד איציק יקבל את המגיע לו ומאידך המועדון, ששימש לאיציק בית משך שנים ועדיין יקר ללבו, לא ייפגע. איציק מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים ובעליה בכל האתגרים שנכונו להם".

מבית"ר ירושלים נמסר: "לאלי טביב היה חשוב להגיע לסיכום כדי להסיר חלק מהעננה הכלכלית הרובצת מעל המועדון בנוגע לסוגיה הכלכלית, לרבות ההתחייבויות והגירעון שנותרו מתקופת הבעלים הקודם. טביב פעל למען המועדון בעניין סכום הפיצויים למרות שמדובר בסכום גבוה מאוד וזאת כדי למנוע אפשרות של התעסקות בשיבוש ההכנות והפעילות של המועדון לקראת העונה הבאה ובנוסף להסיר את האפשרות של תביעות מול ההוצאה לפועל. מדובר בסכומים אדירים עליהם לקח הבעלים אחריות למרות שהם מונעים מהמועדון להציב את התקציב האופטימלי עבור מועדון גדול כמו בית"ר ירושלים".

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר. יוסי ציפקיס
"הסכמנו לפריסת התשלומים בכדי שמחד איציק יקבל את המגיע לו ומאידך המועדון, ששימש לאיציק בית משך שנים ועדיין יקר ללבו, לא ייפגע". קורנפיין/יוסי ציפקיס

בינתיים בקבוצה מתכוננים למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון הקרוב בטדי, אך נמצאים עם הפנים כבר עמוק אל עבר העונה הבאה. טביב צפוי לבחור בקרוב את המאמן שיוביל את הקבוצה. על אף שנראה כי המועמדים הוודאיים הם ניר קלינגר, מרקו בלבול ומנחם קורצקי, לבעלים ממשיכים לזרום הצעות ומאמנים המציעים את עצמם לתפקיד. אמש אמרו בבית"ר: "חוץ משייע, הציעו לטביב כבר את כל המאמנים אבל הוא מתייעץ ורוצה לבחור את הכי טוב".

לאחר בחירת המאמן, תצטרך בית"ר להתחיל ולבנות את הסגל לעונה הבאה. משא ומתן עם שחקנים כמו שי חדד, אבירם ברוכיאן וניסו קפילוטו עשוי להיות ארוך כאשר במקרה של קפילוטו מכבי תל אביב עשויה לדרוש דמי השבחה על הבלם. אגב, קפילוטו עשוי לעבור ניתוח במיניסקוס בתקופה הקרובה. הבלם סובל מקרע קטן בחודש האחרון ובהתייעצות עם רופא המועדון יוחלט על המשך הטיפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עוד לא החליט לגבי המאמן. טביב/מגד גוזני

בנוגע לזרים של הקבוצה, דושאן מאטוביץ' הוא היחיד שחתום לעונה הבאה, אך גם הוא בסימן שאלה וייתכן שיצורף מגן שמאלי ישראלי (שמו של חיים מגרלשווילי שוב עלה). אנדרס טונייס ופאבלו ברנדאן יסיימו את דרכם וכמו שזה נראה גם ג'ונתן וילה שמתחמק מהניסיונות לשוחח על העונה הבאה. בנוגע לבריאן ז'ונס, בבית"ר עשויים להחתימו ולהשאילו להתחשלות בקבוצה אחרת.

המנכ"ל החדש עומר עצמוני שוחח עם השחקנים ואמר כי בקרוב יחלו בשיחות עימם, אך נראה כי לבית"ר צפוי קיץ ארוך מאוד גם במשא ומתן עם השחקנים אותם ירצו להשאיר וגם בנוגע לרכש. יש לציין כי אריאל הרוש, אופיר קריאף ואלי דסה נמצאים שנה לפני סיום החוזים שלהם ובבית"ר עשויים לנסות ולהחתימם על חוזים ארוכי טווח. אגב, בבית"ר מתכוונים להכניס לחוזי השחקנים לעונה הבאה סעיף לפיו המשכורות ישולמו בין ה-15 ל-25 לחודש ואף אמרו: "אנחנו הרבה פעמים תלויים בתזרימים מבחוץ ולכן הדברים מתעכבים ויש התמרמרות. נעשה גם עם זה סדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully